koronka44 Opublikowano 8 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2007 Cześć, co głosowania, to na początku już zdziałałem na jedyny słuszny.Co do pukania itd. już trochę jeżdżę na 650 i podzielam zdanie Romana, żetrzeba posłuchać innych sprzętów. Przewrażliwione grzebanie nie zawsze jest OK. To jest prosta maszynka i cudów tam nie ma. Pytanie, na jakiej benzynie chodził przedtem. Mój inaczej chodzi na 98, a jak raz wlałem 95, to zacząłdziwnie buczeć, jak turbina w dieslu i po 20 min przestał.Mam 26 tys km i zero jakichkolwiek problemów - igła. I tego samego życzę Wam, a sobie 1100. :icon_biggrin: Koronka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lr1 Opublikowano 8 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2007 A teraz inne pytanie :Ile wam schodzi zatankować Draga do pełna - tylko pod sam koreczek.Ja miałem cierpliwość i zatankowałem tak dwa razy a zeszło ponad 15 minut.Tankowanie mojego draga można podzielić na dwa etapy:1. Napełnianie przy szybkiej prędkości pistoletu bardzo szybkie.2. Dopełnianie- malutkimi dolewkami z czekaniem aż paliwo rozpłynie się po zbiorniku - w tym etapie schodzi cholernie długo ale zauważyłem ,że w ten sposób do zbiornika można dolać jeszcze prawie dwa litry paliwa.Jak jest u was?Mam to samo co ty :icon_question: . Tankowanie z czubem to faktycznie zajęcie czasochłonne. Mam wrażenie jak bym raczej piasek przez klepsydrę wsypywał a nie wlewał paliwo. Może to paliwo się aż do opon wlewa, dlatego to tak długo trwa :) . Sam się zastanawiałem czemu się tak śmiesznie dzieje. Cytuj moja pyrkawkazużycie paliwa pyrkawki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikgar Opublikowano 8 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2007 A teraz inne pytanie :Ile wam schodzi zatankować Draga do pełna - tylko pod sam koreczek.Ja miałem cierpliwość i zatankowałem tak dwa razy a zeszło ponad 15 minut.Tankowanie mojego draga można podzielić na dwa etapy:1. Napełnianie przy szybkiej prędkości pistoletu bardzo szybkie.2. Dopełnianie- malutkimi dolewkami z czekaniem aż paliwo rozpłynie się po zbiorniku - w tym etapie schodzi cholernie długo ale zauważyłem ,że w ten sposób do zbiornika można dolać jeszcze prawie dwa litry paliwa.Jak jest u was? nie trzeba czekać aż sie rozpłynie po baku... wystarczy małym strumieniem (lanca oparta o kant baku) lać cały czas - wydaje sie że nie ma już miejsca i że sie wyleje... ale paliwo wciąż sie leje a z baku nie wylewa :-) w samochodach kiedy nalewamy płyn do spryskiwaczy jest podobnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dersu Opublikowano 8 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2007 Mam to samo co ty :) . Tankowanie z czubem to faktycznie zajęcie czasochłonne. Mam wrażenie jak bym raczej piasek przez klepsydrę wsypywał a nie wlewał paliwo. Może to paliwo się aż do opon wlewa, dlatego to tak długo trwa :biggrin: . Sam się zastanawiałem czemu się tak śmiesznie dzieje. Postaw motocykl na podnóżek,i siedząc na nim poruszaj go na boki,szybko pozbędziesz się powietrza pod koniec nalewania :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lr1 Opublikowano 8 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2007 Postaw motocykl na podnóżek,i siedząc na nim poruszaj go na boki,szybko pozbędziesz się powietrza pod koniec nalewania :buttrock:I przy okazji obleje sobie bak paliwem jak go rozbełtam, chyba że zamknę korek :biggrin: . A tak poważnie to dzięki za informacje, muszę to przetestować :bigrazz: Cytuj moja pyrkawkazużycie paliwa pyrkawki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slaczek Opublikowano 9 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2007 (edytowane) nie trzeba czekać aż sie rozpłynie po baku... wystarczy małym strumieniem (lanca oparta o kant baku) lać cały czas - wydaje sie że nie ma już miejsca i że sie wyleje... ale paliwo wciąż sie leje a z baku nie wylewa :-) w samochodach kiedy nalewamy płyn do spryskiwaczy jest podobnie. Robie tak czasami, ale mnie wtedy ku...ca bierze ,częściej wlewam do pierwszego odbicia i spokój :wink: Może by się szybciej napełniało