Skiba_gpz Opublikowano 4 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2006 Witam moj motor ma taka dziwna przypadłosc ze zaraz po jezdzie nie jestem w stanie okreslic jego poziomu oleju, wizjer jest cały czas zalany olejem, nawet po odczekaniu godziny dwoch nie chce opasc, nauczyłem sie z tym zyc i sprawdzam stan zawsze rano jak sobie przez cała nocke postoido tej pory uwazałem ze ten typ tak ma i juz , ale sptkałem identyczny moto i dupa tam normalnie jest poziom zawsze na zgaszonym silniku, zasadniczo nie przeszkadza mi to bo nie jest mozliwoscia zurzycia całego poziomu w jeden dzien ale skoro cos jest nie tak dobrze byłoby tym sie zajac, macie na to jakies teorie?Michał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon84 Opublikowano 4 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2006 U mnie podobnie było w virago.Problem był taki , że olej w silniku był juz przepalony ( opiłki ze sprzęgł , skrzyni itp.) Zarzuca Ci okienko tą breją i nie widzisz stanu. Jest to dośc lepkie więc bardzo długo spływa. To moja teoria. zmieniłem u siebie olej , przepłukałem silnik specialnym preparatem czyszczącym i teraz jest git. Zgaszę moto i po kilku chwilach widze poziom. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waldek Opublikowano 4 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2006 Kiedy ostatnio wymieniałeś olej??Nawet najnowsze oleje nie mają takiej przyczepności do materiałów.Proponuje zmienić i powinno być ok.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon84 Opublikowano 4 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2006 (edytowane) No ja tak miałem jak ją kupiłem. A cholera wie ile na tym oleju jeździła!!! Gość nie pamiętał !!:icon_mrgreen::): Nowy czysty olej zaraz spłynie po wizjerze. Edytowane 4 Lipca 2006 przez Lolo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filon89 Opublikowano 4 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2006 wymiana jak zalałem dodupny olej to również nie mogłem się dopatrzeć ile tam jego jest ale przyszedł czas na zmiane no i po zmianie jest o 100 % lepiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skiba_gpz Opublikowano 4 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2006 hejka, olej jest ok 2000 tys przebiegu castrol gps, ostatnio odkrecalismy dekiel ( regulacja, napinanie rozrzadu), widac jeszcze spacyficzne zabarwienie castrola na czerwono, wiec zasadniczo olej jest gitt, co do jakosci ostatniego spuszczanego, po przebiegu 6 tys nie znalazłem zadnego opiłka, skarawka metalu w oleju dosłownie nic, wiec eliminuje olej jako przczyne tego... jakies inne pomysly...z gory dzieki michał & startrek U mnie podobnie było w virago.Problem był taki , że olej w silniku był juz przepalony ( opiłki ze sprzęgł , skrzyni itp.) Zarzuca Ci okienko tą breją i nie widzisz stanu. Jest to dośc lepkie więc bardzo długo spływa. To moja teoria. zmieniłem u siebie olej , przepłukałem silnik specialnym preparatem czyszczącym i teraz jest git. Zgaszę moto i po kilku chwilach widze poziom. jakbys zasadniczo mogł napisac czy płukałes silnik...moze sie podejme Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seboka Opublikowano 4 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2006 Może nalane ponad stan ??????? Cytuj [html]<p><b><a href="http://www.seboka.republika.pl/" style="text-decoration: none"> <font color="#008000">Moja strona </font></a></b> <font color="#008000"> <b><a href="http://www.szczotkitechniczne.eu" style="text-decoration: none"> <font color="#008000">Moja praca </font></a></b></font></p>[/html] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zbycho Opublikowano 5 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2006 hejka, olej jest ok 2000 tys przebiegu No ... Ty to robisz przebiegi :icon_mrgreen: 2,000,000km na jednej zmianie oleju ...Chyba że chodzi o 2tys.km :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EdgeCrusher Opublikowano 5 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2006 Napisz moze jeszcze jaka norme cieplna ma ten Twoj Castrol -mogloby to byc tak, ze Twoj olej bardzo wolno sie studzi i w momencie jak go masz zalanego do gornej kreski to nie dziwi mnie specjalnie, ze zaslania ja cala. A ogolnie to sprawa bym sie nie przejmowal bo jak mowia pradawni indianie - poziom oleju nalezy sprawdzac na zimnym silniku. Pozdrawiam! Cytuj Moje moto podróżeJeździć póki ciepło! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skiba_gpz Opublikowano 5 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2006 gps 10w40 zalanie do gornej kreski nie jest jednoznaczne z zalaniem całego okienka :biggrin: pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon84 Opublikowano 5 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2006 jakbys zasadniczo mogł napisac czy płukałes silnik...moze sie podejme Preparat ten przywiozłem 5 lat temu z niemiec. Nazwy nie pamiętam bo się etykietka zdarła kiedyś.Cholerstwo było na tyle silne , ze nawet jak kiedyś po płukaniu zdemontowałem magnes ze spustu oleju to był czyściusieńki.Popytaj gdzieś w serwisach bądź w sklepach o takie preparary. Powinni coś wiedzieć. No chyba , ze u nas takiego czegoś nie sprzedaja. Możliwe!! A tym stanem to bym się nie martwił. Jak pisza koledzy poziom sprawdzxa się na zimnym silniku. Może to być spowodowane tym ze olej Ci długo spływa z góry silnika i akurat płynie po okienku. Może tam jest gdzieś blisko odpływ z głowicy , łańcuszka itp.Jeśli po jakimś czasie widac poziom to ja bym odpuścił!Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skiba_gpz Opublikowano 5 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2006 jakbys zasadniczo mogł napisac czy płukałes silnik...moze sie podejmePreparat ten przywiozłem 5 lat temu z niemiec. Nazwy nie pamiętam bo się etykietka zdarła kiedyś.Cholerstwo było na tyle silne , ze nawet jak kiedyś po płukaniu zdemontowałem magnes ze spustu oleju to był czyściusieńki.Popytaj gdzieś w serwisach bądź w sklepach o takie preparary. Powinni coś wiedzieć. No chyba , ze u nas takiego czegoś nie sprzedaja. Możliwe!! A tym stanem to bym się nie martwił. Jak pisza koledzy poziom sprawdzxa się na zimnym silniku. Może to być spowodowane tym ze olej Ci długo spływa z góry silnika i akurat płynie po okienku. Może tam jest gdzieś blisko odpływ z głowicy , łańcuszka itp.Jeśli po jakimś czasie widac poziom to ja bym odpuścił!Pozdrawiam takkk tylko moje podejscie do rzeczy kształuje sie na zasadzie ze gdy widze ze cos jest nie teges to chce sie tego pozbyc....ale chyba ustapie, jak to rysiu rzekł ten typ tak ma... :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.