pozdro600 Opublikowano 29 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2006 siemanko!wlasnie robie caly czas bandita na tor do poznania.moze opisze sytuacje na poczatek.jak bylem na grandysach 2-3maja cos bylo zwalone bo jak pracowal pod obciazeniem to sie dlawil na wyzszych biegach(wtedy byl zalozony dedykowany wklad k&n do airboxa) - objawialo sie to tak ze na 1,2,3 biegach szedl pelna para ale wyzej sie zaczynal dlawic tak mniej wiecej przy 10-12krpm.myslelismy (ja, Pawel, i moj mechanik) ze to moze wina lewego powietrza. po przyjezdzie z majowki wymienilem przewod paliwowy na nowke suzuki, wymienilem przewod od podcisnienia miedzy zbiornikiem a gaznikiem, wymienilem tez na wszelki wypadek takie gumowe uszczelniacze tam gdzie sie podlacza zegary do synchronizacji,wlozylem oryginalny gabkowy filtr powietrza, jednym slowem chcialem go przywrocic do serii byle jezdzil. po wyczyszczeniu gaznikow(dzis) i ich zalozeniu troche sie poprawilo ale nadal sie dlawi.mechanik(robilismy moto na podziemnym parkingu u mnie) zauwazyl to po przejazdzce i przestawil iglice o jeden stopien zeby dawala wiecej wachy, ale nadal nic. bedziemy robic go w srode cala noc. poprosze o jakies rady!!!bo wiemy ze ewidentnie jest cos ze skladem mieszanki ale nie wiemy na razie w ktora strone kombinowac.sorry za dlugasa i czekam na rady :buttrock: pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelgsxr Opublikowano 30 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2006 A moze dostaje za duzo wachy? Rozumiem ze jak te próby robisz to masz gazniki polaczone z filtrem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 30 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2006 Oszczędzisz dużo czasu i pieniędzy jak wskoczysz na hamownię z pomiarem AFR i wszystko wyjdzie czarno na białym. Jedż do Piaseczna, powiedz, że szykujesz sie na grandysów, a dostaniesz super zniżkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati_mot Opublikowano 30 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2006 Zbyt duzo paliwa raczej nie dostaje bo by się na niskich obrotach dławił a na wysokich miał by kopa ale cos tu nie pasi z tymi biegami jak na pierwszych 3 pocina elegancko a dalej nie idzie:/P.S. Jak byś mogł wklej fotkę twojej maszynki zerknoł bym sobie;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 30 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2006 mati_mot ->gażnik może miec równoczesnie uboga mieszankę na wolnych obrotach i bogatą na średnich. pozdro600-> z tego co piszesz to mi się wydaje , ze masz zbyt bogatą mieszankę na dużych obroach. Może masz źle ustawione iglice alo złe dysze? Może powinienłes miec większe dysze na wewnętrznych gaźnikach? Spróbuj zrobić tak:1.Przejedź sie kawałek rozpedź motocykl na pelnym otwarciu przepustnicy i zgaś go czerwonym guziczkem, wśiśnij sprżegło i dotocz się na pobocze. Wykręć świece (jak da się to zrobić bez rozbiórki połowy moto :buttrock: ) - wypalone na biało to uboga mieszanka a zakopcone to bogata. 