Administrator Dominik Szymański Opublikowano 18 Czerwca 2006 Administrator Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2006 Byłem na Yamaha Summer Festival i wystawili M1 Vale, więc porobiłem trochę zdjęć patentów w jego motocyklu. Lagi z taką regulacją:http://img156.imageshack.us/img156/428/yss0259oi.jpg "Misie" na zbiorniczku płynu hamlucowego (?):http://img156.imageshack.us/img156/4329/yss0263ze.jpg Wszechobecny karbon:http://img454.imageshack.us/img454/7613/yss0274tx.jpghttp://img454.imageshack.us/img454/7545/yss0284fj.jpghttp://img116.imageshack.us/img116/6261/yss0305zo.jpghttp://img156.imageshack.us/img156/8113/yss0315wk.jpg Pompa hamulcowa, która ma pewnie wszystkie pompy hamulcowe pod sobą:http://img116.imageshack.us/img116/42/yss0325my.jpg Kompletny układ ochrony stopy z karbonu:http://img116.imageshack.us/img116/5189/yss0330uu.jpg Sprzęgło:http://img368.imageshack.us/img368/2043/yss0341dx.jpg Ceramiczne tarcze plus fajniutkie zaciski:http://img48.imageshack.us/img48/238/yss0360ex.jpg Dość toporny rolgaz:http://img116.imageshack.us/img116/2937/yss0387zq.jpg Patent naklejkowy :buttrock:http://img454.imageshack.us/img454/5894/yss0047fa.jpg Strzeliłem se fote :icon_razz:http://img116.imageshack.us/img116/3849/yss0139jy.jpg pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
01kriters Opublikowano 18 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2006 (edytowane) Ceramiczne tarcze plus fajniutkie zaciski:http://img48.imageshack.us/img48/238/yss0360ex.jpg .imageshack.us/img116/3849/yss0139jy.jpg[/url]pzdr Hmm nie caramiczne tylko karbonowe. A tak poza tym to zdjęcia całkiem spoko. pzdr. Edytowane 18 Czerwca 2006 przez 01kriters Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MYCIOR Opublikowano 18 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2006 Interesuje mnie waga tej M1 - wiesz moze jaka jest??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emil2 Opublikowano 18 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2006 (edytowane) Interesuje mnie waga tej M1 - wiesz moze jaka jest???zielone wazylo 160kg, to to bedzie zblizone EDIT: http://www.yamaha-racing.com/motogp/bikes.asp 148kg (suche?) Edytowane 18 Czerwca 2006 przez Emil2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
01kriters Opublikowano 18 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2006 w stanie suchym waży poniżej 150 kg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bobo/ Opublikowano 18 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2006 te misie na płynie hamulcowym to wymagane w USA na torach zeby Płyn się nie wyłał. Na zbiornikach hamulcy, płynu spomagania, i spryskiwacza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
The_Doctor_46 Opublikowano 18 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2006 Hehe maszyna jak sie patrzy :icon_razz: Ciekawy jestem ile taki motorek mogl by byc warty :buttrock::D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-=Mefisto=- Opublikowano 18 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2006 Witam, no to hamulce to żyleta....hamulce karbonowe sa skuteczne dopiero po rozgrzaniu i są one bardzo trudne do wyczucia...trzeba się napracować i je poznać. Vermeulen jeździ na karbonowych oraz Rossi to wiem na bank..przód: Brembo dwie karbonowe tarcze 320mm z zaciskami radialnymi - czterotłoczkowe zaciski ale tył to: Brembo stalowa tarcza 220mm z dwoma zaciskam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 18 Czerwca 2006 Autor Administrator Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2006 No tarcze z tego co rozmawiałem to były ceramiczne, ale widocznie ktoś tam się mylił.Obok stała R1 Hagi: http://img105.imageshack.us/img105/5113/yss0244ga.jpgpzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 19 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2006 Tarcze carbonowe z tego co wiem, nawet jest to widoczne. Nieważne ... Mnie zastanawia jedna sprawa - tandeta :-). Już Kawasaki pokazywane w Wawie wydawało mi się lekko poskładane z przypadkowych częsci, ale to co tutaj zobaczyłem przerosło tamto wrażenie. A rolgaz to już jest mistrzostwo świata. Taki urok sprzętów praktycznie "prototypowych", to samo jest w rajdówkach, oglądasz WRC a tam niektóre części mocowane na trytki :-). Pozdro, Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-=Mefisto=- Opublikowano 19 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2006 Witam, hehe Paweł wiesz ja chciałbym mieć taką tandetę u siebie w garażu :bigrazz: A co do WRC to tak na marginesie jestem "zajeogromnym" fanem WRC (Teamu Peugeot :icon_razz: )...206 WRC to jest sprzęt...nie mówiąc juz o 205 :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielos Opublikowano 20 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2006 Paweł mi się wydaje że oni maja w dupie jak to wygląda. To ma jeździć ( albo nawet zapierd.... )hamować itp. Do tego ważna jest niska masa, i tyle. Przy prędkościach stałych powyżej 200 i tak nikt nie ma czasuy podziwiać jaką to ona ma piękna pompe cham, ona ma wyhamować z 300 do 0 w ciągu kilku sekund i tyle. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba 89 Opublikowano 26 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2006 Jestem ciekaw jak latałoby się takim sprzętem normalnie w cywilu, po ulicy :DZapewne byłoby ciekawie.... :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jagdtiger Opublikowano 27 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2006 Teraz masz okazję: http://www.motogp.pl/newsy/20060602duc1.jpg http://www.motogp.pl/newsy/20060602duc2.jpg http://www.motogp.pl/newsy/20060602duc3.jpg http://www.motogp.pl/newsy/20060602duc4.jpg http://www.motogp.pl/newsy/20060602duc5.jpg Co prawda to nie maszyna Rossiego ale Duka z poprzedniego sezonu motoGP przerobiona po to, żeby dopuścili ją do ruchu miejskiego. Włoska marka Ducati skorzystała z okazji GP Alice d'Italia by zaprezentować prototyp maszyny produkcyjnej o wymownej nazwie Desmosedici RR. Jest to replika maszyny znanej nam z MotoGP, oczywiście dopuszczona do ruchu. Zaproszeni goście byli wtajemniczeni we wszystkie związane z motocyklem szczegóły. Sam motocykl pojawić się ma na drogach dopiero w przyszłym roku. Oczywiście to "pojawienie się" jest raczej mało możliwe przy limitowanym nakładzie 400 sztuk. "To bardzo ważny moment dla nas - marzenie w końcu się spełniło" - mówi szef Ducati Motor Holding Federico Minoli. "Ten motocykl pokazuje, że w pełni wyczynowa maszyna może zostać przerobiona tak by jeździć w ruchu ulicznym. Ducati i Włochy dają radę! Równie dobrze moglibyśmy startować tą maszyna w Superbikach, ale nie chcemy się bawić w taką rywalizację. Desmosedici RR jest autentyczną repliką maszyny startującej w GP. Poziom zaawansowania technicznego jest równie wysoki. Różnią się praktycznie tylko tym, że Desmosedici RR jest dopuszczone do ruchu ulicznego." Osobiście wolę nie myśleć ile ta piękna maszyna będzie kosztować. Jakby nie patrząc to wielka okazja dla koneserów by stać się posiadaczem maszyny z GP, która jak sami widzicie jest wielki i niesamowitym dziełem współczesnej techniki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 27 Czerwca 2006 Autor Administrator Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2006 Ta desmosedici jest przepiękna... Z tego co słyszałem, cena wstępnie ustalona na ok. 250.000 zł. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.