Lucass Opublikowano 1 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2006 My się nie rozumiemy. Skąd weźmiesz płytki zaworowe? A ustwienie zaworów nie jest tragedią tylko trzema mieć troche wprawy Z tego co się orientuję to katy (oprócz sx-f) i husebergi oraz chyba hondy mają jeden wałek rozrządu a 4 zaworki. Co za tym idzie zawory są napędzane dźwigienkami. W tym wypadku nie stosuję się płytek, a regulację zaworów ustala się za pomocą śrób na końcach dźwigienek. Wystarczy zaopatrzyć się w szczelinomierz za 11zł, troche treningu i można lecieć z koksem (u siebie w XL mam podobną regulację zaworków i obcykałem to po 25 minutach). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BaRy Opublikowano 1 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2006 Z tego co się orientuję to katy (oprócz sx-f) i husebergi oraz chyba hondy mają jeden wałek rozrządu a 4 zaworki. Co za tym idzie zawory są napędzane dźwigienkami. W tym wypadku nie stosuję się płytek, a regulację zaworów ustala się za pomocą śrób na końcach dźwigienek. Wystarczy zaopatrzyć się w szczelinomierz za 11zł, troche treningu i można lecieć z koksem (u siebie w XL mam podobną regulację zaworków i obcykałem to po 25 minutach). Nie wiem jak w pozostałych przez Ciebie wmienionych sprzetach ale Honda przynajmniej moja CRFa ma płytki na wszystkich 4 zaworach. Myślałem, że własnie KTMy maja regulację śrubkowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 1 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2006 napewno YZ-F i WR mają płytki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojteque Opublikowano 2 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2006 LC4 ma śrubki, przynajmniej starsze modele. Ale czy EXC także? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek s Opublikowano 2 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2006 (edytowane) Także. W silnikach KTM z jednym wałkiem rozrządu LC4, SX, EXC regulacja jest na śrubki. Nie wiem jak w nowej serii z silnikami DOHC (np 250SX-F), więc się nie wypowiadam. Edytowane 2 Czerwca 2006 przez jarek s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Motard Opublikowano 4 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2006 NO 525 stal sie moja wlasnoscia .Wczoraj byly lesne testy sprawuje sie znakomicie.TERAZ CZAS NA TOR :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lesnik. Opublikowano 4 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2006 Gratulacje! Mam nadzieję że zobaczę Cię kiedyś w śródmieściu? :) No i małe pytanko, gdzie najbliżej nas jest jakiś tor? Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kali00 Opublikowano 4 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2006 Gratuluje,jeździj z głową , bo naprawdę jest czym :flesje: :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 4 Czerwca 2006 Administrator Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2006 EXC mają zawory regulowane śrubkami. Pól godziny roboty od momentu wzięcia się za nią, do odpalenia sprzęta. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Motard Opublikowano 4 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2006 Dzieki DOMINIK za porade ale pierwszy raz daje do serwisu niech spojrza przy okazji na rozrzad bo klekocedosc mocno i pozatym silnik po dzisiejszej jezdzie caly zarzygany olejem leci z odpowietrznikow ale dosc mocnoCZY TO NORMALNE :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.