kazaa Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Nie chcę zaczynać nowego tematu, a ten dotyczy przegrzewania ale skrzyni.....do skrzyni korobowej leję Lubro, do przekładni Hipol 15, nie wiem, jaki olej lać do skrzyni. Dmowski w swojej książce pisze tylko , żeby lać 20W20, pytam się na wszystki stacjach, nie mają oleju o takiej klasie lepkości. A jak temat był to przepraszam. Czemu nie wchodzicie na Redmotorz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 lej pospolity przekladniowy 80W90. Do przekladni glownej tez sie nada. Redmotorz, hmmm... , a co to jest ? :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mareczek804 Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Witam!, chodziło mu o :http://www.redmotorz.studioo.pl/ tam jest sklep z częściami, i fajne filmiki, polecam też tą stronke. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Merh Opublikowano 3 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2006 do gacka-jesli ci staje (motor! :biggrin: ) po porzadnym dogrzaniu to moze byc to przeciez objaw przycierania sie tloka. jezeli silnik mial niedawno remont to warto to sprawdzic,ale jesli byl to jeden przypadek ,ktory wiecej sie nie powtórzyl, to mozna chyba smialo jezdzic dalej.chyba :cool:mi niedawno na trasie kolo zblokowalo. rozebralem caly silnik,bo i tak mialem to zrobic,no i tak jak myslalem-tlok zaczął sie przycierać.ale byla to wina wadliwego smarowania. teraz tluke dalej kaemy przy 60-70/h,gdyz moto jest na calkowitym dotarciu. swoja drogą polecam zębatke 22z do jana. przynajmnij w moim przypadku moto bardzo dobrze przyspiesza i predkosc napewno jest wieksza przy nizszych obrotach,a co za tym teoretycznie idzie ,spalanie tez powinno byc na dobrym poziomie.(wiem,wiem-potrzeba wiecej sily zeby go rozbujac,ale i tak jest dobrze...) silnik przy 70 nie ma nielubianych przeze mnie obrotów. pyrka sobie tylko cicho,no i oczywiscie rozrzad sie odzywa :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hz10 Opublikowano 3 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2006 a może warto zainwestować w czujnik temperatury oleju :biggrin: będzie wszystko jasne :cool: ja wiem że to psuje wizerunek orginału ale może wiele powiedzieć podczas jazdy :P mój kolega zamontował taki do gsxr olejak i mocno był zdziwiony jak temperatura oleju podczas pałowania sięgała 170 stopni :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GaCek Opublikowano 4 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2006 do gacka-jesli ci staje (motor! :) ) po porzadnym dogrzaniu to moze byc to przeciez objaw przycierania sie tloka. jezeli silnik mial niedawno remont to warto to sprawdzic,ale jesli byl to jeden przypadek ,ktory wiecej sie nie powtórzyl, to mozna chyba smialo jezdzic dalej.chyba :)mi niedawno na trasie kolo zblokowalo. rozebralem caly silnik,bo i tak mialem to zrobic,no i tak jak myslalem-tlok zaczął sie przycierać.ale byla to wina wadliwego smarowania. teraz tluke dalej kaemy przy 60-70/h,gdyz moto jest na calkowitym dotarciu. swoja drogą polecam zębatke 22z do jana. przynajmnij w moim przypadku moto bardzo dobrze przyspiesza i predkosc napewno jest wieksza przy nizszych obrotach,a co za tym teoretycznie idzie ,spalanie tez powinno byc na dobrym poziomie.(wiem,wiem-potrzeba wiecej sily zeby go rozbujac,ale i tak jest dobrze...) silnik przy 70 nie ma nielubianych przeze mnie obrotów. pyrka sobie tylko cicho,no i oczywiscie rozrzad sie odzywa :evil: To mi raz się zdarzyło ale w pore zareagowałem zatrzymując się. Silnik był robiony rok temu. Ostatno przyszło mi się zdejmować głowce i co się okazało, że z cylindrem wszystko jest ok. A jeszcze powiem dla kolegi cenną rade: WYWAL TĄ ZĘBATKE 22 !!!!! To przeznią motor mi się zagrzał. Obecnie zmieniłem na 20 i motor całkiem inaczej idzie zrywniejszy, mocniejszy i wykręca większe prądkości. Motor zagrzałem na zebatce 22 przy prądkości 80km/h. To chyba oczymś świadczy. Jednak jak fabryka założyła 20 zębów to i tak ma zostać. Jeżdziłem troche na zębatce 22 i to była masakra i w cale nie jechał szybciej. To bzdura że wtedy prądkosć jest większa !!! Może i wieksza ale kosztem silnika który długo nie pojedzie utrzymując taką prądkosć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dnieprw Opublikowano 16 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2006 Witajcie.W silnikach lotniczych (chlodzonych powietrzem) np. od AN-2 (popularny "antek").Czujniki temp. glowic maja postac podkladek pod sruby przykrecajace glowice,caly uklad jest mechaniczny a nie elektryczny.Zegar na dwie wskazowki-podawana jest temp. pierwszego i ostatniego (dziewiatego) cylindra.Jakby takie cos zastosowac do "ruska"-mysle ze ideal.Niestety trudno dostepne i drogie.Chyba ze ktos ma dojscie do takich ukladow np. ze zlomowanych samolotow.Zreszta nie wiem-moze to sie jeszcze gdzies spotyka? Wie ktos , cos na ten temat ? Ojciec opowiadal mi ze w latach 50-tych w silnikach samolotowych z IL-10 bylo cos podobnego,tylko byla to podkladka pod swiece. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 27 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2006 Ja jakoś nie mam żadnego sposobu na sprawdzenie temp. Może to i źle. Dzisiaj smigałem swoim Junakiem i po 40km przycisnełem mu więcej w du.. no i niestety zagrzał się aż stanął. Odczekałem chwilke na trasie i pojechałem do chatu tylko że tym razem owiele wolniej. Jak myślicie czy zaglądać mu pod głowce czy jednak to nic takiego??? Dodam że to zdarzyło mi się pierwsze raz. Jezu! Przegrzałes janka????Ja bym pogrzebał, bo jezdziłem jankiem pare lat, i robiłem nim cuda, i jakos nigdy sie nie przegrzał, wiec może pogrzeb przy zaworach zapłonie bo cos jest nie tak, i mozesz juz nie miec pierscionków:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.