Skocz do zawartości

Posiadacze Drag Starów łączcie się


Unek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Kolejny problem!! :banghead: . Pojawił mi się tłusty brud w okolicach śruby do spuszczania oleju z kardana. Jak łatwo się domyśleć uciekło mi trochę oleju z kardana, a to co uciekło to się przybrudziło. Śrubę mam jednak dobrze dokręconą tą do spuszczania oleju i do nalewania. Czy te upały które teraz mieliśmy aż tak zadziałały że olej wyciska z kardana? Po odkręceniu śruby do nalewania pokazała mi się kropelka olej, więc chyba poziom oleju w kardanie nadal jest w normie. Czy wy też macie takie minimalne wycieki? Macie może podkładki na tych śrubach, bo ja nie mam a wygląda na to że mają być.

 

 

u mnie nie ma podkładki pod śrubą do wymiany oleju wycieków też tam nie zauważyłem ale znów nie dawno zaczeło mi się pocićn a śrubie mocującej wał do obudowy koła od strony koła myślę Choć jescze ni sprawdzałem że albo się poluzowała albo może jest za rzadki olej bo dawno go nie wymieniałem, lub może trzeba całość uszczelnić? może ktoś miał podobne problemy i może pomóc ?

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejny problem!! :biggrin: . Pojawił mi się tłusty brud w okolicach śruby do spuszczania oleju z kardana. Jak łatwo się domyśleć uciekło mi trochę oleju z kardana, a to co uciekło to się przybrudziło. Śrubę mam jednak dobrze dokręconą tą do spuszczania oleju i do nalewania. Czy te upały które teraz mieliśmy aż tak zadziałały że olej wyciska z kardana? Po odkręceniu śruby do nalewania pokazała mi się kropelka olej, więc chyba poziom oleju w kardanie nadal jest w normie. Czy wy też macie takie minimalne wycieki? Macie może podkładki na tych śrubach, bo ja nie mam a wygląda na to że mają być.

 

w sobotę wymieniłem olej w wale i podokręcałem delikatnie wszystkie śruby muszę powiedzieć że mój olej był bardzo rzadki może dlatego trochę go wypłyneło a co do śruby od spustu to jednak jest tam uszczelka tylko mniejsza niż kołnierz śruby ale na wszelki wypadek posmarowałem ją delkatnie silikonem, następnie przeprowadziłem próbę przejechałem jakieś 200 km i żadnych wycieków czy też pocenia.

pozdrawiam

 

a i jeszcze jedno rozwierciłem też pirwszą komorę tłumika dżwięk jest trochę lepszy już mnie nie tylko widać ale i słychać

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja również wyszlifowałem ostatnią komorę tłumika prawie całą (w 95-ciu procentach jest dziura :icon_rolleyes: ). Pięknie strzela taki wydech, ale coś za coś... obiło mi się o uszy że takie strzelanie jest szkodliwe dla silnika - czy może ktoś rozwinąć temat co się może w związku z tym dziać po iluś tam tysiącach kilometrów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.Panowie co do drgań w 650 to proponuje sprawdzić naciąg szprych w tylnim kole, ściągnąć koło wywarzyć, poprawić naciąg i te 120 można śmiało śmigać Przyjemnie !!.

2. Co do strzelania zmniejszyć ilość paliwa w mieszance, nie jest to dobre dla silnika. Słyszałem o gościu który strzelał z wydechu Intruderem, zawór mu się skrzywił po strzale i uszkodził silnik, remont 2,5 tys wyniósł.

Pozdrawiam

[html]<p><b><a href="http://www.seboka.republika.pl/" style="text-decoration: none">
<font color="#008000">Moja strona </font></a></b>  <font color="#008000">
<b><a href="http://www.szczotkitechniczne.eu" style="text-decoration: none">
<font color="#008000">Moja praca </font></a></b></font></p>

[/html]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do pocenia sie sruby spustowej w kardanie to moglo sie pojawic jesli nalales zbyt duzo oleju. Temperatura wzrosla, objetosc oleju i cisnienie tez wzroslo i wyciek gotowy. Uszczelka pod ta sruba na pewno musi byc. Nie pamietam dokladnie ale chyba miedziana.