2.Na 4 biegu odkręć gaz do końca i chwilę tak pojedź. Potem przymknij przepustnice o 1/8. Jak sprzęt przyśpieszy to masz za małe dysze główne. Jak motocykl delikatnie zwolni to dysze są OK(lub prawie ok). M a D a F a K a podał chyba najszybszą i najtańsza wersję diagnozy. Podane przezemnie sposoby są czasochłonne i moga byćkosztowne (poicja raczje nie wykaże zrozumienia dla pędzącego 150 kph motocykla "tylko w celach zestrojenia gaźników" :buttrock: ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pozdro600 Opublikowano 30 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2006 (edytowane) ok dzieki.w sumie jeszcze mam jedna opcje bo jak kupilem ten filtr k&n to on zaczal tak zdychac, tyle ze poprzednio mialem zalozone dysze rozmiar 90(teraz 100) i chodzil ok na seryjnym filtrze tyle ze brakowalo troche mocy, bo jak zobaczylem w ksiazce serwisowej to okazalo sie ze dysze glowne powinny miec rozmiar 100. no i jak sie zaczely problemy na grandysach to zamowilem sobie dedykowany zestaw dysz i iglic Dynojeta do tego filtra k&n i wlasnie jutro je odbieram i moze bedziemy kombinowac w ta strone.w kazdym razie od ch*** bedzie z tym roboty...wielkie dzieki za rady, jak ktos ma jeszcze cos do powiedzenia na temat to prosze bardzo :buttrock: pozdroa co do policji to chyba najmniejsze zmartwienie(jezdzi mechanik bo ja mam zakaz prowadzenia do 10/2006) Edytowane 30 Maja 2006 przez pozdro600 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 30 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2006 Sprawdzenie na szybko skladu na wyzszych obrotach to wlaczenie ssania kiedy sie dlawi. Albo zdechnie, albo pojedzie i wiesz gdzie jestes.Niestety szykowanie moto na tor bez hamowni to jak puszczenie slepego do lasu.Nie radze wsadzac zestawu DynoJet tak blisko wypadu na tor, bo to sa zupelnie inne dysze i iglice a dane podane przez firme sa bardzo wyjsciowe. Trzeba do tego dostroic zarowno wydech jak i ssanie i nie wszyscy byli zdowoleni z wynikow - po prostu za duzo roboty na raz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pozdro600 Opublikowano 1 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2006 (edytowane) czesc!caly czas ten sam efekt.zmienilismy caly zestaw na dynojet i zalozylismy mniejsze dysze z tego zestawu(96).caly czas jest tak ze wykrecamy powietrze coraz bardziej i jest tak ze zdycha pod obciazeniem(zalozylusmy ten K&N, ktory mial teoretycznie daac wiecej powietrza).ja juz nie wiem.mam czas do rana....... prawdopodobnie doszlismy co jest nie tak ale przed akcja chce sie naradzic.w ogole ta moja wersja bandita wczesniej byla japonska wersja ze zmiennymi fazami rozrzadu(silnik VC - opisany w ostatnim ŚM),ale ten silnik mi wybuchl podczas jazdy w zeszlym roku i wymienilem silnik na normalny europejski.razem z silnikiem wymienilem tez rozrusznik, modul zaplonowy i wiazke elektryczna bo byly inne zupelnie.jedyna rzecza ktorej nie wymienilem byl gaznik.ten z japonskiej wersji mial jeszcze podlaczenie kablem do modulu - byl to chyba czujnik polozenia przepustnic, ale to chyba nie w tym rzecz, w kazdym razie w europejskiej wersji modulu nie ma podpiecia pod ten kabel.......teraz dochodzimy do sedna sprawy:z tym gaznikiem zawsze byly problemy bo na seryjnych dyszach rozmiar 100 sie dlawil a jak wczesniej zakladalem rozm 90 to nie mial pelnej mocy(ale bylo dobrze w calym zakresie obrotow, pod obciazeniem takze). praktycznie zawsze przy dyszach wiekszych od 90 mieszanka byla zbyt bogata. teraz nawet na dyszach 100(seryjny rozm) i przy filtrze k&n i przy odkreconym powietrzu o obrot wiecej niz bazowe tez byla zbyt bogata. dzis zainstalowalismy caly dedykowany zestaw dynojet razem z iglicami itd. problem nadal byl ten sam - swiece pokazaly ze za bogata mieszanka(nawet przy odkreconym na maxa powietrzu) i problem z praca pod obciazeniem.rozkrecilismy (po raz chyba piaty) gaznik od gory i wtedy wpadlem na zlota mysl z moim mechanikiem: w instrukcji instalacyjnej do dynojet jest zaznaczona taka czesc