fv Opublikowano 29 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2006 Kolega ma do sprzedania Derbi GPR (50ccm 2T) w którym kit tuningowy (cylider, tłok i głowica) ustawił stopień sprężania na 14:1 :icon_mrgreen: . To bardzo dużo ogólnie i dużo więcej niż seryjnie. Podzespoły są wysokiej jakości (Malossi). Pojawił się od razu kłopot z rozrusznikiem: zamiast obrócić silnikiem ten stęka i się poddaje. Czy można dostać "mocniejszy" rozrusznik? Kolega mi tłumaczył, że wtedy też większy akumulator a co za tym idzie alternator i ogólnie kosmiczne koszty i babranina. On sobie odpuścił i zapala z 2. Da się coś z tym zrobić? Zastanawiam się nad zakupem, ale trochę mi ten rozrusznik przeszkadza, bo jako nowiciusz co drugie skrzyżowanie pewnie będę młócił nogami... Poza tym, współczynnik lansu spada :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qóba Opublikowano 29 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2006 W skuterkach jest pomyślane, bo jest jeszcze kopka :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gajoss Opublikowano 29 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2006 Poza tym, współczynnik lansu spada :biggrin: :icon_mrgreen: :wink: :wink: a to dobre...może wystarczy tylko rozrusznik o większej mocy...akumulator powinien to pociągnąć co najwyżej alternator nie doładuje dobrze aku i od czasu do czasu będziesz musiał podładować :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 29 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2006 może grubsza uszczelka pod cylinder coś pomoże ? Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gajoss Opublikowano 29 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2006 (edytowane) jeżeli już to pod głowicę :biggrin: Edytowane 29 Czerwca 2006 przez gajoss Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas Opublikowano 29 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2006 wsadz akumulator od jelcza najlepiej dwa bedzie szedł na gume i wtedy bedzie dopiero lans mówie Ci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 29 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2006 (edytowane) a nie da rady jakos zebow na rozruszniku przerobic na moc? jakos u prywaciaza? Edytowane 29 Czerwca 2006 przez pikus91 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 30 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2006 Jak na moj gust to jest padniety rozrucnzik sczzotki albo aku :biggrin: U kolegi W Tzr tez na Hebo manston cylindrze 80cmm bylo sprezanie 14:1 i rozrucznik zakrecil normalnie :icon_mrgreen: Tak samo u kolegi w KTm lc2 walnol chyba 8 szlif to mu wyszlo ze 140cm3 i rozrucznik kreci. :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fv Opublikowano 30 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2006 Jak na moj gust to jest padniety rozrucnzik sczzotki albo aku :icon_mrgreen: U kolegi W Tzr tez na Hebo manston cylindrze 80cmm bylo sprezanie 14:1 i rozrucznik zakrecil normalnie :buttrock: Tak samo u kolegi w KTm lc2 walnol chyba 8 szlif to mu wyszlo ze 140cm3 i rozrucznik kreci. :buttrock:Powiem Ci szczerze, że też tak podejżewam. Da się to jakoś sprawdzić? Żeby nie wyszło, że nowy rozrusznik i nadal to samo... Ile właściwie kosztuje taki rozrusznik? Bo jak tysiaka to zamykamy temat ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 30 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2006 daj go do regeneracji i wiecej niz 100zl Cie nie wyniesie a tez przypadkiem aku nie jest wyladowany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fv Opublikowano 30 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2006 daj go do regeneracji i wiecej niz 100zl Cie nie wyniesie a tez przypadkiem aku nie jest wyladowany?Światła palą, jak sprawdzić stan aku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 30 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2006 jeżeli już to pod głowicę :icon_mrgreen: gpr jest chłodzone cieczą :buttrock: , dając grubszą uszczelkę pod cylinder unosi cały komplet (głowica, cylinder) co może spowodować obniżenie ciśnienia Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas Opublikowano 30 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2006 gpr jest chłodzone cieczą :buttrock: , dając grubszą uszczelkę pod cylinder unosi cały komplet (głowica, cylinder) co może spowodować obniżenie ciśnienia nom i zmiane faz rozrzadu, i tak w ogole po co ta cała zabawa w "tunnig" jak mamy obnizac ciśnienie :| :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrobel Opublikowano 30 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2006 mysle ze zmiana akumulatora na taki z wieksza sila rozruchowa i przeglad rozrusznika pomoga, jesli nie to kombinuj :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fv Opublikowano 30 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2006 mysle ze zmiana akumulatora na taki z wieksza sila rozruchowa i przeglad rozrusznika pomoga, jesli nie to kombinuj :icon_mrgreen:Ej, to siła rozruchu zależy od rozrusznika czy akumulatora? Bo większy akumulator == większy alternator, co praktycznie oznacza przezwojenie całej elektryki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.