 

Mam pytanko do posiadaczy customow. Jak rozwiazaliscie przesuniecie kierunkowskazow na tyle, zeby zmiescic sakwy normalnej wielkosci? (mile widziane foto)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja również wyszlifowałem ostatnią komorę tłumika prawie całą (w 95-ciu procentach jest dziura :biggrin: ).

 

Mozesz opisac co dokladnie wywaliles ?

Ja wczoraj dokonczylem dziela i z tlumikow usunalem te dwie cienkie rurki ( te centralne co je widac w tlumiku )a zostaly mi w tylnej czesci jeszcze: blacha przyspawana do scianek tlumika z takimi malymi trzema rureczkami. Czy masz to samo u siebie ?

I mi nic nie strzela. Jest glosniejszy, ale bez strzalow ;) :)

 

Witam zatem wszystkich, którzy wleczą swoje gwiazdy. Niebawem podrzucę jakąś fotkę mojego Stara. Do zobaczenia gdzieś na drogach, zwłaszcza na Mazowszu i Podkarpaciu.

 

Witamy serdecznie :clap: :D

Zapraszamy do aktywnego brania udzialu w dyskusjach :biggrin:

 

Mam pytanko do posiadaczy customow. Jak rozwiazaliscie przesuniecie kierunkowskazow na tyle, zeby zmiescic sakwy normalnej wielkosci? (mile widziane foto)

 

Ja mam customa ale kierunkow nie ruszalem. :biggrin:

Zakupilem normalne stelaze do sakw a potem kupilem calkiem spore sakwy i juz gotowe.

Fotki w sygnaturce. :P

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Majkel, nie ruszales kierunkow bo ktos inny je ruszal wczesniej. U ciebie sa przesuniete na blotniki a w oryginale sa na zakonczeniu tego chromowanego wspornika pod diedzenie i blotnik.

Mozesz zajrzec czy od wewnetrznej strony blotnika masz jakas blache usztywniajaca? Myslalem o takim podejsciu, ale obawiam sie ze plastikowy blotnik bez wzmocnienia zacznie pekac od wibracji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam po powrocie z wakacji. Dwa tygodnie nieobecności i 57 tematów do przeczytania. Nie było źle. Po odrzuceniu samochodowych, endurowych, z rażącymi błędami ortograficznymi... lektura objęła zaledwie kilkanaście. Szczególnie uważnie przeczytałem ten wątek, a ponieważ - ledwo co wczoraj dotknąłem ziemi ojczystej - a już dziś zmieniłem wydechy. Założyłem SilverTail'e i dokupiłem do nich homologowane wkłady. Dwie refleksje:

1. Włosi są byle jacy - trudno było mechanikowi wszystkie te części spasować.

2. Wymienne wkłady to dobre rozwiązanie. Wymiana trwa ok. 5 minut i można mieć motocykl, który zostanie wpuszczony do Niemiec, oraz można mieć motocykl, który słychać na zatłoczonych ulicach polskich miast.

Polecam rozwiązanie z wymiennymi wkładami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do pocenia sie sruby spustowej w kardanie to moglo sie pojawic jesli nalales zbyt duzo oleju. Temperatura wzrosla, objetosc oleju i cisnienie tez wzroslo i wyciek gotowy. Uszczelka pod ta sruba na pewno musi byc. Nie pamietam dokladnie ale chyba miedziana.

 

Mam pytanko do posiadaczy customow. Jak rozwiazaliscie przesuniecie kierunkowskazow na tyle, zeby zmiescic sakwy normalnej wielkosci? (mile widziane foto)

 

takie sakwy myśle że są dobrej wielkości i nie trzeba przekładać kierunkowskazów... dwa że custom nie prezentuje sie dobrze z wiekszymi sakwami.

 

http://venus.wsb-nlu.edu.pl/~mgargas/AC/drag7.jpg

Edytowane przez mikgar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem następujący:

 

Bydlę znaczy Potfur nie ma mocy w dolnym zakresie obrotów.

Ruszanie ze świateł = gaśnie o ile nie jest kręcony do opętańczego wycia silnika - wtedy moc przybywa ale baaardzo słabo. Pogoniony rozkręca się i idzie ile powinien ale jak powiedziałem - poganianie od dołu to na dzisiejszy dzień - fikcja. Potfur ma wyregulowane zawory, gaźniki, nowe świece i już mam ochotę go rozszarpać. :wink:

Jakaś teoria niemocy ;)

Pozdrawiam

Kjujik

Edytowane przez Kjujik
Od urodzenia skazany na sukces, a jesli teza o zaostrzaniu sie walki klasowej w miare postepu socjalizmu jest prawdziwa,
to w przyszlosci takze na wiezienie. :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem następujący:

 

Bydlę znaczy Potfur nie ma mocy w dolnym zakresie obrotów.

