Luca Opublikowano 30 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2006 W moim Jinlunie sprzedawca podaje, że powinno się wymieniać olej co 2tyś km.Wydaje mi się, że to troche za często bo w samochodach jest co 10tyś, to dlaczego tu co 2tyś.Ciekawy jestem jak jest z wymianą w waszych maszynach?Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 30 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2006 Czolem! W Japoncach najczesniej jest to 6 tys.km. W niektorych chlodzonych ciecza sprzetach - 12tys.km. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_o Opublikowano 30 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2006 (edytowane) Może chodzi o pierwszą zmianę oleju, czyli po zakończeniu okresu docierania ? Pozdr. Edytowane 30 Maja 2006 przez bodek_o Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pepe Opublikowano 30 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2006 A nic nie piszą w instrukcji obsługi? Kiedyś miałem Wektora 150 ccm , pierwsza wymiana była po 500 km potem co 5000 tys. Pierwszy olej najlepiej zmienić jak najszybciej bo ten fabryczny to jakieś chińskie badziewie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luca Opublikowano 30 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2006 No właśnie w okresie docierania miałem co 500km a reszta to co 2tyś. Silniczek nie należy raczej do olbrzymów a wchodzi do niego 2L oleju i wymieniać taką ilość co chwila to chyba przesada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 30 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2006 Z tego co wiem to zazwyczaj w nowym moto pierwsza wymiana może być po 500 lub po 1000. Dla pewności wymień go następnie po 2000. A dalej najlepiej co 6000. Przynajmniej ja tak robie u siebie i z doświadczenia wiem że tak jest w miarę bezpiecznie bez większego ryzyka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_o Opublikowano 30 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2006 (edytowane) Nie sądzę, aby wymiana oleju była zawsze co 2 tys. Ja u siebie robię wymianę raz na rok, albo co 5 tys, w zależności co pierwsze osiągnę. Pozdr. P.S. Dla pewności skontakuj się bezpośrednio z importerem, oni muszą wiedzieć. Edytowane 30 Maja 2006 przez bodek_o Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luca Opublikowano 30 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2006 No właśnie te informacje mam od importera (Getway czy Gateway) to on opracował instrukcje obsługi i tabele serwisową i tam jest że po dotarciu już ciągle wymiana co 2tyś km.Nie mam oryginalnej chińskiej ale pewnie i tak z niej bym wiele nie zrozumiał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_o Opublikowano 30 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2006 No właśnie te informacje mam od importera (Getway czy Gateway) to on opracował instrukcje obsługi i tabele serwisową i tam jest że po dotarciu już ciągle wymiana co 2tyś km.Nie mam oryginalnej chińskiej ale pewnie i tak z niej bym wiele nie zrozumiał. To spróbuj określić na jakiej licencji jest ten silnik. Zwykle chińszczyzna (bez urazy) jest kopią jakieś japoni. Albo... Poszukaj w necie, ale na stronach niemieckich. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luca Opublikowano 30 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2006 Silnik ponoć na licencji Hondy ale ile w tym prawdy to nie wiem.Tak mi się coś wydaje, że zamiast co 2 to będę co 4tyś. wymieniał i będzie dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 30 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2006 Czolem! Jedyny przpadek czestszej wymiany oleju, niz co 6tys.km w przypadku Japonczyka, spotkalem w motocyklu Honda FX650 Vigor. W niej trzeba olej zmieniac co 3 tys.km. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateuszm Opublikowano 30 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2006 W kilku małych jedno- cylindrowych japońskich slinikach producent zaleca wymianę co 3000 km. Miałem tak w Hondzie CG, kumpel w SR-ce, tak jak napisał Zbyhu- Honda Vigor. Ja bym na Twoim miejscu wymieniał co 3000 km- koszt nie wielki a zawsze to człowiek spokojniejszy :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubryn Opublikowano 30 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2006 najlepiej postaraj sie zdobyc jakies materialy serwisowe na pewno cos na necie znajdziesz a jak nie to nawet podpytaj sie gdzies w innych salonach badz podobnych, pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luca Opublikowano 31 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 Dzięki za porady, przynajmniej mam teraz jakiś obraz sytuacji. Jak by ktoś miał jakieś sugestie to bardzo chętnie przeczytam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sql Opublikowano 31 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 olej jak olej, ale w tych silniczkach trzeba zdaje się zawory co 2.000km regulowac - a to jest dopiero dramat! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.