Skocz do zawartości

Wymarzony custom


Spnk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Zależy co rozumiesz przez spadek mocy... Przy pewnych układach moc maksymalna mogła by być nawet większa niż z dobrym wydechem 2-1. Problemem jest załamanie wykresu momentu w okolicach 2000-3000 RPM. Trzeba dużo się nakombinowac, zeby to zniwelować (ewentualnei mieć sporo szczęścia ;) ).

 

PROC -> pokaż te rysunki bo linki "nie robią".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W silnikach spalinowych wielocylindrowych dość duże znaczenie na wpływ i przebieg mocy oraz momentu mają drogi jakie mają do przemierzenia gazy z poszczególnych cylindrów.

W przypadku rzędowych silników sprawa jest prosta.

W przypadku Vidlaków jest już trudniej. Zazwyczaj różnice drogi spalin bardzo się różnią.

 

Ta złączka w FatBoyu ma za zadanie zrównoważyć ciśnienia między kolektorami.

W wydechach niepołączonych można to zniwelować różnymi średnicami kolektorów, oraz różnymi patentami w samych tłumikach, lub takim prowadzeniem kolan wydechowych by ich długości były możliwie jak najbardziej zbliżone.

 

Pokręciłem coś ?

Edytowane przez PROC
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam tylko jeden typ NATIONAL TATTOO EL DIABLO z west coast chopper , aha jeszcze jeden

CEEMAC HARLEY to motocykiele moich marzeń (nieosiągalnych hehehe) wyjechac takim CUDEM to było ;) to by sie działo . można obejżeć te cuda www. westcoastchoppers com.

pozdrawiam ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi sie marzy klasyczny chopper nawiazujacy stylem do lat 60-70.

Dlugi widelec, wysoka kierownica, szprychowane kola, bez przedniego blotnika, bak od sportstera,

silnik wzorowany na panheadzie np. S&S Pandemonium, wydechy fishtail z tylu podgiete do gory,

zero nowoczesnych gadzetow, klasyczne lampy (zadnych LED), tylny blotnik okrojony do minimum

ale zachowujacy swoja funkcje, bez sissy bar, caly czarny polysk lub z delikatnymi szarymi plomieniami.

:icon_mrgreen:

A ogolnie jakbym mial kontener kasy to bym sie udal do tego Pana po motocykl:http://www.cyrilhuze.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok,ok, ale sprobuj takim cackiem jezdzic turystycznie, albo nawinac jednorazowo z 300 km :icon_razz:

Mnie tez sie takie sprzety nrawitsa, ale one sa dobre jeno na podjazd pod knajpe albo by krazac po miescie zadawac szyku. Maja swoj klimat i sznyt, ale TO WSZYSTKO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bede sie przymierzal do zbudowania czegos na silniku HD albo Buella lub Wild Stara na ramie typowo dragstarowej.

 

dokladnie cos takiego

 

http://www.thunderbike.de/scripte/planetga...y/gallery68.php

 

 

 

narazie koncze przebudowe mojego Dragstara i premiere planuje na przyszly tydzien :buttrock:

 

 

 

pozdrawiam

Edytowane przez Andi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...