jak membrana przepustnicy.wchodzi w nia iglica a obok sa 2 dziury czyli razem z ta w ktora wchodzi iglica sa ich 3. na instrukcji jest narysowane ze wszystkie te dziury sa przelotowe(po angielsku sa opisane jako "slide lift holes"). jak spojrzalem na moja membrane to zobaczylem ze u mnie sa przelotowe dwie - jedna pod iglica i druga obok a trzecia nie. w zwiazku z tym prosze ekspertow o ocene - czy jest szansa ze po rozwierceniu tej trzeciej brakujacej dziury jest szansa na znalezienie tego "brakujacego" powietrza do mieszanki??????ponizej jest zalacznik do instrukcji internetowej dynojeta ktora tylko w detalach rozni sie od tej ktora dostalem razem z zestawem wydaje mi sie ze mogli tak te bandity w japonii blokowac czy jakos takbardzo prosze o szybka odpowiedz bo jutro bede mial tylko trzy godziny na kombinacje z mechanikiem, bo pozniej teoretycznie musze jechac na grandysow do poznaniamega sory za mega dlugasa,pozdro aha jeszcze jesli chodzi o te moje membrany to ta trzecia brakujaca dziura jest w oznaczonym miejscu i mozna sie do niej dobrac z obu stron(membrana w srodku ma wydrazony taki kanalik specjalnie jakby ktos chcial ta dziure kiedys wywiercic).pozostale dziury maja taka sama srednice jak wiertlo, ktore jest dolaczone do zestawujeszcze jedno to co nazywalem membrana po angielsku sie nazywa "piston valve" jakbyco http://www.dynojet.com/pdf/3134.pdf Edytowane 1 Czerwca 2006 przez pozdro600 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 1 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2006 Dolaczone do zestawu wiertlo sluzy do wywiercenia zaslepek blokujacych sruby skladu mieszanki w amerykanskiej wersji motocykla.Oprocz tego trzeba je wykorzystac do rozwiercenia plastikowych dystansow ktore ida pod iglice gaznikow ( Iglice Dyno Jet maja wieksza srednice niz fabryczne. )Czy podlozyliscie te dystanse ?O otworach w membranach nie ma w tej instrukcji slowa.Moze napiszesz co jest napisane o tych otworach w twojej instrukcji.( Po angielsku ). Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pozdro600 Opublikowano 1 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2006 (edytowane) Dolaczone do zestawu wiertlo sluzy do wywiercenia zaslepek blokujacych sruby skladu mieszanki w amerykanskiej wersji motocykla.Oprocz tego trzeba je wykorzystac do rozwiercenia plastikowych dystansow ktore ida pod iglice gaznikow ( Iglice Dyno Jet maja wieksza srednice niz fabryczne. )Czy podlozyliscie te dystanse ?O otworach w membranach nie ma w tej instrukcji slowa.Moze napiszesz co jest napisane o tych otworach w twojej instrukcji.( Po angielsku ). Adam M.wiec tak.instrukcja jest taka jak w linku - identyczna.troche inny jest rysunek Fig.A.(w tej wersji internetowej).poza tym na tym internetowym nie jest opisany ten "piston valve" (na rysunku A po lewej stronie - w mojej jest tak samo narysowany ale te dziurki sa dodatkowo opisane jako slide lift holes. no i na rysunku wszystkie mi wygladaja na rozwiercone a u mnie sa rozwiercone dwie. to ze w instrukcji nie jest napisane ze trzeba wywiercic trzecia dziure to wydaje mi sie ze to moze byc domyslne ze sa trzy przelotowe bo inaczej by byly zaznaczone dwie. i to jest caly problem :bigrazz:a jesli chodzi o te inne rzeczy co trzeba bylo wywiercic to zrobilismy zgodnie z instrukcja:) Edytowane 1 Czerwca 2006 przez pozdro600 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 1 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2006 (edytowane) Ja nie jestem pewien czy dodatkowa