Skocz do zawartości

M1 Rossiego


Dominik Szymański
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • Administrator

Byłem na Yamaha Summer Festival i wystawili M1 Vale, więc porobiłem trochę zdjęć patentów w jego motocyklu.

 

Lagi z taką regulacją:

http://img156.imageshack.us/img156/428/yss0259oi.jpg

 

"Misie" na zbiorniczku płynu hamlucowego (?):

http://img156.imageshack.us/img156/4329/yss0263ze.jpg

 

Wszechobecny karbon:

http://img454.imageshack.us/img454/7613/yss0274tx.jpg

http://img454.imageshack.us/img454/7545/yss0284fj.jpg

http://img116.imageshack.us/img116/6261/yss0305zo.jpg

http://img156.imageshack.us/img156/8113/yss0315wk.jpg

 

Pompa hamulcowa, która ma pewnie wszystkie pompy hamulcowe pod sobą:

http://img116.imageshack.us/img116/42/yss0325my.jpg

 

Kompletny układ ochrony stopy z karbonu:

http://img116.imageshack.us/img116/5189/yss0330uu.jpg

 

Sprzęgło:

http://img368.imageshack.us/img368/2043/yss0341dx.jpg

 

Ceramiczne tarcze plus fajniutkie zaciski:

http://img48.imageshack.us/img48/238/yss0360ex.jpg

 

Dość toporny rolgaz:

http://img116.imageshack.us/img116/2937/yss0387zq.jpg

 

Patent naklejkowy :buttrock:

http://img454.imageshack.us/img454/5894/yss0047fa.jpg

 

Strzeliłem se fote :icon_razz:

http://img116.imageshack.us/img116/3849/yss0139jy.jpg

 

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Ceramiczne tarcze plus fajniutkie zaciski:

http://img48.imageshack.us/img48/238/yss0360ex.jpg

 

.imageshack.us/img116/3849/yss0139jy.jpg[/url]

pzdr

 

Hmm nie caramiczne tylko karbonowe.

 

A tak poza tym to zdjęcia całkiem spoko.

 

pzdr.

Edytowane przez 01kriters
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

no to hamulce to żyleta....hamulce karbonowe sa skuteczne dopiero po rozgrzaniu i są one bardzo trudne do wyczucia...trzeba się napracować i je poznać.

 

Vermeulen jeździ na karbonowych oraz Rossi to wiem na bank..przód: Brembo dwie karbonowe tarcze 320mm z zaciskami radialnymi - czterotłoczkowe zaciski ale tył to: Brembo stalowa tarcza 220mm z dwoma zaciskam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tarcze carbonowe z tego co wiem, nawet jest to widoczne. Nieważne ...

 

Mnie zastanawia jedna sprawa - tandeta :-). Już Kawasaki pokazywane w Wawie wydawało mi się lekko poskładane z przypadkowych częsci, ale to co tutaj zobaczyłem przerosło tamto wrażenie. A rolgaz to już jest mistrzostwo świata. Taki urok sprzętów praktycznie "prototypowych", to samo jest w rajdówkach, oglądasz WRC a tam niektóre części mocowane na trytki :-).

 

Pozdro, Pawel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

hehe Paweł wiesz ja chciałbym mieć taką tandetę u siebie w garażu :bigrazz:

A co do WRC to tak na marginesie jestem "zajeogromnym" fanem WRC (Teamu Peugeot :icon_razz: )...206 WRC to jest sprzęt...nie mówiąc juz o 205 :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Paweł mi się wydaje że oni maja w dupie jak to wygląda. To ma jeździć ( albo nawet zapierd.... )hamować itp. Do tego ważna jest niska masa, i tyle. Przy prędkościach stałych powyżej 200 i tak nikt nie ma czasuy podziwiać jaką to ona ma piękna pompe cham, ona ma wyhamować z 300 do 0 w ciągu kilku sekund i tyle. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz masz okazję:

 

http://www.motogp.pl/newsy/20060602duc1.jpg

 

http://www.motogp.pl/newsy/20060602duc2.jpg

 

http://www.motogp.pl/newsy/20060602duc3.jpg

 

http://www.motogp.pl/newsy/20060602duc4.jpg

 

http://www.motogp.pl/newsy/20060602duc5.jpg

 

Co prawda to nie maszyna Rossiego ale Duka z poprzedniego sezonu motoGP przerobiona po to, żeby dopuścili ją do ruchu miejskiego.

 

Włoska marka Ducati skorzystała z okazji GP Alice d'Italia by zaprezentować prototyp maszyny produkcyjnej o wymownej nazwie Desmosedici RR. Jest to replika maszyny znanej nam z MotoGP, oczywiście dopuszczona do ruchu.

 

Zaproszeni goście byli wtajemniczeni we wszystkie związane z motocyklem szczegóły. Sam motocykl pojawić się ma na drogach dopiero w przyszłym roku. Oczywiście to "pojawienie się" jest raczej mało możliwe przy limitowanym nakładzie 400 sztuk.

 

"To bardzo ważny moment dla nas - marzenie w końcu się spełniło" - mówi szef Ducati Motor Holding Federico Minoli. "Ten motocykl pokazuje, że w pełni wyczynowa maszyna może zostać przerobiona tak by jeździć w ruchu ulicznym. Ducati i Włochy dają radę! Równie dobrze moglibyśmy startować tą maszyna w Superbikach, ale nie chcemy się bawić w taką rywalizację. Desmosedici RR jest autentyczną repliką maszyny startującej w GP. Poziom zaawansowania technicznego jest równie wysoki. Różnią się praktycznie tylko tym, że Desmosedici RR jest dopuszczone do ruchu ulicznego."

 

Osobiście wolę nie myśleć ile ta piękna maszyna będzie kosztować. Jakby nie patrząc to wielka okazja dla koneserów by stać się posiadaczem maszyny z GP, która jak sami widzicie jest wielki i niesamowitym dziełem współczesnej techniki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...