Skocz do zawartości

BLADY '96 a tor


Rekomendowane odpowiedzi

siemano!szukam sprzeta na tor.najpierw musze sprzedac bandita i poszukac czegos w rozsadnej cenie i w miare taniego w eksploatacji. mysle glownie o jakiejs 600'tce cbr/gsx-r, ale przypomnialo mi sie ze moj sasiad ma do sprzedania fireblade'a 900 rocznik '96 za 13000.jest w dobrym stanie(tak mi sie wydaje).chcialem sie spytac czy ten sprzet da rade na torze powiedzmy w pretendentach i jakie sa koszta eksploatacji - jak szybko schodza opony i lancuch, co ile sie robi zawory i gazniki. interesuje mnie tez jak ten sprzet sie prowadzi.pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zawory co 24 tyś - płytkowe, sztuk 16 :flesje:

gaźniki jak się nie mylę, co 12 tyś - sprawdzenie podciśnień, groszowe sprawy.

 

Ps. Miałeś okazję się przejechać tym Fajerem? Jezdziłem troszkę sc33 z 98 roku i mi nie pasił ogromny zbiornik :flesje: - na tor to chyba coś małego, chudego lepiej :eek: ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

96 rok miał koło 16'' z przodu co powoduje nienajlepsze prowadzenie. Potrzebny jest amorek skrętu. Ogólnie nerwowy sprzęt, 13 tysięcy jak na ten model z przeznaczeniem na tor to i tak dużo biorąc pod uwagę, że stan motocykla do jazdy na torze nie ma większego znaczenia (estetyka).

 

Lepiej kupić sportowe 600. Jak chcesz to jest do wzięcia za nieco mniejsze pieniądze GSXR600 rok chyba 98, amorek LSL, absolutnie nowy napęd i opony, nowe sprzęgło, po pełnym serwisie, z torowymi owiewkami, pustym wydechem D&D.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

96 rok miał koło 16'' z przodu co powoduje nienajlepsze prowadzenie.

Do tego zapomnij o dostaniu wyścigowych opon na to koło... Moim zdaniem niezbyt szczęśliwy wybór i również zdecydowanie polecam klasę 600. Za 13 kafli można mieć już nawet całkiem młody sprzęt bez owiewek (i tak niepotrzebne), a jak znajdziesz kozę "bez prawa rejestracji" to już w ogóle :flesje:

Jak chcesz to jest do wzięcia za nieco mniejsze pieniądze GSXR600 rok chyba 98, amorek LSL, absolutnie nowy napęd i opony, nowe sprzęgło, po pełnym serwisie, z torowymi owiewkami, pustym wydechem D&D.

Już nie jest, jeśli to ten: http://www.streetfighters.pl/gsxr/srad2.jpg :flesje:

Edytowane przez Fat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator

Fajny ten gixer... Cały czas mi po głowie taki plan chodzi :flesje:

A co do pozdro to trzeba pamętać,. że to chłop duży (wysoki) jest, więc jakiegoś zupełnego mikrusa i chudziny kupować nie może.

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozdro,

 

Uzbieraj trochę kasy, i przez jesień zime coś na tor ściągniesz... wtedy ubezpieczalnie w germanii sprzedają zbierane przez cały sezon padaki. Nie kupuj zbyt starego sprzęta (taki ma z 10 lat) bo silnik może nie wydolić... całe zawieszenie też już swoje przeszło (a nigdzie tak jak na torze nie jest to tak ważne). Poza tym taki Blady jest mniej poręczny niż mój GSXR, a on przy 600 Lobo to nieruchawy słonik. I nie chodzi o Twoje gabaryty, ale o gabaryty i geometrie moto.

A tym na jakich oponach chcesz jeździć...? Gdzie kupisz 16-kę torową? I jeszce fajną używkę...?!?! I owiewki...?!

Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozdro,

 

Uzbieraj trochę kasy, i przez jesień zime coś na tor ściągniesz... wtedy ubezpieczalnie w germanii sprzedają zbierane przez cały sezon padaki. Nie kupuj zbyt starego sprzęta (taki ma z 10 lat) bo silnik może nie wydolić... całe zawieszenie też już swoje przeszło (a nigdzie tak jak na torze nie jest to tak ważne). Poza tym taki Blady jest mniej poręczny niż mój GSXR, a on przy 600 Lobo to nieruchawy słonik. I nie chodzi o Twoje gabaryty, ale o gabaryty i geometrie moto.

A tym na jakich oponach chcesz jeździć...? Gdzie kupisz 16-kę torową? I jeszce fajną używkę...?!?! I owiewki...?!

no wlasnie nad tym sie zastanawialem.ja chce kupic sprzeta juz teraz.sprzedaje bandita i mysle ze za miesiac dwa bede mial tak ze 13-14 tysi i nie wiem co kupic. kawy odpadaja ze wzgledu na ogolna renome, r6 za drogie i za male i z tego co slyszalem slabo jest u nich ze skrzyniami biegow,wiec pozostaje gsx-r 600/750. z kolei tez rozwazalem opcje cbr600, ale na tor bym wolal miec RR, ktore sa robione od paru lat dopiero i sa dosc drogie ale zajebiste jednoczesnie.moze cos ze stanow?:)pomozcie!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

r6 za drogie i za male

Szukasz mototcykla na tor czy do turystyki? To że R6 jest mała to akurat jej ogormna zaleta na torze, nie bez kozery jest chyba najpopularniejszą 600 na Poznaniu (na równi z Gixxem). CBR 600 to jest dobra na drogę do turystyki, a nie na tor. Poza tym jak słyszę te gadanie o skrzyniach, renomach itp. to mi się nóż w kieszeni otwiera...

 

Gdybym miał 14 kawałków i chciał sprzęt na tor to szukałbym przyszlifowanej R6 lub GSX-R600 (ale już wtryskowego) bez owiewek, lamp itp., niekoniecznie nawet z papierami (wtedy za taki sprzęt płacisz spoooro poniżej 10 kzł). Do tego używane torowe owiewki (do R6 powinno być łatwo dostać, bo popularna), amor skrętu, stalflexy, crashpady i sprzęt do gnojenia po torze jak się patrzy! A nie jakieś kombinacje :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:D

Gdybym miał 14 kawałków i chciał sprzęt na tor to szukałbym przyszlifowanej R6 lub GSX-R600 (ale już wtryskowego) bez owiewek, lamp itp., niekoniecznie nawet z papierami (wtedy za taki sprzęt płacisz spoooro poniżej 10 kzł).

co z transportem takiego moto bez papiera?! ponoc gliniarze nierzadko sprawdzają dokumenty motocykli wiozonych na tor np. na lawecie :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...