.:James:. Opublikowano 14 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2006 (edytowane) Witam! zerwał mi się gwint w głowicy(pannonia). nie wiem jak go teraz naprawic . proszę o rade. DZIĘKI Edytowane 14 Czerwca 2006 przez .:James:. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 14 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2006 Pozostaje tulejowanie.... :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aker6 Opublikowano 14 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2006 w jednym ze sklepów internetowych jest takie coś wkręcane w głowice. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hun996 Opublikowano 14 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2006 Tu masz wszystko na temat śrub i gwintów, leczy Cię wkładka Heli Coli. http://serwisy.gazeta.pl/motocykle/1,56423,2216282.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobuz1 Opublikowano 15 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2006 Tak wiec: -rozwiercasz odpowiednio otwór w głowicy-gwintujesz go odpowiednim gwintem-toczysz tulejke z brazu -od wewnatrz tulejki robisz gwint taki żebys mógł swiece zaplonowa wkrecic-od zewnetrznej strony gwintujesz tulejke tak żeby mozna ja bylo wkrecic w glowiceMożna to równiez rozwiazac w taki sposób zeby tulejka była wprasowana a nie wkrecona, tylko oczywiscie wtedy nie robisz gwintu tylko na wcisk. Wszystkie wymiary i gwinty musisz pomierzyc, bo nie pamietam teraz wymiarów. gwinta na swiecy chyba M14x1,5Zreszta i tak musisz zlecic te robote fachowcowi bo wszystko musi byc zrobione idealnie w osi, a wogule do tego trzeba tokarki, czyli idziesz do tokarza i on Ci robi:)Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loopy1 Opublikowano 15 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2006 Radze ci kupic uzywana głowice na allegro lub bajzlu. Wyjdzie na pewno o wiele, wiele taniej.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolo14 Opublikowano 15 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2006 jeśli chodzi o ten gwint co idzie do kolanka do rury to kiedyś mi sie tez zerwał to go na śrubke i wytrzymałale teraz mam nowy cylinder wiec jest git Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 15 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2006 Tak wiec:-rozwiercasz odpowiednio otwór w głowicy-gwintujesz go odpowiednim gwintem-toczysz tulejke z brazu-od wewnatrz tulejki robisz gwint taki żebys mógł swiece zaplonowa wkrecic-od zewnetrznej strony gwintujesz tulejke tak żeby mozna ja bylo wkrecic w glowiceMożna to równiez rozwiazac w taki sposób zeby tulejka była wprasowana a nie wkrecona, tylko oczywiscie wtedy nie robisz gwintu tylko na wcisk. Wszystkie wymiary i gwinty musisz pomierzyc, bo nie pamietam teraz wymiarów. gwinta na swiecy chyba M14x1,5Zreszta i tak musisz zlecic te robote fachowcowi bo wszystko musi byc zrobione idealnie w osi, a wogule do tego trzeba tokarki, czyli idziesz do tokarza i on Ci robi:)Pozdro To nie jest takie proste jak wyglada. Tulejke nalezy dorobic tak, aby dalo ja sie wkrecic dopiero gdy glowice sie podgrzeje, a poza tym to musi byc szczelne nawet w wysokich temp. Nalezy pamietac ze to jest glowica ze stopu alu i do tego silnik chlodzony powietrzem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gumiś714 Opublikowano 15 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2006 HUN996 ma rację. Najprościej i najszybciej wkładka gwintowa. Koszt takiej naprawy to 30 - 40 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobuz1 Opublikowano 15 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2006 Ural, przeciez ja to wiem.. ale napisalem mu tak w skrócie bo wiem że chłopak i tak da to do tokarza zapewne a tokarz nie bedzie sluchal rad tylko zrobi po swojemu.. Zreszta rzeczywiscie najlepiej niech kupi glowice z allegro. Tam jest tego pełno i nikt nie licytuje. Wiem bo zagladam codziennie na stronki z czesciami do pandemomi:DPozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grasser Opublikowano 16 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2006 ostatnio przerabialem ten problem w uralu ... najprosciej isc do warsztatu samochodowego i powoiedziec" panie zepsulo sie ... " zaplacilem 30 zl a naprawa odrazu na miejscu. fakt faktem ze glowice do pannoni sa moze niezadrogie ale z kad masz pewnosc ze tam gwint niejest na wykonczeniu ? a tu zrobisz i masz spokoj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzpower Opublikowano 16 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2006 http://www.agmot.strefa.pl/sklep.php?cz=14&k=11 Tu jest redukcja świecy. Kosztuje całe 6 zeta. Przyznam się że kiedyś sam próbowałem tylejować głowice. Chyba coś źle zrobiłem bo ogarka nie dało się odpalić. Nowa głowica załatwiła sprawe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobuz1 Opublikowano 17 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2006 (edytowane) Ta redukcja to niby dobre rozwiazanie..ale wydaje mi sie że stal na taka tuleje to nie bedzie zbyt dobry material.. Lepsze by bylo dorobienie z mosiadzu lub brazu. O, prosze bardzo- http://allegro.pl/item110407430_pannonia_p...ia_glowica.html - 30zl i masz extra głowice:)Pozdro Edytowane 17 Czerwca 2006 przez kobuz1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 17 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2006 Zwykle takie samodzielne rzezbienie w aluminiowych glowicach celem wstawienia tulejki konczy sie tym, ze niby to wszystko wyglada dobrze, a przy zdrowym nagrzaniu silnika tulejka razem ze swieca zaczyna sie ruszac i przepuszcza kompresje. Ta tulejka http://www.agmot.strefa.pl/sklep.php?cz=14&k=11 jest dobra, tylko trzeba by podlozyc podkladke miedz/alu pod kolnierz i dobrze dokrecic. Natomiast wada tego jest to ze swieca juz nie bedzie tak gleboko wkrecona jak byla oryginalnie. Trzeba by dawac swiece z dlugim gwintem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.