Skocz do zawartości

Posiadacze Drag Starów łączcie się


Unek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Za to dokladnie moge nogami ( udami ) objac zbiornik, tak jak zalecaja mistrzowie jazdy na motocyklach.

Ponadto bardzo szybko w razie sytuacji awaryjnej, nogi znajduja oparcie na ziemi :bigrazz:

Ja nie narzekam, jezdzi mi sie bardzo dobrze i wygodnie. :smile:

 

I o to chodzi, to ty masz być zadowolony, a nie widzowie. :flesje:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co kto lubi, wyglądasz nienajgorzej, ale kolano sięga powyżej linii zbiornika paliwa... :icon_rolleyes:

Jednemu się podoba, innemu nie. Po dłuższej jeździe może być niewygodnie.

Lekarstwem na to --> spacerówki.

Mnie tam wygodniej kopyta na spacerówkach trzymać non stop a na właściwych podnóżkach tylko gdy biegi zmieniam.

 

Pozdrawiam

Kjujik

Od urodzenia skazany na sukces, a jesli teza o zaostrzaniu sie walki klasowej w miare postepu socjalizmu jest prawdziwa,
to w przyszlosci takze na wiezienie. :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podzielę się z wami pewnym spostrzeżeniem. Jak ostatnio jechałem w trasie 100km/h dotknąłem ręką cylindrów żeby zobaczyć czy mocno się nagrzały. I ku mojemu zdziwieniu ten który jest bliżej przedniego koła nagrzany był tak że nie można go było dotknąć - strasznie parzył, a ten drugi - spokojnie mogłem na nim ręke 3mać. Myślałem że ten co jest z przodu ma dużo lepsze chłodzenie bo w sumie to sobą zasłania ten drugi. I pewnie ma lepsze chłodzenie tylko ciekawy jestem czemu się nie nagrzewają równomiernie. U was pewnie jest tak samo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

apropo nagrzewania sięcylindrów u siebie zauważyłem po rurach wydechowych że od przedniego cylindra mam przebarwioną a od tylnego jest jak nowa czy to normalne? bo z tego wychodz to znaczy tak wnioskuję że ten przedni się bardziej nagrzewa

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm...

Jeżeli sprawdzałeś temperaturę po lewej stronie silnika(siedząc na moto), to rzeczywiście przedni cylinder będzie wydawał (!) się bardziej gorący, a to z prostej przyczyny - użebrowanie tegoż cylindra styka się bezpośrednio z komorą spalania, a w tylnim cylindrze od lewej strony znajduje się przestrzeń w której goni łańcuch rozrządu, olej itp. W przednim cylindrze łańcuch znajduje się po prawej stronie. Sprawdź sobie temperaturę cylindra z jego lewej i prawej strony a zobaczysz duuuużą różnicę. Myślę, że gdybyś sprawdzał temperaturę cylindrów po prawej stronie moto, to przedni byłby chłodniejszy.

Nie wiem, czy wyjaśniłem to w zrozumiały sposób, chyba trochę namieszałem :)

 

Co do przebarwienia rur - nie mam pojęcia :)

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem, czy wyjaśniłem to w zrozumiały sposób, chyba trochę namieszałem :crossy:

 

Wyraziłeś się jasno :crossy: , teraz już wiem czemu tak sie dzieje :buttrock:

Rzeczywiście sprawdzałem z lewej strony, bo z prawej trzymałem gaz jak jechałem. Muszę kiedyś sprawdzić z prawej :lalag:

Edytowane przez lr1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Zmienię trochę temat, czy do Draga 650 Classic można wrzucić opony bezdętkowe?czy trzeba zmieniać felgi, i jakie lepsze opony bezdętkowe czy dętkowe( w autach wiadomo, że bezdętkowe). Sorry, że tak się wcinam ale może ktoś mi podpowie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Zmienię trochę temat, czy do Draga 650 Classic można wrzucić opony bezdętkowe?czy trzeba zmieniać felgi, i jakie lepsze opony bezdętkowe czy dętkowe( w autach wiadomo, że bezdętkowe). Sorry, że tak się wcinam ale może ktoś mi podpowie ;)

 

 

Mnie uczyli, że jak koło szprychowe to musi być dętka... :(

 

Określ co to znaczy lepsze? Praktyczniejsze? Ładniejsze? Tańsze? Czy jak?

 

Dla mnie osobiście - jeden czort.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy przy zmainie opony trzeba zmienić też dętkę? Taki mam mały dylemat...

