Skocz do zawartości

Gaśnie na niskich obrotach


Marta69
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No właśnie mam z nim taki problem - w momencie włączenia zapłonu wszystko jest okey, Zaskakuje i działa, ale jak chcę dodać więcej gazu nagle gaśnie ;/ I nie mam pojęcia dlaczego.

Przejechałam nim 250 km i wczesniej nic takiego się nie działo.

Jak można to sprawdzić/naprawić?

 

I jeszcze jedno pytanie - w instrukcji jest napisane [i dużo osób to powtarza] żeby nie otwierac całej przepustnicy póki silnik jest na dotarciu. Ani żeby nie jeździć dłuższy czas z tą samą prędkością.

Faktycznie tak jest ? Co może się stać jeśli jeździłam jakiś czas te maxymalne 50 km/h. ? ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wina może bys po stronie świecy!

A co gorasza możliwe że gdy silnika na dostarci nie oszczędzałaś to mógł sie toche"zjechać" pierścienie albo cos innego... przez co ma małą kompresję mam podobnie i będę miał do wymiany pierścienie i tłok ;(

pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak na moj gust to masz albo zakopcona swiece albo syf w gazniku (bardziej obstawiam gaznik)

przetarcie raczej nie mialo miejsca, bo twoj skuter wydaje sie byc blokowany (bo pewnie wyciagnie wiecej niz te 50kmh -modelu nie podalas) wiec vmax byloby tu niemozliwe do osiagniecia

KTM LC4 400 SC '95

Honda CB 1100 Bol D'or '83

DKW KM 200 '35

www.bikepics,com/members/thefex/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O jej, lat 17 ;] Zajezdzila sprzeta:) Na poczatku trzeba z nim powoli, delikatnie, poczekac az bedzie w pelni gotowy, pozniej mozna go troche lepiej rozgrzac i no i pozniej jak bedzie gotowy to bedzie mozna korzystac z przyjemnosci;)

 

 

Hehe, tak na powaznie. Hm mam pytanie ten skuter osiagal max 50 kaahema czy Ty tylko maxsymalnie jezdzilas 50?? Napisz jak zochowywal sie silnik przy tych 50 km, czy mial co robic czy sobie pyrkal lub tez moze byla dla niego wsam raz predkosc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O jej, lat 17 ;] Zajezdzila sprzeta:)

O jej, lat 16 dzieki za podsumowanie :notworthy:

Hehe, tak na powaznie. Hm mam pytanie ten skuter osiagal max 50 kaahema czy Ty tylko maxsymalnie jezdzilas 50?? Napisz jak zochowywal sie silnik przy tych 50 km, czy mial co robic czy sobie pyrkal lub tez moze byla dla niego wsam raz predkosc.

V-max ma niby 80. Silnik jest zablokowany i jechałam nim max.50.

Jinlun Pepper 50- nazwa mowi sama za siebie...

gratuluje madrego docierania sprzeta.

Co masz na myśli jeśli chodzi o nazwe ? :D Co do docierania. Dzieki :buttrock: Cóż nie każdy jest alfą i omegą.

Edytowane przez wygadana_bestia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za 50 kilometrów puknie 300 czyli bede musiała pojechać na przegląd.

Jeśli coś jest faktycznie nie tak to wymienią to na przeglądzie ? Czy trzeba za to osobno zabecelować ?

 

ps. Fakt faktem jestem laikiem [laiczką =P ], przyznaje sie że wiem na ten temat jeszcze nie wiele więc bez przesadnej krytyki mojego postępowania prosze :D

Edytowane przez wygadana_bestia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hm....Mow im ze jezdzilas w miescie, delikatnie, nie przegrzewalas moto, jak juz. Hm...I powiedz im ze masz taki problem z tymi obrotami. Gaznik powinni regulowac. Na moje oko silnik sie niezatarl, tylko z tymi obrotami tak zawsze jest. Ja kose sztila kupilem no i pierwsze 3 zbiorniczki chodzila ladnie jak zegarek i trzymala oborty, pozniej przy 4 zbiorniczku cos nie tak, dlawila sie i obrotow juz nie trzymala, a na 5 to juz chodzic dobrze nie chciala, ale serwis po 5 zbiorniczkach wiec dalem do regulacji i jest git. wiec moim zdaniem docieranie nowego sprzeta i taka objawa silnika to jest normalne, wiec nie ma sie co martwic na zapas pani kolezanko;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czeee

 

uuu wspolczucia . Zacznij od swiecy. A wogole wiesz czy jak jezdzilas to odpowiedno byl dozowany olej(czy wogole byl) ii czy dolewalas cos do baku (troszke oleju) bo moze byc przytarty troche (pierscienie) . Wpolczuje -nowe moto

 

Taaaaa olej do baku .. sugerujesz mieszanke w 4-suwie ? Jakie dozowanie oleju ... sprawdzic tylko czy jest a o reszte sie nie martwic ! Czytajcie ludzie dokladnie co inni piszą :D

 

 

NIe straszcie "kierowniczki " :notworthy: ... nic prawdopodobnie sie nie zatarlo , potrzeba tylko regulacji gaznika .

Sprubuj jeszcze zrobic tak :

Zapalasz potem dodajesz gazu , motorek wtedy chce zgasnac ale wał sie jeszce kreci , zanim sie zatrzyma puszczasz gaz . Jezeli w tym momencie zalapie to na 1000 % winny jest gaznik i wystarczy regulacja w serwisie .

 

 

Herflik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapłon elektroniczny czy iskrownik?

Ja tu widzę dwie możliwości:

- zatkany "obwód" dyszy głównej - na wolnyuch chodzi z osonego "obwodu", a jak dodasz gazu to się dusi bo mieszanka jest zbyt uboga (przećwiczone na motorynie kumpla, gdy się przytkało dopływ powietrza to silnik zasysał paliwo i jakoś zaczynał pracować)

- padnięty zapłon - w naszej byłej motorynce, w rękach kuzynka zdechł kondensator i również nie dało się wejść wyżej niż wolne obroty, taka odcinka na 2000rpm :buttrock:

 

Raczej go nie zatarłaś, nie takie objawy...

 

Czterotakty 50cc rulesz :D :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...