ANGLIK Opublikowano 10 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2006 Witam Pojawił mi się stuk w przodzie jak hamuje , albo na dziurach, myślałem że to łożysko. Wymieniłem i nadal je słysze wiem że to przez te nasze pierdolone dziury załatwiłem ten przód, ale może już ktoś robił lagi w bandycie z tą samą usterką ? Czekam na sugestie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
redwater Opublikowano 10 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2006 GSX to nie bandit a co do stuku to najpierw sprawdz czy Ci sie ktorys zacisk nie poluzowal, albo ktoras przednia tarcza czy nie ma luzow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ANGLIK Opublikowano 10 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2006 Wiem,ale to prawie to samo a jeśli chodzi o chamulce to nie ma szans że coś tam nie tak bo amatorem nie jestem i poznał bym odrazu. to musi być w okolicach lagi półki Może i dało by sie tym jeździć tak jak jest,ale powyżej 200 zaczyna tańczyć a to już nie fajne, poza tym to pewno będzie się pogłębiać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 10 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2006 A tarcze nie są zwichrowane? No i o którym łożysku pisałeś:myślałem że to łożysko.? Główka ramy, czy koło? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ANGLIK Opublikowano 10 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2006 To Łożysko główki ramy wymieniłem , bo to zazwyczaj jest winą stuków i prowadzenia sie a tarcze nie są zwichrowane bo awaryjne hamowania z 200 wykonuje na 10 tylko te cholerna stuki na nierównościach... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 10 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2006 w mojej inazumie tez tak napier...ala ale to tarcze hamulcowe.sa "plywajace".tylko ze u mnie plywaja ze ja cie przepraszam.zlap za tarcze i poruszaj .u mnie na jednej luz jest dosc spory a na drugiej mniejszy i tlucze sie to niemilosiernie Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 11 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 W tych przodach nie ma co sie tluc, chyba ze grama oleju nie zostalo.Jezeli masz problemy z prowadzeniem to jest to pierwsza rzecz do sprawdzenia - olej w lagach zuzywa sie o wiele szybciej niz sie wiekszosci uzytkownikow zdaje. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ANGLIK Opublikowano 11 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 w mojej inazumie tez tak napier...ala ale to tarcze hamulcowe.sa "plywajace".tylko ze u mnie plywaja ze ja cie przepraszam.zlap za tarcze i poruszaj .u mnie na jednej luz jest dosc spory a na drugiej mniejszy i tlucze sie to niemilosiernie Ja też mam inazume , tylko napisałem że bandit bo szerszy będzie wydzwięk. To napewno nie chamulce już bo " tyka " na dziurach bez chamowania. I dziś kurna znów!! :) wyjeżdzam na autostrade 160 , wszystko gra myśle se przyspiesz i 220 a on zaczyna tańczyć i to nie koło , to też nie szima, bo szima to rusza kierownicą na boki. U mnie caczeło bujać całym motorem na boki, a zwłaczna na przodzie, no wściekne sie i spale ten motor-no co to może być ? Sprawdze wszystko co podsuniecie... HELLP!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roger Opublikowano 11 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 Postaw moto na centralce (tak żebyś miał przód w powietrzu) i potargaj wszystkimi ruchomymi elementami (zawias, koła, tylny wahacz). Powinieneś znaleść przyczynę... Prozaiczne to, ale może luz na łożysku główki ustawiłeś nieodpowiedni. Jak coś tak sobie "tyka" to zazwyczaj owe łożysko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ANGLIK Opublikowano 11 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 No zachowuje sie jak to łożysko , ale zacisnołem je na maxa, możliwe żeby jeszcze był luz pomimo zaciśnięcia ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hikor Opublikowano 11 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 Cześć Anglik.Jeśli Ci rzuca motocyklem na boki to możliwe, że łożysko główki jest za mocno skręcone. Sprawdź jak lekko rusza się kierownica. Opory mogą wywoływać takie zjawisko jak pływanie motocykla. A stuki mogą być spowodowane zupełnie inną przyczyną. Sprawdź/wymień olej w lagach oraz luz tarcz hamulcowych oraz zacisków.Pozdrawiam.hikor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek1 Opublikowano 11 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 Potwierdzam co napisał hikor. Dociągnięte do oporu łożysko główki ramy będzie powodowało pływanie moto. Trzeba dociągnąć fest i lekko popuściś. Na centralce kiera musi się lekko obracać i nie może być też za dużego luzu ( naciśnij przedni hamulec i pobujaj moto, czy nic nie stuka ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hikor Opublikowano 11 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 (edytowane) naciśnij przedni hamulec i pobujaj moto, czy nic nie stukaTa metoda nie jest za dobra ponieważ jeśli są luzy na tarczy pływającej lub zacisku, to można je łatwo pomylić z luzem w główce ramy lub gdzieś na lagach. Lepiej oprzeć przednie koło o np. ścianę i cisnąć do przodu oraz w dół. Anglik, sam dociągałeś łożysko w główce? Jeśli tak, to czy zluzowałeś górną półkę na lagach?Pozdrawiam.hikor Edytowane 11 Lipca 2006 przez hikor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 11 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 Stawiasz moto na centralce i obciazasz z tylu tak zeby przod byl w powietrzu ( w wypadku braku centralki podnosnik lub cokolwiek podlozone tak by przod byl w powietrzu ). Dopiero wowczas regulujesz napiecie lozyska glowki ramy.Lozysko dociagasz kluczem do oporu i luzujesz o 1/3 obrotu.Caly przod musi bez zaciec i oporow skrecac sie od ogranicznika do ogranicznika, nie wykazujac jednoczesnie luzu przy probie ruszenia przedniego kola w plaszczyznie gora / dol. W twoim wypadku podejrzewam ze potrzebna bedzie ponowna regulacja po przejechaniu powiedzmy 500 km z powodu wymiany lozyska, ktore potrzebuje troche czasu aby "ulozyc sie" w glowce ramy.Tak jak koledzy napisali walenie sie moto na boki w czasie jazdy na wprost to objaw za malego luzu lozyska. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 11 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 Przyczyną mogą być tuleje ślizgowe na lagach. Jak są wyrobione nabierają też luzu osiowego na ladze i wydają takie dźwięki. Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.