Pompka Opublikowano 15 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2006 Zależy co rozumiesz przez spadek mocy... Przy pewnych układach moc maksymalna mogła by być nawet większa niż z dobrym wydechem 2-1. Problemem jest załamanie wykresu momentu w okolicach 2000-3000 RPM. Trzeba dużo się nakombinowac, zeby to zniwelować (ewentualnei mieć sporo szczęścia ;) ). PROC -> pokaż te rysunki bo linki "nie robią". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 15 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2006 PROC -> pokaż te rysunki bo linki "nie robią". Post już poprawiony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spnk Opublikowano 15 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2006 A jakie kombinacje masz na myśli? I ile to może kosztować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 15 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2006 (edytowane) W silnikach spalinowych wielocylindrowych dość duże znaczenie na wpływ i przebieg mocy oraz momentu mają drogi jakie mają do przemierzenia gazy z poszczególnych cylindrów.W przypadku rzędowych silników sprawa jest prosta.W przypadku Vidlaków jest już trudniej. Zazwyczaj różnice drogi spalin bardzo się różnią. Ta złączka w FatBoyu ma za zadanie zrównoważyć ciśnienia między kolektorami.W wydechach niepołączonych można to zniwelować różnymi średnicami kolektorów, oraz różnymi patentami w samych tłumikach, lub takim prowadzeniem kolan wydechowych by ich długości były możliwie jak najbardziej zbliżone. Pokręciłem coś ? Edytowane 15 Czerwca 2006 przez PROC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spnk Opublikowano 15 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2006 Według mnie napisałeś bardzo zrozumiale:) Do czego służy ta złączka wiem;) Chyba jednak lepszym rozwiązaniem jest zostawienie jej tak jak jest:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nullek Opublikowano 15 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2006 mam tylko jeden typ NATIONAL TATTOO EL DIABLO z west coast chopper , aha jeszcze jeden CEEMAC HARLEY to motocykiele moich marzeń (nieosiągalnych hehehe) wyjechac takim CUDEM to było ;) to by sie działo . można obejżeć te cuda www. westcoastchoppers com.pozdrawiam ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vanishing Point Opublikowano 17 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2006 Mi sie marzy klasyczny chopper nawiazujacy stylem do lat 60-70.Dlugi widelec, wysoka kierownica, szprychowane kola, bez przedniego blotnika, bak od sportstera, silnik wzorowany na panheadzie np. S&S Pandemonium, wydechy fishtail z tylu podgiete do gory,zero nowoczesnych gadzetow, klasyczne lampy (zadnych LED), tylny blotnik okrojony do minimum ale zachowujacy swoja funkcje, bez sissy bar, caly czarny polysk lub z delikatnymi szarymi plomieniami. :icon_mrgreen: A ogolnie jakbym mial kontener kasy to bym sie udal do tego Pana po motocykl:http://www.cyrilhuze.com Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dex Opublikowano 18 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2006 Ok,ok, ale sprobuj takim cackiem jezdzic turystycznie, albo nawinac jednorazowo z 300 km :icon_razz:Mnie tez sie takie sprzety nrawitsa, ale one sa dobre jeno na podjazd pod knajpe albo by krazac po miescie zadawac szyku. Maja swoj klimat i sznyt, ale TO WSZYSTKO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spnk Opublikowano 18 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2006 Dex, muszę sie z Tobą nie zgodzić. Jasli czytałeś temat, w pierwszym poście pisałem o Fat Boyu, który mimo zmian jakie chciałbym w nim wprowadzić byłby dobra maszyną do turystyki :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andi Opublikowano 20 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2006 (edytowane) ja bede sie przymierzal do zbudowania czegos na silniku HD albo Buella lub Wild Stara na ramie typowo dragstarowej. dokladnie cos takiego http://www.thunderbike.de/scripte/planetga...y/gallery68.php narazie koncze przebudowe mojego Dragstara i premiere planuje na przyszly tydzien :buttrock: pozdrawiam Edytowane 20 Czerwca 2006 przez Andi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spnk Opublikowano 20 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2006 (edytowane) WHOA :buttrock:Pochwalisz sie dragsterkiem, tak?? A Drag Star w jakim kierunku jest przerobiony?? Edytowane 21 Czerwca 2006 przez Spnk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andi Opublikowano 20 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2006 w kierunku Customa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wild Opublikowano 21 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2006 chetnie zobacze ta przebudowe :buttrock: kiedys projektowalam drago-customowe motocykle na papierze, ale zaden z projektow sie raczej nie zachowal.. Goska Cytuj Dzika, tak jak natura chciała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spnk Opublikowano 27 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2006 Coś dla Bartica - http://img365.imageshack.us/my.php?image=c...erchrome1rj.jpg :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wild Opublikowano 27 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2006 ....to juz przesada, chrom wszystko pieknie, ale gosc przy tym harasiu wyglada tragicznie.. Cytuj Dzika, tak jak natura chciała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.