Marta69 Opublikowano 6 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2006 No właśnie mam z nim taki problem - w momencie włączenia zapłonu wszystko jest okey, Zaskakuje i działa, ale jak chcę dodać więcej gazu nagle gaśnie ;/ I nie mam pojęcia dlaczego.Przejechałam nim 250 km i wczesniej nic takiego się nie działo.Jak można to sprawdzić/naprawić? I jeszcze jedno pytanie - w instrukcji jest napisane [i dużo osób to powtarza] żeby nie otwierac całej przepustnicy póki silnik jest na dotarciu. Ani żeby nie jeździć dłuższy czas z tą samą prędkością.Faktycznie tak jest ? Co może się stać jeśli jeździłam jakiś czas te maxymalne 50 km/h. ? ;/ Cytuj Radosna twórczość ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SEBOOL Opublikowano 6 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2006 Wina może bys po stronie świecy!A co gorasza możliwe że gdy silnika na dostarci nie oszczędzałaś to mógł sie toche"zjechać" pierścienie albo cos innego... przez co ma małą kompresję mam podobnie i będę miał do wymiany pierścienie i tłok ;(pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mwichan Opublikowano 6 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2006 uuu wspolczucia . Zacznij od swiecy. A wogole wiesz czy jak jezdzilas to odpowiedno byl dozowany olej(czy wogole byl) ii czy dolewalas cos do baku (troszke oleju) bo moze byc przytarty troche (pierscienie) . Wpolczuje -nowe moto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gajoss Opublikowano 6 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2006 sprwadź świecę i gaźnik czy jest dobrze wyregulowany...wtedy się okaże czy silnik się "przytarł" czy to wina czegoś innego :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 6 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2006 jak na moj gust to masz albo zakopcona swiece albo syf w gazniku (bardziej obstawiam gaznik)przetarcie raczej nie mialo miejsca, bo twoj skuter wydaje sie byc blokowany (bo pewnie wyciagnie wiecej niz te 50kmh -modelu nie podalas) wiec vmax byloby tu niemozliwe do osiagniecia Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hikor Opublikowano 6 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2006 Sprawdź odpowietrzenie zbiornika paliwa. Zwykle jest w korku. Jak zgaśnie, szybko otwórz korek. Jak usłyszysz "psyknięcie" - masz rozwiązanie :DPozdrawiam.hikor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 6 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2006 Jinlun Pepper 50- nazwa mowi sama za siebie... gratuluje madrego docierania sprzeta. zapewne pierscienie poszly. w pierwszej kolejnosci wyczysc/wymien swiece a potem kombinacje z gaznikiem... pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 6 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2006 O jej, lat 17 ;] Zajezdzila sprzeta:) Na poczatku trzeba z nim powoli, delikatnie, poczekac az bedzie w pelni gotowy, pozniej mozna go troche lepiej rozgrzac i no i pozniej jak bedzie gotowy to bedzie mozna korzystac z przyjemnosci;) Hehe, tak na powaznie. Hm mam pytanie ten skuter osiagal max 50 kaahema czy Ty tylko maxsymalnie jezdzilas 50?? Napisz jak zochowywal sie silnik przy tych 50 km, czy mial co robic czy sobie pyrkal lub tez moze byla dla niego wsam raz predkosc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SEBOOL Opublikowano 6 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2006 Ale po mojej odp. poszły spamy aż miło :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marta69 Opublikowano 6 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2006 (edytowane) O jej, lat 17 ;] Zajezdzila sprzeta:) O jej, lat 16 dzieki za podsumowanie :notworthy:Hehe, tak na powaznie. Hm mam pytanie ten skuter osiagal