foks Opublikowano 27 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2006 Czesc, pozwolilem sobie na zalozenie takiego tematu, gdyz dosyc szybko rosnie liczba kierowcow gpz 500 wsrod forumiakow:) Poza tym piloci xj600 mieli swoj temat to i my mozemy...Moze dzieki temu latwiej bedzie wymieniac sie poradami i uwagami na privach, bo bedzie wiadomo do kogo pisac... pozatym ludze sie, ze zbierzemy pokazna ekipe gpz warsaw i kiedys ustawimy sie w realu na runde honorowa po Warszawie :icon_razz:A wiec Panie i Panowie, ktorym los pozwolil dojezdzac tej cudnej maszyny jaka jest gpz 500, zaznaczcie swoja obecnosc w tym temacie.ps1: ten temat pozwoli tez na wymienianie sie spostrzezeniami wsrod uzytkownikow, z czego napewno skorzystaja nowi userzy, stojacy przed trudna decyzja kupienia pierwszego motocyklaps2: tych, ktorzy chca bardziej rozwinac temat tego motocykla (albo sa posiadaczami kawasaki gpz ale nie 500), zapraszam na forum http://members.lycos.co.uk/kawasakigpz/forum/index.php :biggrin:Pozdrawiam Cytuj Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris02 Opublikowano 27 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2006 (edytowane) Foks nie tylko GPZ w Warszawie ale i całej polsce, bądź jakieś zbióreczki w swoim regionie. A co do tego linku to lepiej będzie zapamietac taki www.kawasaki-gpz.prv.pl GPZ ŁĄCZMY SIĘ!!!! :biggrin: Edytowane 27 Maja 2006 przez kris02 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foks Opublikowano 27 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2006 Oczywiscie ze temat jest dla wszystkich gpz, ale ja osobiscie licze na ustawke warszawskich gpz'towcow :biggrin: Cytuj Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris02 Opublikowano 27 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2006 ale ja osobiscie licze na ustawke warszawskich gpz'towcow Oj foks :biggrin: :icon_razz: Wszyscy się łączmy a potem będziemy myśleć nad wspólnymi wypadami. A może wtedy zachód przyjedzie na wschód lub odwrotnie :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komalo Opublikowano 27 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2006 No to ja się dopisuję do listy. Miejmy tylko nadzieję, że administratorzy nie wykasują tego wątku :-). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
młodyy Opublikowano 30 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2011 Witam.Chce zakupić ten motor i proszę wasz o wszystkie jego wady i zalety.Jaki rocznik najlepiej kupić, zzy wybrać wersję z 2 tarczami z przodu czy 1 igłówne pytanie jakie ten motor ma spalanie w mieście np. w Krakowie i w trasie.Zastanawiam się jeszcze na gs500 ale to jeszcze pomyślimy. Nie wiem jak z przebiegiem wiadomo im mniejsze tym lepiej ale załóżmy że są same po 40 000 km co wtedy? Pewnie dużo osób napisze że takie tematy są, owszem są ale w każdym jest co innego napisane i nawet nie ma jak dobrze tego wyłapać. Pozdrawiam Piotr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos Opublikowano 1 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2011 GS a GPZ niebo a ziemia, na korzyść GPZ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majkiel Opublikowano 1 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2011 spalanie? zależy czy masz ciężką rękę. Przed zrobieniem synchro moja gpz chochlowała 7/100. Po synchro pali w przedziale 4,8-5,5/100km w cyklu mieszanym 80% trasa, 20% miasto.Jaki rocznik? najlepiej 94 i wyżej bo masz model po liftingu i z nowym kołem magnesowym które już się nie sypie.Przebieg w większości i tak jest kręcony więc ważniejszy jest stan techniczny. Osobiście wolę kupić zadbany sprzęt z przebiegiem ponad 60tys. niż zapuszczonego paździerza z 20 tys. km GPZ to najmocniejsza 500tka na początek. Świetny wybór, jak trafisz na zadbany egzemplarz to będziesz zadowolony. Masz jeszcze tutaj małe co nieco: http://www.scigacz.pl/Uzywane,Kawasaki,GPZ500,sportowa,budzetowka,12661.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arcer Opublikowano 1 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2011 http://forum.motocyklistow.pl/index.php?/topic/107787-kawasaki-gpz-ex-500/Przez 3 lata zmieniły się tylko ceny. Awaryjność (albo jej brak) ciągle taka sama. Od siebie polecam GPZ :). GS jeździłem tylko po placu ale tak jak pisze markos, różnica jest spora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 1 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2011 główne pytanie jakie ten motor ma spalanie w mieście np. w Krakowie i w trasie. W Krakowie 5,5 a w Warszawie 5,6 :P Spalanie w przedziale ok 5-6,5l z tym ze czy cisniesz czy nie to jest zawsze podobnie. W trasie 5-5,5. W miescie 5,5-6,5. Tak mi palila.Na przebieg nie patrz. Model po 94r, to czy z jedna tarcza czy z dwoma to obojetne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cinekban87 Opublikowano 1 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2011 bierz gpz, łatwy w obsłudze i naprawie, z reszta tam mało sie psuje, trzeba uwazac na napinacz łancucha rozrzadu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
młodyy Opublikowano 1 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2011 (edytowane) gs pali do 5 tak czytałem jeżeli się go nie ciśnie, jest taka możliwość by gpz palił do 5 w mieście nie przekraczając 90km/h?i tak w sumie jeszcze ile mniej więcej przejedzie się na 1 baku w mieście i trasie. Jeżeli kupie to motor to albo będzie miasto albo trasa, mieszkam w centrum trasy tylko w wakacje albo długie weekendy. Tak to po mieście cały czas. myślę jeszcze na xj 600 ale wole coś z owiewkami, ma prawie taką samo moc co gpz a spalanie też podobnie Edytowane 1 Października 2011 przez młodyy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cinekban87 Opublikowano 1 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2011 spokojnie sie zmiecisz gpz'ta w 5 litrach po miescie, mi sie kiedys udało 300 km bez włączania rezerwy przejechac,ale na baku powinno sie zrobic 350 km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majkiel Opublikowano 1 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2011 ja bez rezerwy na 1 baku natłukłem 310 albo 320km. Na rezerwie można chyba cos koło 50km zrobic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
młodyy Opublikowano 2 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2011 (edytowane) Mam takie pytanie jeszcze jedno załóżmy że przebieg jest oryginalny kiedy mniej więcej przydałby się remont silnika?Ile by to kosztowało bez robocizny, brat robi takie rzeczy to zrobi za friko :) 94 rocznik tego motoru też może być czy od 95 patrzyć? Edytowane 2 Października 2011 przez młodyy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.