Skocz do zawartości

USZCZELKI POD GŁOWICE


gikser
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Mam pytanie potrzebuje uszczelki pod głowice,i nie było by żadnego problemu gdyby nie to że jest potrzebna nietypowa a mianowicie musi mieć określoną grubość a także wielkość otworow gdyż jest potrzebna do motocykla po rozwierceniu na sporo więkrzą pojemnośc i kupno orginalnej nie wchodzi w rachube,gdyż trzeba odpowiednio ustawić stopień sprężania a tym jest to w miare najłatwiej zrobić ,zatem jeżeli ktoś dorabiał coś takiego to prosze o info interesują mnie Warszawa i okolice Warszawy.uszczelka potrzebna pod typowy silnik japoński R4.Za info dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

proponuję tu :biggrin: http://uszczelki.webpark.pl/

 

 

pees. co do jakości uszczelek pod głowice to się nie wypowiem bo robiłem tam tylko drobne uszczelki... ale na ścianach w warsztacie wiszą u niego niezłe cuda więc raczej nie powinno być problemu :icon_razz:

 

pees2. może Ryży coś więcej wie bo on mi go chyba kiedyś polecał :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uszczelki pod każdy rozwiert robi firma Wiseco i nie są wcale drogie, a jeżeli chodzi o zmianę stopnia sprężania to należy wymienić uszczelkę pod cylindrami.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

R4 to nie moze byc znowu tak bardzo rozwiercone. Mam w swoim Suzuki komplet Wiseco ( tloki z pierscieniami i sworzniami + uszczelki pod glowice i cylinder ) zmiana z 1135 ccm pojemnosci do 1185 ccm + stopien sprezania z 9.5 : 1 do 10.5 : 1 od 4 lat bez problemu.

Namiar na firme: www.wiseco.com

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

R4 to nie moze byc znowu tak bardzo rozwiercone. Mam w swoim Suzuki komplet Wiseco ( tloki z pierscieniami i sworzniami + uszczelki pod glowice i cylinder ) zmiana z 1135 ccm pojemnosci do 1185 ccm + stopien sprezania z 9.5 : 1 do 10.5 : 1 od 4 lat bez problemu.

Namiar na firme: www.wiseco.com

 

Adam M.

 

 

witam

właśnie problem w tym że może,zaczne od tego że średnica cylindra wzrosła z 70mm do aż (a moze tylko) 76mm a a pojemność z 749 do 887cm3 a więc nie mało ,stopień sprężania według obliczeń podniósł by sie do 13,8 :1( nawet jak bym tankował v-power ryzyko detonacji było by ogromne )a więc wartość nie do przyjęcia.zastosowaie orginału spowoduje to że część uszczelki będzie wystawała poza tuleje dokładnie 3mm na strone.problem może rozwiązać odpowiednia uszczelka więc dlatego prosiłem o namiary.

 

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sadze ze w Wwie mozesz dorobic uszczelki w warsztacie braci Stankiewiczow, moich bylych kolegow ze Skorpiona.

Tak jak napisal Piotrek, potrzebny bedzie patent na podniesienie cylindra, aby obnizyc cisnienie sprezania do mozliwosci benzyny sprzedawanej na stacjach, chyba ze gdzies znajdziesz 120 oktanowa:)

Moze napiszesz jaki to silnik i jakie tloki zastosowales ?

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobnie jak Adam uważam że najlepiej dorobić u Stankiewiczów. Moim zdaniem zrobią to najlepiej. Adres ich firmy to Warszawa ul Gimnazjalna 18 A. Jest to na Jelonkach. Wjazd od placu Kasztelańskiego, ulica jest jednokierunkowa. Musisz mieć starą uszczelkę lub głowicę. Dorobią Ci uszczelki jakie tylko będziesz chciał. Mają różne materiały do uszczelek. Zarówno grubości jak też, pod względem wytrzymałości np zbrojone. Zakład jest czynny 7-15. Napewno doradzą jak rozwiązać problem. Ceny mają przyzwoite.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sadze ze w Wwie mozesz dorobic uszczelki w warsztacie braci Stankiewiczow, moich bylych kolegow ze Skorpiona.

Tak jak napisal Piotrek, potrzebny bedzie patent na podniesienie cylindra, aby obnizyc cisnienie sprezania do mozliwosci benzyny sprzedawanej na stacjach, chyba ze gdzies znajdziesz 120 oktanowa:)

Moze napiszesz jaki to silnik i jakie tloki zastosowales ?

 

Adam M.

 

 

WITAM

 

SILNIK KTÓRY ZOSTAŁ PODDANY TAKIEMU ZABIEGOWI TO SILNIK Z MOTOCYKLA GSXR750W.NOMINALNIE 749CM3,NATOMIAST SAM BLOK CYLINDRÓW NIE TYLKO ZOSTAŁ PODDANY ROZWIERCENIU ALE ZOSTAŁY NA NOWO ZAŁOŻONE TULEJE CYLINDROWE OD SILNIKA O SREDNICY TULEI 75,5 MM A NASTĘPNIE ZOSTAŁ WYKONANY SZLIF CYLINDRA DO SREDNICY TŁOKÓW 76MM TŁOKI POSZŁY OD KAWASAKI ZGADZAŁA SIE IDEALNIE SREDNICA SWOŻNIA .CELOWO NIE PODAŁEM KONKRETNIE NAZW SILNIKÓW AŻEBY NIEDOŚWIADCZONYCH NIE NARAŻAĆ NA RÓZNE NIEPOWODZENIA Z PRZERÓBKĄ,JAK PEWNIE DOSKONALE WIESZ NIE WSZYSTKIE PRZECIWNOŚCI MOŻNA PRZEWIDZIEĆ PODCZAS TAKICH ZABIEGÓW. POZDRAWIAM

Edytowane przez gikser
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...