Skocz do zawartości

Poziom oleju


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

moj motor ma taka dziwna przypadłosc ze zaraz po jezdzie nie jestem w stanie okreslic jego poziomu oleju,

wizjer jest cały czas zalany olejem, nawet po odczekaniu godziny dwoch nie chce opasc,

nauczyłem sie z tym zyc i sprawdzam stan zawsze rano jak sobie przez cała nocke postoi

do tej pory uwazałem ze ten typ tak ma i juz , ale sptkałem identyczny moto i dupa tam normalnie jest poziom zawsze na zgaszonym silniku,

zasadniczo nie przeszkadza mi to bo nie jest mozliwoscia zurzycia całego poziomu w jeden dzien ale skoro cos jest nie tak dobrze byłoby tym sie zajac,

macie na to jakies teorie?

Michał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie podobnie było w virago.

Problem był taki , że olej w silniku był juz przepalony ( opiłki ze sprzęgł , skrzyni itp.)

Zarzuca Ci okienko tą breją i nie widzisz stanu. Jest to dośc lepkie więc bardzo długo spływa. To moja teoria. zmieniłem u siebie olej , przepłukałem silnik specialnym preparatem czyszczącym i teraz jest git. Zgaszę moto i po kilku chwilach widze poziom.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja tak miałem jak ją kupiłem. A cholera wie ile na tym oleju jeździła!!! Gość nie pamiętał !!:icon_mrgreen::): Nowy czysty olej zaraz spłynie po wizjerze.

Edytowane przez Lolo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hejka,

olej jest ok 2000 tys przebiegu

castrol gps, ostatnio odkrecalismy dekiel ( regulacja, napinanie rozrzadu), widac jeszcze spacyficzne zabarwienie castrola na czerwono, wiec zasadniczo olej jest gitt,

co do jakosci ostatniego spuszczanego, po przebiegu 6 tys nie znalazłem zadnego opiłka, skarawka metalu w oleju dosłownie nic,

wiec eliminuje olej jako przczyne tego... jakies inne pomysly...

z gory dzieki

michał & startrek

 

U mnie podobnie było w virago.

Problem był taki , że olej w silniku był juz przepalony ( opiłki ze sprzęgł , skrzyni itp.)

Zarzuca Ci okienko tą breją i nie widzisz stanu. Jest to dośc lepkie więc bardzo długo spływa. To moja teoria. zmieniłem u siebie olej , przepłukałem silnik specialnym preparatem czyszczącym i teraz jest git. Zgaszę moto i po kilku chwilach widze poziom.

jakbys zasadniczo mogł napisac czy płukałes silnik...moze sie podejme

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może nalane ponad stan ???????

[html]<p><b><a href="http://www.seboka.republika.pl/" style="text-decoration: none">
<font color="#008000">Moja strona </font></a></b>  <font color="#008000">
<b><a href="http://www.szczotkitechniczne.eu" style="text-decoration: none">
<font color="#008000">Moja praca </font></a></b></font></p>

[/html]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hejka,

olej jest ok 2000 tys przebiegu

 

 

No ... Ty to robisz przebiegi :icon_mrgreen: 2,000,000km na jednej zmianie oleju ...

Chyba że chodzi o 2tys.km :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisz moze jeszcze jaka norme cieplna ma ten Twoj Castrol -mogloby to byc tak, ze Twoj olej bardzo wolno sie studzi i w momencie jak go masz zalanego do gornej kreski to nie dziwi mnie specjalnie, ze zaslania ja cala.

 

A ogolnie to sprawa bym sie nie przejmowal bo jak mowia pradawni indianie - poziom oleju nalezy sprawdzac na zimnym silniku.

 

Pozdrawiam!

Moje moto podróże

Jeździć póki ciepło!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakbys zasadniczo mogł napisac czy płukałes silnik...moze sie podejme

 

Preparat ten przywiozłem 5 lat temu z niemiec. Nazwy nie pamiętam bo się etykietka zdarła kiedyś.

Cholerstwo było na tyle silne , ze nawet jak kiedyś po płukaniu zdemontowałem magnes ze spustu oleju to był czyściusieńki.

Popytaj gdzieś w serwisach bądź w sklepach o takie preparary. Powinni coś wiedzieć. No chyba , ze u nas takiego czegoś nie sprzedaja. Możliwe!!

 

A tym stanem to bym się nie martwił. Jak pisza koledzy poziom sprawdzxa się na zimnym silniku. Może to być spowodowane tym ze olej Ci długo spływa z góry silnika i akurat płynie po okienku. Może tam jest gdzieś blisko odpływ z głowicy , łańcuszka itp.

Jeśli po jakimś czasie widac poziom to ja bym odpuścił!

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakbys zasadniczo mogł napisac czy płukałes silnik...moze sie podejme

Preparat ten przywiozłem 5 lat temu z niemiec. Nazwy nie pamiętam bo się etykietka zdarła kiedyś.

Cholerstwo było na tyle silne , ze nawet jak kiedyś po płukaniu zdemontowałem magnes ze spustu oleju to był czyściusieńki.

Popytaj gdzieś w serwisach bądź w sklepach o takie preparary. Powinni coś wiedzieć. No chyba , ze u nas takiego czegoś nie sprzedaja. Możliwe!!

 

A tym stanem to bym się nie martwił. Jak pisza koledzy poziom sprawdzxa się na zimnym silniku. Może to być spowodowane tym ze olej Ci długo spływa z góry silnika i akurat płynie po okienku. Może tam jest gdzieś blisko odpływ z głowicy , łańcuszka itp.

Jeśli po jakimś czasie widac poziom to ja bym odpuścił!

Pozdrawiam

 

 

 

takkk tylko moje podejscie do rzeczy kształuje sie na zasadzie ze gdy widze ze cos jest nie teges to chce sie tego pozbyc....ale chyba ustapie, jak to rysiu rzekł ten typ tak ma... :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...