Magik Opublikowano 5 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2006 Witam. Mój kolega ma następujący problem ze swoją WSK, poprosił mnie abym umieścił temat na forum. Otóż: - WSK jest wyregulowana, gaźnik cudnie przeczyszczony itp.Ale albo nie chce zapalić w ogóle albo zapali "poperta" z 10 sekund i gaśnie.Iskra jest dobra cały czas. Co może być tego przyczyną :flesje: Pozdr. Magik Cytuj Pozdrowienia z Kołobrzegu, europejskie miasto, ceny niemieckie pogoda angielska :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wodzbb Opublikowano 5 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2006 hmm...Skoro wszystko jest pięknie wyrególowane i wyczyszczone to motor powinien chodzic...Nie jest ze mnie żaden wielki mechanik ale ja sprawdziłbym najpierw ustawienie zapłonu - jak bedzie ok to chwilowo wymieniłbym świece wraz z przewodem wys.nap. - może jest gdzieś przebicie, a na koniec zobaczyłbym dysze i ustawienie składu mieszanki. Powodzenia Pozdro :flesje: _________________________________________________ 3x Ogar200 - 2x WSK125 - 2x JawaTS350 - MZETZ250 - Jawa Style - Kawasaki gpz750 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 5 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2006 mam podobnie ze stellą, popracuje ok 1 min i gaśnie. Nawet wiertarka nie pomaga, pyrknie kilka razy i dupa :flesje: Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magik Opublikowano 5 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2006 Witam. A jak myślicie czy może być to wina gaźnika ??Tak myślałem nad tym wszystkim i właśnie pomyślałem , że nie chodzi o to że jest żle ustawiony tylko, że jest zapsuty np. ? Pozdr. Magik Cytuj Pozdrowienia z Kołobrzegu, europejskie miasto, ceny niemieckie pogoda angielska :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 5 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2006 Ano moze byc i gaznik.Sprobujcie odkrecic gaznik, tlok dac do gory, wstrzyknac troche paliwa (przez krocec dolotowy) i wtedy bez gaznika probowac odpalic kopniakiem. Tylko radze miec w pogotowiu wylacznik zaplonu, bo silnik wkreci sie na obroty. Jak zagada, to znaczy ze cos z gaznikiem, ewentualnie polaczenie pomiedzy cylindrem a gaznikiem.Jak niezagada to moze byc kwestia elektryki, badz tez silnik juz zajechany. Kompresja jest ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magik Opublikowano 5 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2006 Ano moze byc i gaznik.Sprobujcie odkrecic gaznik, tlok dac do gory, wstrzyknac troche paliwa (przez krocec dolotowy) i wtedy bez gaznika probowac odpalic kopniakiem. Tylko radze miec w pogotowiu wylacznik zaplonu, bo silnik wkreci sie na obroty. Jak zagada, to znaczy ze cos z gaznikiem, ewentualnie polaczenie pomiedzy cylindrem a gaznikiem.Będziemy próbować :flesje:Jak niezagada to moze byc kwestia elektryki, badz tez silnik juz zajechany. Kompresja jest ? Kompresja jest. :flesje: Pozdr. Magik Cytuj Pozdrowienia z Kołobrzegu, europejskie miasto, ceny niemieckie pogoda angielska :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yool Opublikowano 5 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2006 Jaka jest świeca po tym 10 sek. perkaniu ?Mokra = zalwa się, zła regulacja lub dziurawy pływak.Sucha = paliwo niedochodzi, wstrzyknij trochę przez otwór na świecę, powinien zagadać, Spróbujcie wymieniś świece, czasem iskra traci się dopiero przy wyższym ciśnieniu. Może jak chodzi to elektryka gdzieś nie łączy na skutek drgań i traci się iskra ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomason2 Opublikowano 5 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2006 Spróbujcie wymieniś świece, czasem iskra traci się dopiero przy wyższym ciśnieniu.Objawy przebicia cewki zapłonowej. Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paho Opublikowano 5 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2006 zacznij od świecy lub kondensatora......nie przesadzajcie z cewką.....później sprawdź sam zapłon. w wsk 125 wkręcasz na maks dysze obrotów i wykręcasz ją o póltora obrotu wtedy chodzi jak ta lala.....musi odpalić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magik Opublikowano 5 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2006 Witam. Dzięki za informacje dotyczące pomocy. Jutro lub jeszcze dziś podziele się informacjami z kolegą.Najprawdopodobniej jutro coś napisze (co i jak było).A tak na marginesie to kolega nie ma WSK (motor) tylko Gokarta z silnikiem od WKS 3 biegowej ale spoko :flesje: Co o za różnica :eek:Jak odpali i będzie wszystko śmigać od razu na forum filmik zarzucimy z naszej zmotoryzowanej ekipy :flesje: Pozdr. Magik Cytuj Pozdrowienia z Kołobrzegu, europejskie miasto, ceny niemieckie pogoda angielska :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 6 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2006 dla mnie to jest kondensator do dupy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 6 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2006 ja mialem tak w simsonie to padl kondesator :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biker Opublikowano 8 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2006 napisz jaka jest swieca czy jest sucha czy mokra a moze na swiecy jest czarna maz?? ja tak mialme w hondzie ze tez mi zagadal na 20 sekund i gasl a tez wszystko bylo ok nawet nowa swiece kupilm i nic a przyczyna byl simering na wale wymienilem simering na wale i jak reka odjol pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekmak Opublikowano 23 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2006 Yo Przyczyną może być wadliwy kondensator, może się odkręcił i cały czas iskrzy. Odpal motor i popatrz na kondensator nie powinien iskrzyć. Przyczyną może byc również źle ustawiony zapłon. Pozdro Max ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.