Skocz do zawartości

balcer2

Forumowicze
  • Postów

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O balcer2

  • Urodziny 10/23/1974

Osobiste

  • Motocykl
    drag star 650
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    skierniewice

Osiągnięcia balcer2

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Witam po długiej nieobecności na szczęście jeszcze mnie nie wykluczono z forum Mam małe pytanko co do lightbarów, właśnie nie dawno założyłem je u siebie i podłączyłem pod "krótkie światła" oczywiście uruchamia się je oddzielnym przełącznikiem tylko zastanawiam się czy wytrzyma to przekażnik, jak na razie nic się nie stało ale czy nie skróci to jego żywotności? Wiem że ten temat był już dawno poruszany ale to forum się tak pięknie rozbudowało że aż miło. Pozdrawiam wszystkich dragstarowców :buttrock:
  2. jeśli chodzi o gwizdanie silnikka to nie masię czym przejmować to chyba normalne u mnie było i u innych też słyszałem proponuję trochę podgłośnić dźwięk sprzętu ( można opróżnić wydechy w tedy nie gwiżdże a pięknie mruczy) albo jak mi ktoś kiedyś powiedział jak w autku miałem dziwne odgłosy to wystarczy podkręcić muzęi od razu wszystko jest jak należy tak więc jak za dużo słyszysz silnika to słuchawki na uszy i volume na full wszystko będzie chodziło idealnie a i gwizdów nie słychać POZDRAWIAM
  3. apropo nagrzewania sięcylindrów u siebie zauważyłem po rurach wydechowych że od przedniego cylindra mam przebarwioną a od tylnego jest jak nowa czy to normalne? bo z tego wychodz to znaczy tak wnioskuję że ten przedni się bardziej nagrzewa pozdrawiam
  4. Ja również rozwierciłem swoje nie dawno ale zacząłem po kolei najpierw pierwszą komorę wiertłem 10mm cztery otwory następnie kolega zrobił mi dłuższe wiertło bo moje miało tylko osiemnaście centymetrów i żeby przebić drugą komorę było za krótkie więc dospawał pręta i miało 35cm i rozwierciliśmy drugą komorę z tym że tylko dwa otwory gdyż doszedłem do wniosku że dźwięk już jest odpowiedni ani za głośny ani za cichy w sam raz a przy jednostajnej jeździe nie hałasuje zbyt mocno tak więc pod kask nie przedostaje się ryk silnika i głowa nie boli za to przy przyśpieszaniu to go słychać bardzo dobrze. Według mnie mój moto też zrobił się po tym zabiegu żywszy, i doszedłem do wniosku że trzeciej nie będę rozwiercał pozdrawiam
  5. w sobotę wymieniłem olej w wale i podokręcałem delikatnie wszystkie śruby muszę powiedzieć że mój olej był bardzo rzadki może dlatego trochę go wypłyneło a co do śruby od spustu to jednak jest tam uszczelka tylko mniejsza niż kołnierz śruby ale na wszelki wypadek posmarowałem ją delkatnie silikonem, następnie przeprowadziłem próbę przejechałem jakieś 200 km i żadnych wycieków czy też pocenia. pozdrawiam a i jeszcze jedno rozwierciłem też pirwszą komorę tłumika dżwięk jest trochę lepszy już mnie nie tylko widać ale i słychać pozdrawiam
  6. u mnie nie ma podkładki pod śrubą do wymiany oleju wycieków też tam nie zauważyłem ale znów nie dawno zaczeło mi się pocićn a śrubie mocującej wał do obudowy koła od strony koła myślę Choć jescze ni sprawdzałem że albo się poluzowała albo może jest za rzadki olej bo dawno go nie wymieniałem, lub może trzeba całość uszczelnić? może ktoś miał podobne problemy i może pomóc ? pozdrawiam
  7. u mnie jedynka nigdy nie wypadła ale zdarza się ż podczas zmieniania na dwójkę to wskakuje luz jeszce chciałbym zapytać przy jakiej prędkości wasze 650tki mają największe drgania bo u mnie jest to okolice 90 do 110 km/h - czy to normalne? pozdrawiam
  8. Dzięki bardzo za rady w sobotę zaryzykuję rozwiercenie myślę że niczego nie uszkodzę do zobaczenia
  9. Witam Swojego draga posiadam od pół roku i niestety też nie mogę przejechać więcej na pełnym baku niż 270 km. może mam złą tecnikę jazdy? amoże coś innego? po za tym czy ktoś z was wie jak rozwiercić orginalne tłumiki bosą bardzo ciche a na nowe na razie mnie nie stać .
  10. Witam wszystkich :icon_evil: od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem Yamahy Drag Star 650 clasic sprzęt jak na razie mnie zadowala zrobiłem już może dopiero 1000 km i doszedłem do wniosku że sprzęt prezentuję się ładnie ale go mało słychać . założone mam aktualnie orginalne wydechy i chciłbym je trochę podgłośnić słyszałem że można je rozwiercić tylko nie wiem jak i czy to jest sens? Jeżeli ktoś byłby mi w stanie pomóc to bardzo proszę o radę jakim wirtłem (średnica i długość ) będę bardzo wdzięczny za pomoc POZDRAWIAM
×
×
  • Dodaj nową pozycję...