daro1980 Opublikowano 13 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 :lalag: :lalag: :crossy: :biggrin: trudno się nie zgodzic :) :D potwierdzam :buttrock: :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zupi Opublikowano 14 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2008 Mimo że nie pisuję to witałem się parę miesięcy temu. Zatem do rzeczy: Poszukuję bagażnika do DS 650 Cl. Mam tutaj na myśli fizycznie istniejący bagażnik, który mógłby trafić w moje łapki powiedzmy do 20go maja. Dla przykładu w RoadStylerze jest w ofercie ale i w trakcie wytwarzania własnie... :/ No chyba że ktoś pożyczy takowy osprzęt na 2 tygodnie :biggrin: <naiwny> ps. Pozdrowienia dla Tatakisa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robinx Opublikowano 14 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2008 (edytowane) Zamierzam kupić i zamontować do swojego draga takie coś:chlapaczJak myślicie, czy będzie to pasowało do customa i spełni swoją role? Chodzi mi o względy praktyczne jak i estetyczne. Najbardziej, żeby nie waliło tym całym syfem po silniku. Niestety okazało się, że sk*****byki nie wysyłają do Polski. Dlaczego tak prosta , praktyczna i estetyczna rzecz jest tak trudno dostępna? Zanim znajdę gdzieś w europie cos podobnego sezon się skończy. Edytowane 15 Maja 2008 przez robinx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DAREK Z Opublikowano 14 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2008 Mimo że nie pisuję to witałem się parę miesięcy temu. Zatem do rzeczy: Poszukuję bagażnika do DS 650 Cl. Mam tutaj na myśli fizycznie istniejący bagażnik, który mógłby trafić w moje łapki powiedzmy do 20go maja. Dla przykładu w RoadStylerze jest w ofercie ale i w trakcie wytwarzania własnie... :/ No chyba że ktoś pożyczy takowy osprzęt na 2 tygodnie :icon_evil: <naiwny> ps. Pozdrowienia dla Tatakisa. WtamPpsiadam zbedny mi do650-ki CL. klasyczy , moge odsprzedac[email protected] 511148124pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 14 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2008 Zamierzam kupić i zamontować do swojego draga takie coś:chlapaczJak myślicie, czy będzie to pasowało do customa i spełni swoją role? Chodzi mi o względy praktyczne jak i estetyczne. Najbardziej, żeby nie waliło tym całym syfem po silniku. Czy bedzie pasowalo to zalezy czy masz w podobnym stylu: sakwy, walek, pas na bak itp. rzeczy :icon_mrgreen: Czy spelni swoja role ....... na pewno :buttrock: Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orange rider Opublikowano 14 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2008 Witam Siostry i Bracia!!! Kłania się Maciek z W-wy, a w zasadzie z okolic - zaje.... szczęśliwy posiadacz DS'a 1100 Classic, ale zdrowo przerobionego. Począwszy od malowania - dwukolorowe połączenie pomarańczowego i ciemnego brązu i do tego delikatne wstawki aerografem. Na miarę uszyte siodło - singiel, bardzo obniżone. Z tylnego błotnika zdjęte zabawki - tablica i lampa przeniesione na wahacz po lewej, na błotniku delikatny reflektorek świecący na tablicę, kierunki LED-owe na błotniku. W miejscu siedzonka dla pasażerki robiony indywidualnie bagażniczek. Silnik oddycha za pomocą hyperchargera Kuryakin, a wydycha póki co totalnie pustymi rurami z nierdzewki (nie polecam - przebarwia się momentalnie), ale już pełzają do dwie piękne Cobry Dragstery. Manetki, funkcje, zbiorniczki, klamki itp też wymienione na Kuryakina, aluminium spolerowane. Być może zamontuję pełne felgi... zobaczymy. Mam też szybę, ale używam sporadycznie, tylko na dłuższe trasy. Zdjęcia wkleję niebawem, ale już z Cobrami u boku. Przy okazji - gdzie w Wawce najlepiej oddać sprzęt na przegląd? Macie swoje typy? Pozdrawiam - bezpiecznej jazdy, Maciek - na pomarańczowo :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolk83 