Skocz do zawartości

Posiadacze Drag Starów łączcie się


Unek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W przyszłym tygodniu jadę na przegląd do Mitsui na Połczyńską, popytam mechaników z czego korzystają.

Jeżeli nie tam, to gdzie?

Na marginesie, pytanie do Migdała, Jusza i innych posiadaczy nowych 1100A, jaki olej wlaliście na pierwszym przeglądzie po przejechaniu 1000km?

Witaj na pierwszym przeglądzie w serwisie Yamahy zalali mi Castrola GP :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym odchodzeniem chromu to w moim dragu z 97 były z dwa odpryski na plastikowych deklach cylindra, a w Wild Star-e też jest kilka małych bąbelków. Już słyszałem że coś takiego potrafi się robić i nie ma to nic wspólnego z katowaniem silnika lub jakimiś zaniedbaniami. Warto dodać, że w moim dragu chromy były idealne a na tych deklach nie. W Wildku tego nie widać, bo pod bakiem i są to małe wybrzuszenia.

[html]<p><b><a href="http://www.seboka.republika.pl/" style="text-decoration: none">
<font color="#008000">Moja strona </font></a></b>  <font color="#008000">
<b><a href="http://www.szczotkitechniczne.eu" style="text-decoration: none">
<font color="#008000">Moja praca </font></a></b></font></p>

[/html]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktos chcial serwisowke do xvs650?

Prosze bardzo (jez ang) Servisowka

ta serwisowka wraz z innymi ciekawymi materialami o xvs650 znajduje sie tu -> fajna stronka

Znajdziecie tam np poradnik jak synchronizowac samodzialnie gazniki przy uzyciu... zwyklej rurki igielitowej :)

Milej lektury

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Nadal jestem zainteresowany "serwisówką" w języku polskim".

Ja też i obawiam się, że tak już zostanie.

Wczoraj byłem w Mitsui Motor Polska na Połczyńskiej.

Rozmawiałem z mechanikami którzy robili mi przegląd. Główny importer Yamahy na Polskę nie dysponuje tłumaczeniami serwisówek.

Po wzięciu do ręki wydania w jez ang. z którego korzystają, zwątpiłem w realność tłumaczenia w warunkach koleżeńskiej manufaktury.

Edytowane przez Maro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NIestety prawdę mówi mój poprzednik. :biggrin: Sam dysponuję serwisówką do draga 650 w wersji anglo i wlosko języcznej. posługuję się w miare dobrze angielskim( trochę siedziałem za wielką wodą) ale tłumaczenie z angielskiego na nasze jest dośc trudne. Ale warto spróbować. Więc jak by co to zgłaszam się do współpracy i współredagowania.

Unek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zatem jest raczej pewne, że nie ma w Polsce przetłumaczonej serwisówki...? tak?

Nasz następny krok to ustalić jaką wersję tłumaczymy, dobrze by było ustalić, jakie wersje plików mamy.

Ja używam Yamaha_DragStar_1100_service_manual-31.pdf o wielkości 7451 KB.

Jest on całkiem dobrej jakości.

Ktoś ma inne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do Draga 1100 mam ta samą wersję. Do 650 ccm wersja angielska to-Lit11616xv00.pdf a wersja włoska-Lit11626-11-22.pdf. proponuję zabrać się za obie wersje silnikowe bo rękę dam sobie uciąć , że do mniejszego draga też nie ma w Polsce wersji tłumaczonej. Wg mnie problemem jest tylko podział' obowiązków" trzeba sie składnie dogadać co kto tłumaczy żeby nam para w gwizdek nie szła i nie okazało się, że mamy klika wersji ale np. jednego rozdziału. Może ktoś się zdeklaruje i zrobi jakąś liste?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do Draga 1100 mam ta samą wersję. Do 650 ccm wersja angielska to-Lit11616xv00.pdf a wersja włoska-Lit11626-11-22.pdf. proponuję zabrać się za obie wersje silnikowe bo rękę dam sobie uciąć , że do mniejszego draga też nie ma w Polsce wersji tłumaczonej. Wg mnie problemem jest tylko podział' obowiązków" trzeba sie składnie dogadać co kto tłumaczy żeby nam para w gwizdek nie szła i nie okazało się, że mamy klika wersji ale np. jednego rozdziału. Może ktoś się zdeklaruje i zrobi jakąś liste?

 

Oto link do tej wersji serwisówki, którą ja mam http://members.lycos.co.uk/senio/XVS1100/Y...e_manual-31.pdf

jak mówiłem kilkanaście postów wcześniej - udostępnił ją Senio.

Proponuję ściągnąć i przejrzeć.