jak moto miało by podstawkę centralną, bo ten zbiornik naprawdę ma tysiące zakamarków( przerabiałem to jak wyławiałem wpadniętą rurkę z kranika 2 godziny obracania zbiornika w różne położenia i majstrowanie rożnymi drutami aby ją wyciągnąć) a pochylenie na bok dodatkowo mu nie pomaga. Edytowane 9 Września 2007 przez slaczek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alex36 Opublikowano 9 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2007 Witam !bardzo prosze Was o opinie na temat wydechow do draga 1100.jaki Waszym zdaniem jest naj.naj. :clap: ja myslalem o Vance & Hines ale oni maja tylko Classic II Exhaust.co polecacie jesli chodzi o piekne glosne brzmienie i dobra jakosc?dzieki serdeczne za podpowiedz! :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
x. Maślak Opublikowano 9 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2007 Na moich MCJ-kach jeżdżę już 4 rok. Brak przebarwień i uszkodzeń. Pomimo spalenia kilku obcasów czy podeszew przez niewprawnych pasażerów, nic się chromom nie stało. Raz zrobiona regulacja gaźników wystarczyła jak dotąd na ponad 47ooo km (!). Głośność wybierasz sobie sam manetką, żadnego rozbierania, wkładów bardziej czy mniej tłumiących. Mają jedną wadę: oryginał to ok. 2 tys. złociszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koronka44 Opublikowano 9 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2007 A ja mam 3 lata Cobry - jak na obrazku, proste i eleganckie.Głośne, pieknie brzmiące, chociaż czasami chyba marze o cichych.Zresztą szukam oryginalnych a te zostawię jako drugie.Jeden ma nieznaczne przebarwienie (kiedyś mój koleś wsiadł zima i za późnowyłaczył ssanie), ale poza tym sa super - niestety jak u mojego przedmowcy - Imiennika cena tez nie niska.A tak poza tym, to typ wydechów jest do wyboru przez uzytkownika - warto tylko inwestowac w dobrej jakości. Pozdrowionka,Koronka :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alex36 Opublikowano 9 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2007 A co sadzicie o Hard Krome" Slash Cut Staggered Duals?no i o Vance & Hines Classic II Exhaust? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TATAKIS Opublikowano 9 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2007 A co sadzicie o Hard Krome" Slash Cut Staggered Duals?no i o Vance & Hines Classic II Exhaust? Widziałem i słyszałem ale na Road Starze. Były super ! Ale ST też niczego sobie.Trudny wybór. Mam ten sam problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuszkalisz Opublikowano 14 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2007 Wreszcie zarejestrowałem mojego dragusia i pojechałem na przejażdzke i mam do was pytanie gdzie moge kupic łożysko przekładni stożkowej bo wyje i gra przy 80km/h na 5 biegu jesli to jest to oczywiście ,wchodzi w rezonans i wycie jak skrzynia w rozklekotanym maluchu [a taki miał byc ładny hamerykanski kurka wodna]A odnosnie pukania panewki to puka góra głowicy wiec problemu niema wyreguluje zaworki na minimalny luzik i powinno byc ok .Przypomne ze moto jest z 2000 roku i ma udokumentowane 27 tys km i smigała baba w niemczech [1949rok jej urodzenia] http://photos04.allegro.pl/photos/oryginal...60/52/239605251 fotka sprzęta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STYK Opublikowano 16 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2007 WitamZmienię trochę temat.Czy oryginalne tłumiki w xvs 650 róznią się między clasikiem a customem?Chodzi mi przede wszystkim o mocowania. STYK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
x. Maślak Opublikowano 16 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2007 Nie ma żadnej różnicy. Za to zmieniły się z biegiem lat i norm euro, podobnie jak te w XVS1100. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jusza Opublikowano 18 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2007 I znów zastanawiam się nad wymianą tradycyjnego (papierowego) filtra powietrza na filtr K&N. Proszę o pomoc w podjęciu decyzji - jeśli ktoś używa w DragStar'ze1100 filtra K&N... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.