Opublikowano 14 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2008 Witam! Mam pytanko, a mianowicie jak bardzo trzeba przechylić YAMAHE DRAG STAR 650tke żeby w okienku od oleju cuś zobaczyć, to mój nowy sprzęcik i nie wiem jak powinno to wyglądać (a bagnetu brak). U mnie lekko przechyle w prawo i już u góry widać jak się przelewa, czy to normalne? a może troszke mało oleju. Ale oleju prawdopodobnie nie bierze bo żadnych dymków z kominów nie puszcza nawet gdy jest zimny nic nie widać. Dzięki za odpowiedz. POZDRAWIAM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 14 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2008 Olej w okienku pomiarowym mierzy się stawiając moto w pionie i nie powinno się go przechylać. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orange rider Opublikowano 14 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2008 Mam oryginalny manual do DS'a z 2000 roku. wersja angielska jest dla Classica, a polskie tłumaczenie dla Customa. Jeżeli będzie ktoś zainteresowany to mogę zeskanować i wkleić lub przesłać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorz9139 Opublikowano 14 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2008 Mam oryginalny manual do DS'a z 2000 roku. wersja angielska jest dla Classica, a polskie tłumaczenie dla Customa. Jeżeli będzie ktoś zainteresowany to mogę zeskanować i wkleić lub przesłać. Witam. do DS 1100, czy 650? Jesli XVS 650 custom to chetnie. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seboka Opublikowano 14 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2008 Co do stukania w 1100 to ponoć stukanie powoduje śruba regulująca, słyszałem od znajomego mechanika że trzeba ją podpiłować i nie puka, te nie miłe odgłosy nie pociągają za sobą żadnych problemów Cytuj [html]<p><b><a href="http://www.seboka.republika.pl/" style="text-decoration: none"> <font color="#008000">Moja strona </font></a></b> <font color="#008000"> <b><a href="http://www.szczotkitechniczne.eu" style="text-decoration: none"> <font color="#008000">Moja praca </font></a></b></font></p>[/html] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolk83 Opublikowano 14 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2008 Olej w okienku pomiarowym mierzy się stawiając moto w pionie i nie powinno się go przechylać.Witam. No w pionie okienko jest pełne. Czyli mogę spać spokojnie stan jest ok!!! DZIĘKI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 14 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2008 Za duzo to też nie zdrowo. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orange rider Opublikowano 14 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2008 Witam. do DS 1100, czy 650? Jesli XVS 650 custom to chetnie. Pozdro Niestety (dla Ciebie) 1100. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TATAKIS Opublikowano 14 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2008 ps. Pozdrowienia dla Tatakisa.A bardzo dziękuję. :) Niestety, bagażnika w moim nowym RSie nie mam (bo się nie mogę zdecydować jaki), a ten co był odjechał z DSem w świat. Nie mogę więc służyć pomocą. :) Przy okazji - gdzie w Wawce najlepiej oddać sprzęt na przegląd? Macie swoje typy?Pozdrawiam - bezpiecznej jazdy, Maciek - na pomarańczowo :)Z własnego, trzyletniego doświadczenia i ze słychu od innych Yamahowców:1. Mitsui Motor Polska (Yamaha) na Połczyńskiej, Swietny mechanior p. Adam2. Uhma Bike (Yamaha) - ja serwisuję w Mysiadle, jest OK (są też na Bielanach)3. Marmitt (Yamaha) na Wale Miedzeszyńskim za Yacht Klubem (ponoć nieźli)4. Yamaha w Łomiankach (nie znam opinii) Ale wiadomo, to oficjalne serwisy więc dość drogo.W niezależne serwisy się nie bawię, brak części, za długo się czeka. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.