 

 

Lepiej zmienić. Opona i detka sa jak wiadomo z gumy, która się starzeje, twardnieje, utlenia, peka, itp. Powinno się je zmieniać co 4 góra 5 lat. Dla spokoju i bezpieczeństwa. Na suchym jest OK, ale na mokrej jezdni różnice w przyczepności są znaczne, oczywiście pomijając zwykłe zużycie bieżnika. Skoro zmieniasz opony, to znaczy że sa już znacznie zużyte a zatem dętki też swoje już się napracowały.

Co do opon bezdętkowych i z dętkami sprawa jest oczywista. Jak szprychy to i dętki są MUST. Do bezdętkowych są zupełnie inne felgi, opony są do nich klejone. Osobiście ich nie lubię, dużo z tym kłopotu, odklejania, przepuszczania powietrza (dziury, krawężniki, itp.), dopompowywania, itp. No i szprychy fajniej wyglądają w chopperku. Jedyny mnius to wiecej roboty z czyszczeniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie uczyli, że jak koło szprychowe to musi być dętka... :)

 

Określ co to znaczy lepsze? Praktyczniejsze? Ładniejsze? Tańsze? Czy jak?

 

Dla mnie osobiście - jeden czort.

Sorry, że nie odpowiadałem. Kończą mi się opony i będę musiał zmienić. Chodzi o trwłość i ew. złapanie gumy, co jest bezpieczniejsze. W aucie wiadomo na dętce masz kapcia odrazu(nawet jak nieduża dziura) a na bezdętkowej powoli schodzi. Nie wiem jak to się ma w moto.... Znowu z drugiej strony jak dętka i kapeć, to można "skleić" sprayem i zero szkód, a przy tubeless to strach,że opona nie da się wyważyć po kleju w sprayu. To tyle, chodzi mi głównie o jakieś info i doświadczenie z oponami różnego typu i ew. czy felga nadaje się do bezdętkowych(mam dętkowe) i po czym to poznać.

 

 

Lepiej zmienić. Opona i detka sa jak wiadomo z gumy, która się starzeje, twardnieje, utlenia, peka, itp. Powinno się je zmieniać co 4 góra 5 lat. Dla spokoju i bezpieczeństwa. Na suchym jest OK, ale na mokrej jezdni różnice w przyczepności są znaczne, oczywiście pomijając zwykłe zużycie bieżnika. Skoro zmieniasz opony, to znaczy że sa już znacznie zużyte a zatem dętki też swoje już się napracowały.

Co do opon bezdętkowych i z dętkami sprawa jest oczywista. Jak szprychy to i dętki są MUST. Do bezdętkowych są zupełnie inne felgi, opony są do nich klejone. Osobiście ich nie lubię, dużo z tym kłopotu, odklejania, przepuszczania powietrza (dziury, krawężniki, itp.), dopompowywania, itp. No i szprychy fajniej wyglądają w chopperku. Jedyny mnius to wiecej roboty z czyszczeniem.

Znowu skucha! sorry nie przeczytałem Twojego postu i się rozpisywałem niepotrzebnie. :flesje: A tu przecież prawie wszystko mam napisane. :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak to się ma w moto.... Znowu z drugiej strony jak dętka i kapeć, to można "skleić" sprayem i zero szkód, a przy tubeless to strach,że opona nie da się wyważyć po kleju w sprayu.

 

Tu się kolego bardzo mylisz , jeżeli masz dziurę w oponie dętkowej to spray możesz sobie darować , na 100% nie pomoże!!!! Scianka dętki jest zacienka aby on był w stanie cokolwiek uszczelnić.

Nadaje się jedynie do bezdętkówek gdzie ma się czego trzymać.

Wlej sobie do dętki to dopiero narobisz bigosu, ciśnienie wypchnie większość kleju pomiędzy dętkę a oponę i jak się to sklei razem to dopiero problem!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu się kolego bardzo mylisz , jeżeli masz dziurę w oponie dętkowej to spray możesz sobie darować , na 100% nie pomoże!!!! Scianka dętki jest zacienka aby on był w stanie cokolwiek uszczelnić.

Nadaje się jedynie do bezdętkówek gdzie ma się czego trzymać.

Wlej sobie do dętki to dopiero narobisz bigosu, ciśnienie wypchnie większość kleju pomiędzy dętkę a oponę i jak się to sklei razem to dopiero problem!

Dzięki za info(to po co ja wożę ten spray!!!), Ty mnie "Slaczek" zawsze postawisz do pionu! :biggrin: :lalag: A jak to się ma do przebicia gumy, lepiej mieć bezdętkowe czy dętkowe?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...