Przy całym przedsięwzięciu proponuję nie narzucać sobie zbyt ambitnych terminów, ale też nie rozciągać tego na 5 lat.

Najgorsze wcale nie będzie tłumaczenie lecz edycja tłumaczonej polskiej wersji, łączenie tekstu z obrazkami itp itd...

Proponuję żeby ci co chcą - wyraźnie się zadeklarowali w postach poniżej.

Chętnie wezmę na siebie koordynację działań.

Najpierw zgłoszenia, przez kolejne trzy dni, żeby wiedzieć jak mniej więcej (wstępnie) podzielić pracę. W międzyczasie postaram się zrobić przykładowe tłumaczenie kilku stron, żeby pokazać jak widzę wersję przetłumaczoną.

 

Dziękuję za uwagę ;P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozwole sobie wtracic sie do panow krazownikowcow jesli mozna.

 

Przyczyna jest taka ze przykro mi sie robi na mysl ze tyle wysilku bedzie tak nieekonomicznie wykorzystane na niepotrzebne, wg mojej opinii, tlumaczenie fabrycznej ksiazki obslugi.

 

Ja akurat jestem szczesliwym posiadaczem V* Silverado z 2004 od nowosci (to u was sie nazywa wlasnie Drag* tylko ze ma jeszcze torby, szybe itd), przejechalem nim prawie juz 50kkm i mam wszystkie dostepne ksiazki na ten temat wiec byc moze moje zdanie ma jakis sens.

 

Mam tez FLSTSC ale ten bardziej nadaje sie do patrzenia i jezdze nim mniej. :bigrazz:

 

Otoz ja zdecydowanie uwazam ze ta ksiazeczka:

 

http://www.amazon.ca/Clymer-Yamaha-V-Star-...5/dp/0892879955

 

jest o niebo bardziej przydatna dla kazdego. Ma wszystkie procedury o wiele obszerniej i latwiej opisane plus mnostwo zdjec i praktycznych porad. Factory Shop Manual nadaje sie tylko najwyzej do sprawdzenia lub porownania pewnych zakresow tolerancji lub innych danych cyfrowych i do tego celu pelne tlumaczenie nie ma sensu. Ja do fabrycznej ksiazki zajrzalem moze 2 razy mimo ze ja mam wygodnie w PDF a Clymer'a musze z polki wygrzebywac.

 

Na milosc Boska, jesli juz macie sie tak poswiecac i tlumaczyc to robcie przynajmniej Clymer'a!

 

Poza tym V* jest tak prostym i niezawodnym motocykl... przepraszam, krazownikiem szos ze watpie iz ktokolwiek pelny remont silnika bedzie przeprowadzal. Przeciez jesli naprawde potrzeba to o wiele taniej by bylo kupic caly silnik ze zlomu ktory pewnie 200kkm przeleci bez zajaknienia.

 

To tyle moich spostrzezen. Jesli sie myle to przepraszam ale chce tylko pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

P.S. Zamówiłem, czas dostawy to 21 listopad - 6 grudzień... troszkę to zatem potrwa, tymczasem dalej będę się bawił z posiadanym pdfem.

O postępach zawiadomię. Natomiast dobrze by było żeby osoby chętne do tłumaczenia wyraźnie się określiły ;P.

Szacuneczek.

 

 

Niniejszym pragnę się przyznać do popadnięcia w lenistwo :banghead: . Od momentu kiedy zamówiłem wspomnianą książeczkę (przedtem przerobiłem-przetłumaczyłem sobie pierwsze 6 stron), nie dotknąłem się do service manuala. Pomyślałem, że nie warto na razie nic robić bo faktycznie może się okazać, że nowo nabyta książeczka jest o wiele bardziej użyteczna.

 

 

Szacuneczek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Czy książka, o której powyżej piszecie jest w języku polskim? Podajcie mi link - jeśli w języku polskim - na wydawnictwo/wysyłkę internetową (link, który tu znalazłem dot. strony angielskiej/amerykańskiej).

 

2. Tu sprzedaż wysyłkowa akcesoriów do DragStara:

 

http://www.allegro.pl/my_page.php?uid=1751391

 

Pozdrawiam.

Jurek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Czy książka, o której powyżej piszecie jest w języku polskim? Podajcie mi link - jeśli w języku polskim - na wydawnictwo/wysyłkę internetową (link, który tu znalazłem dot. strony angielskiej/amerykańskiej).

Jurek.

 

Ta książka jest raczej tylko w języku angielskim, wynika to poniekąd z tego linku:

 

http://www.motopublica.pl/sklep,1027,27600...n,109617,0.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...