max 50 kaahema czy Ty tylko maxsymalnie jezdzilas 50?? Napisz jak zochowywal sie silnik przy tych 50 km, czy mial co robic czy sobie pyrkal lub tez moze byla dla niego wsam raz predkosc.V-max ma niby 80. Silnik jest zablokowany i jechałam nim max.50.Jinlun Pepper 50- nazwa mowi sama za siebie...gratuluje madrego docierania sprzeta. Co masz na myśli jeśli chodzi o nazwe ? :D Co do docierania. Dzieki :buttrock: Cóż nie każdy jest alfą i omegą. Edytowane 6 Czerwca 2006 przez wygadana_bestia Cytuj Radosna twórczość ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 6 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2006 Heh pewnie i tak sie stalo silniczek dostal. Sluchaj jak to jest nowe moto to co z gwarancja?? Idz do serwisu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marta69 Opublikowano 6 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2006 (edytowane) Za 50 kilometrów puknie 300 czyli bede musiała pojechać na przegląd.Jeśli coś jest faktycznie nie tak to wymienią to na przeglądzie ? Czy trzeba za to osobno zabecelować ? ps. Fakt faktem jestem laikiem [laiczką =P ], przyznaje sie że wiem na ten temat jeszcze nie wiele więc bez przesadnej krytyki mojego postępowania prosze :D Edytowane 6 Czerwca 2006 przez wygadana_bestia Cytuj Radosna twórczość ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 6 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2006 Hm....Mow im ze jezdzilas w miescie, delikatnie, nie przegrzewalas moto, jak juz. Hm...I powiedz im ze masz taki problem z tymi obrotami. Gaznik powinni regulowac. Na moje oko silnik sie niezatarl, tylko z tymi obrotami tak zawsze jest. Ja kose sztila kupilem no i pierwsze 3 zbiorniczki chodzila ladnie jak zegarek i trzymala oborty, pozniej przy 4 zbiorniczku cos nie tak, dlawila sie i obrotow juz nie trzymala, a na 5 to juz chodzic dobrze nie chciala, ale serwis po 5 zbiorniczkach wiec dalem do regulacji i jest git. wiec moim zdaniem docieranie nowego sprzeta i taka objawa silnika to jest normalne, wiec nie ma sie co martwic na zapas pani kolezanko;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herflik Opublikowano 6 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2006 czeee uuu wspolczucia . Zacznij od swiecy. A wogole wiesz czy jak jezdzilas to odpowiedno byl dozowany olej(czy wogole byl) ii czy dolewalas cos do baku (troszke oleju) bo moze byc przytarty troche (pierscienie) . Wpolczuje -nowe moto Taaaaa olej do baku .. sugerujesz mieszanke w 4-suwie ? Jakie dozowanie oleju ... sprawdzic tylko czy jest a o reszte sie nie martwic ! Czytajcie ludzie dokladnie co inni piszą :D NIe straszcie "kierowniczki " :notworthy: ... nic prawdopodobnie sie nie zatarlo , potrzeba tylko regulacji gaznika .Sprubuj jeszcze zrobic tak :Zapalasz potem dodajesz gazu , motorek wtedy chce zgasnac ale wał sie jeszce kreci , zanim sie zatrzyma puszczasz gaz . Jezeli w tym momencie zalapie to na 1000 % winny jest gaznik i wystarczy regulacja w serwisie . Herflik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 6 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2006 Zapłon elektroniczny czy iskrownik?Ja tu widzę dwie możliwości:- zatkany "obwód" dyszy głównej - na wolnyuch chodzi z osonego "obwodu", a jak dodasz gazu to się dusi bo mieszanka jest zbyt uboga (przećwiczone na motorynie kumpla, gdy się przytkało dopływ powietrza to silnik zasysał paliwo i jakoś zaczynał pracować)- padnięty zapłon - w naszej byłej motorynce, w rękach kuzynka zdechł kondensator i również nie dało się wejść wyżej niż wolne obroty, taka odcinka na 2000rpm :buttrock: Raczej go nie zatarłaś, nie takie objawy... Czterotakty 50cc rulesz :D :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.