dziura w membranie zubozy ci mieszanke, raczej zmniejszy podcisnienie i spowoduje wolniejsze podnoszenie sie przepustnicy.Przed zrobieniem dziury zrobilbym tak ze wyjalbym te plastikowe dystanse, ktore sa pod iglicami, bo one w efekcie unosza iglice w gore, czyli wzbogacaja mieszanke na srednich. Adam M.PS. A jaki jest kolor swiec gdy dajesz do oporu ?Do tej proby musisz rozpedzic sie do max obrotow po czym zgasic silnik Bez schodzenia z obrotow i wykrecic swiece do sprawdzenia. Zreszta jest to pierszy krok od ktorego trzeba zaczac regulacje. Tak naprawde jak chcesz tym jezdzic na torze to powinienes zmienic gazniki na Mikuni RS Smoothbore - podcisnieniowe gazniki sa dobre tylko na ulice. Adam M. Edytowane 1 Czerwca 2006 przez Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pozdro600 Opublikowano 1 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2006 Ja nie jestem pewien czy dodatkowa dziura w membranie zubozy ci mieszanke, raczej zmniejszy podcisnienie i spowoduje wolniejsze podnoszenie sie przepustnicy.Przed zrobieniem dziury zrobilbym tak ze wyjalbym te plastikowe dystanse, ktore sa pod iglicami, bo one w efekcie unosza iglice w gore, czyli wzbogacaja mieszanke na srednich. Adam M.PS. A jaki jest kolor swiec gdy dajesz do oporu ?Do tej proby musisz rozpedzic sie do max obrotow po czym zgasic silnik Bez schodzenia z obrotow i wykrecic swiece do sprawdzenia. Zreszta jest to pierszy krok od ktorego trzeba zaczac regulacje. Tak naprawde jak chcesz tym jezdzic na torze to powinienes zmienic gazniki na Mikuni RS Smoothbore - podcisnieniowe gazniki sa dobre tylko na ulice. Adam M.swiece caly czas wskazuja na to ze za duzo wachy swiece caly czas wskazuja na to ze za duzo wachya jak bedzie sie wolniej podnosic to czy to nie bedzie tak ze silnik bedzie mial wiecej czasu na zlapanie powietrza dodatkowego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 1 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2006 Mi się wydaje, ze dodatkowa dziura w membranie napewno nie zmieni składu mieszanki. Membrana bedzie się szybciej (lub wolniej :bigrazz: ) podnosić . pozdro600-> tak sobie czytam Twoje posty i wynika z nich, że wykręcając śrube skałdu mieszanki chcecie dać silnikowi więcej powietrza. Czy to przypadkiem nie będzie na odwrót? Tzn wykręcając śrube skałdu mieszanki dajesz więcej benzyny? Zdaje się, że Paweł ma świece colortune , moze spróbuj u niego porobić te regulacje? P.S.Jaki masz wydech w tym motocyklu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pozdro600 Opublikowano 1 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2006 z tymi srubkami jest chyba dobrze...wydech yoshimura jakis stary model.byc moze nawet dedykowany bo kolektory sa w kolorze koncowki(czarny). bedziem kombinowac.jutro wieczorem powinienem miec juz nowy gaznik z wersji europejskiej bo zamowilem od goscia i ma przeslac DHL'em na tor.hehe sam go bede montowal chyba....ale juz sie nauczylem troche jak pbejrzalem rozkrecanie tego starego z 15 razy :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pozdro600 Opublikowano 16 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2006 tak po wszystkim chcialem powiedziec ze zrobilem juz bandita. okazalo sie ze wszystkie problemy rozwiazala wymiana gaznika na wersje europejska. sprzecik zapie**ala jak dziki.na torze zamknalem szafe(180) i jeszcze chcial wiecej ale prosta sie konczyla....wszystko git jest wiec:) :banghead: :banghead: :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.