tiger666 Opublikowano 28 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 A co ma do pochylenia motocykla gaz ? Lub jego dodawanie ? :crossy:To ma ,że na zamkniętym gazie opony nie zamkniesz i wogole zakretu nie wezmiesz, bo sie wylozysz, chyba logiczne ;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blood Opublikowano 28 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 Czasami nie idzie zamknąć w pełni tylnej opony. Właśnie z przodu może być full zużyta ( w sensie całej szerokości ) a z tyłu zawsze ten centrymetr, czy troszkę więcej zostanie Cytuj http://bikepics.com/members/vixon/09cbr600rr/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 28 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 Która się pierwsza zamyka -przednia czy tylna? Zapytałem poważnie. Zależy od profilu opony. A jak masz z tyłu szerszą to w życiu jej nie zamkniesz. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zino R Opublikowano 28 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 Zależy od profilu opony. A jak masz z tyłu szerszą to w życiu jej nie zamkniesz. Chodzi Ci o szerszą od fabrycznej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 28 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 Tak, bo się zawija na rantach (przez co i tak nie wygląda szerzej niż taka jak zaleca producent) Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zino R Opublikowano 28 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 Tak, bo się zawija na rantach (przez co i tak nie wygląda szerzej niż taka jak zaleca producent) Ok. a ma to wpływ na przyczepność [lepiej -gorzej trzyma taka szersza opona?] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 28 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 Trzyma może tak samo ale na pewno gorzej się prowadzi w winklach. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komandosek Opublikowano 28 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 to która sie zamyka łatwiej zależy od konkretnego typu, modelu, rozmiaru opon - i geometrii motocykla. No i zużycia! Kartofel się gorzej zamyka. na cebuli zamkniecie opony bt45 nastepowało momentalnie, troche zużyty pilot power protestował trącymi podnóżkami, stopką i innym badziewiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zino R Opublikowano 28 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 Czyli!Zamknięte lub nie, opony to żaden wyznacznik umiejętności :biggrin: :biggrin: :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 28 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 (edytowane) To ma ,że na zamkniętym gazie opony nie zamkniesz i wogole zakretu nie wezmiesz, bo sie wylozysz, chyba logiczne ;p Jak dotad mam sie dobrze, maszyna tez iala sie dobrze - gleby brak. Zobacz wypowiedz nízej. No to Panie instruktorze pomyśl. Czasami teoria rozni sie od praktyki. :icon_mrgreen: Czasami to nieprawdopodone jest mozliwe, kwestia katu nachylenia winkla i jego promienia. Wcale nie potrzeba duzej predkosci. Czyli!Zamknięte lub nie, opony to żaden wyznacznik umiejętności :biggrin: :biggrin: :biggrin: Pewnie, ze nie, pytanie tylko dlaczego wiekszosc mtocyklistow nie ma ich pozamykanych ? :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: :crossy: Edytowane 28 Maja 2012 przez ks-rider Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komandosek Opublikowano 28 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 nie no, przejedziesz zakręt i zamkniesz oponę na zamkniętym gazie... ale to bez sensu, motocykl przechyla się mocniej niż przy otwartym gazie, spada przyczepność i zwieksza sie ryzyko ze czymś zahaczysz, opona puści a Ty wylądujesz w botanice (przy odrobinie szczęścia) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 28 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 Moim zdaniem Zino ma rację. Ja dość często zmieniam opony z tyłu bo dużo upalam i to naprawdę zależy od opony. Poprzednią miałem prawie domknięta a teraz mam taki cziken strajp że aż wstyd się pokazać pod kolumną :D Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tiger666 Opublikowano 28 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 musi być komplet . Przod i tył ten sam model Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zino R Opublikowano 28 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 Limo!Ty winklujesz z klatką? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 28 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 Ale ja się nie składam więc póki co nie mam problemu :) (tzn, składam się ile tylko mogę ale póki co klatka nie przeszkadza :D) Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.