Skocz do zawartości

Zwiększona kompresja i za słaby rozrusznik


fv
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Kolega ma do sprzedania Derbi GPR (50ccm 2T) w którym kit tuningowy (cylider, tłok i głowica) ustawił stopień sprężania na 14:1 :icon_mrgreen: . To bardzo dużo ogólnie i dużo więcej niż seryjnie. Podzespoły są wysokiej jakości (Malossi). Pojawił się od razu kłopot z rozrusznikiem: zamiast obrócić silnikiem ten stęka i się poddaje.

 

Czy można dostać "mocniejszy" rozrusznik? Kolega mi tłumaczył, że wtedy też większy akumulator a co za tym idzie alternator i ogólnie kosmiczne koszty i babranina. On sobie odpuścił i zapala z 2.

 

Da się coś z tym zrobić? Zastanawiam się nad zakupem, ale trochę mi ten rozrusznik przeszkadza, bo jako nowiciusz co drugie skrzyżowanie pewnie będę młócił nogami... Poza tym, współczynnik lansu spada :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poza tym, współczynnik lansu spada :biggrin:

:icon_mrgreen: :wink: :wink: a to dobre...może wystarczy tylko rozrusznik o większej mocy...akumulator powinien to pociągnąć co najwyżej alternator nie doładuje dobrze aku i od czasu do czasu będziesz musiał podładować :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak na moj gust to jest padniety rozrucnzik sczzotki albo aku :biggrin: U kolegi W Tzr tez na Hebo manston cylindrze 80cmm bylo sprezanie 14:1 i rozrucznik zakrecil normalnie :icon_mrgreen: Tak samo u kolegi w KTm lc2 walnol chyba 8 szlif to mu wyszlo ze 140cm3 i rozrucznik kreci. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak na moj gust to jest padniety rozrucnzik sczzotki albo aku :icon_mrgreen: U kolegi W Tzr tez na Hebo manston cylindrze 80cmm bylo sprezanie 14:1 i rozrucznik zakrecil normalnie :buttrock: Tak samo u kolegi w KTm lc2 walnol chyba 8 szlif to mu wyszlo ze 140cm3 i rozrucznik kreci. :buttrock:

Powiem Ci szczerze, że też tak podejżewam. Da się to jakoś sprawdzić? Żeby nie wyszło, że nowy rozrusznik i nadal to samo... Ile właściwie kosztuje taki rozrusznik? Bo jak tysiaka to zamykamy temat ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeżeli już to pod głowicę :icon_mrgreen:

 

 

gpr jest chłodzone cieczą :buttrock: , dając grubszą uszczelkę pod cylinder unosi cały komplet (głowica, cylinder) co może spowodować obniżenie ciśnienia

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gpr jest chłodzone cieczą :buttrock: , dając grubszą uszczelkę pod cylinder unosi cały komplet (głowica, cylinder) co może spowodować obniżenie ciśnienia

 

nom i zmiane faz rozrzadu, i tak w ogole po co ta cała zabawa w "tunnig" jak mamy obnizac ciśnienie :| :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mysle ze zmiana akumulatora na taki z wieksza sila rozruchowa i przeglad rozrusznika pomoga, jesli nie to kombinuj :icon_mrgreen:

Ej, to siła rozruchu zależy od rozrusznika czy akumulatora? Bo większy akumulator == większy alternator, co praktycznie oznacza przezwojenie całej elektryki...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...