MOC Opublikowano 24 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2006 Zastosowac nalezy lozyska otwarte tak jak juz wielu madrych ludzi napisalo. Lozyska zamkniete sa przeznaczone do pracy w brudnym srodowisku narazone m.in. na kurz, bloto, piasek etc. Pozatym w przypadku lozysk osadzonych na wale wystepuja inne predkosci obrotowe, inne temperatury pracy i z zawartego tam smaru za chwile jak to juz ktos okresli powstanie breja o ile wczesniej paliwo tego smaru nie wyplucze. Tak wiec jezeli chcesz pojezdzic a nie robisz sprzetu do sprzedania to zaloz otwarte, wydlubanie oslonki z Z - tki nie jest zadaniem trudnym i z pewnoscia sobie poradzisz... ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emzet Opublikowano 24 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2006 Czyli ja teraz powinienem rozpołowic silnik, wydłubac osłonke i złozyc?Czy jednak moge jezdzic tak tak jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 24 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2006 teraz to na twoim miejscu jezdzilbym, z tym ze powoli szykowal sobie fundusze na nowe lozyska... ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emzet Opublikowano 24 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2006 okej, jak tak mówisz ;) acha, co są warte łożyska firmu FAG?bo na takich składałem silnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jack-Jawa Opublikowano 24 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2006 to po co kupować kryte i przepłacać nawet te pare zł dłubać przy nich śrubokrętem ..jak można kupić nie kryte.... a jeżeli chodzi o zimmeringi to są one do uszczelniania.... a z twojej wypowiedzi wynika że są do jakiś kosmicznych celów.. bo wynika że przez łożysko kryte nic sie nie przedostaje....czyli wniosek jeden po co zimmeringi.. :D :) pomyślcie co piszecie najpierw.. Po pierwsze: nie dooczytałeś się, że Kolega asdx21 już kupił kryte??? Po drugie: to nie są żadne "zimmeringi" tylko simmeringi albo Pierścienie Simmera. Po trzecie: gdzie napisałem, że są do kosmicznych celów i gdzie napisałem, że nic się nie przedostaje przez łożysko??? A po czwarte: masz rację, że trzeba pomyśleć co się pisze a przede wszystkim nauczyć się czytać ze zrozumieniem. :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hz10 Opublikowano 25 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2006 okej, jak tak mówisz :D acha, co są warte łożyska firmu FAG?bo na takich składałem silnik.łożyska FAG to jakościowo to samo co np.SKF więc są to dobre łożyska Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 26 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2006 Czyżby chodziło o luz C3, czyli luz osiowy większy niż nominalny?Jeżeli tak, to trzeba prosić w sklepie o łożyska z luzem C3, tak jak do kół, tyle że odkryte. Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paho Opublikowano 26 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2006 jak już wydłubujesz uszczelniacz łozyska to wymyj go z tego smaru którym ono jest fabrycznie smarowane...nieciekawie praca silnika wygląda jak sie rozpuści Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.