Ruszanie ze świateł = gaśnie o ile nie jest kręcony do opętańczego wycia silnika - wtedy moc przybywa ale baaardzo słabo. Pogoniony rozkręca się i idzie ile powinien ale jak powiedziałem - poganianie od dołu to na dzisiejszy dzień - fikcja. Potfur ma wyregulowane zawory, gaźniki, nowe świece i już mam ochotę go rozszarpać. :)

Jakaś teoria niemocy :crossy:

Pozdrawiam

Kjujik

 

 

Sprawdź uszczelniacze na kolektorach dolotowych do cylindra (oringi) Może tamtendy łapać lewe powietrze i to może być powodem utraty mocy.

A gaźniki oglądałeś dokładnie????

Mogła ci strzelić membrana w jednym albo nawet w obydwóch. To jest najczęstrzy powód słabnięcia moto.

Ile masz przebiegu??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź uszczelniacze na kolektorach dolotowych do cylindra (oringi) Może tamtendy łapać lewe powietrze i to może być powodem utraty mocy.

A gaźniki oglądałeś dokładnie????

Mogła ci strzelić membrana w jednym albo nawet w obydwóch. To jest najczęstrzy powód słabnięcia moto.

Ile masz przebiegu??

Potfur w serwisie, mnie macki opadły.

Oringi OK.

Membrany OK.

Przebiegu 14 000 albo w h. Wiadomo ... od 50 letniego niemca kupiłem ... co tylko w weekendy :crossy:

Zobaczymy.

Thx za odzew.

 

Pozdrawiam

Kjujik

Od urodzenia skazany na sukces, a jesli teza o zaostrzaniu sie walki klasowej w miare postepu socjalizmu jest prawdziwa,
to w przyszlosci takze na wiezienie. :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potfur w serwisie, mnie macki opadły.

Oringi OK.

Membrany OK.

Przebiegu 14 000 albo w h. Wiadomo ... od 50 letniego niemca kupiłem ... co tylko w weekendy :buttrock:

Zobaczymy.

Thx za odzew.

 

Pozdrawiam

Kjujik

 

 

To w takim wypadku obstawiam TPS! Musiał polecieć i silnik dostaje błędne odczyty co do konta wyprzedzenia zapłonu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponieważ firma "Matoroni", u której chciałem kupić bagażnik, nie przyjmuje - choć prawo jej na to nie zezwala - zwrotów, postanowiłem zrezygnować z usług firmy. I nie rzecz w tym, że zamierzałem zakupiony u nich bagażnik zwracać, ot! rezerwowałem sobie tylko taką możliwość na okoliczność nie spasowania bagażnika z oparciem.

Polecam - zamiast płacić ponad 300zł - wykonać bagażnik wg. własnego projektu, zlecając prace ślusarzowi oraz galwanizerni. Tak oto wyglądał mój projekt:

 

http://img509.imageshack.us/my.php?image=p1010006qk4.jpg

 

Tak wyglądał bagażnik przed chromowaniem:

 

http://img502.imageshack.us/my.php?image=p1010008yq8.jpg

http://img514.imageshack.us/my.php?image=p10100061da2.jpg

 

Aby obniżyć koszty chromowania, można samodzielnie przygotować (szlifowanie, czyszczenie...) powierzchnię.

Dziś przykręciłem bagażnik do motocykla.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie!

wiem tyle co każdy początkujący, jestem na etapie poszukiwania i ciągłego rozmyślania. fakt, niewiele wiem, ale to raczej normalne na początku.

co do informacji jakie mam o dragach, to sa to głównie informacje z internetu, ponieważ żaden z moich znajomych nie ma takiego motoru. zreszta to forum i ten wątek tez znalazłem przez wyszukiwarkę... wiec odpowiedź "wpisz w wyszukiwarce" jest tu troszkę nie na miejscu:) ... nawet na oficjalnej stronie yamahy nei rozwiałem swoich wątpliwości bo w ich ofercie jest tylko jedne rodzaj modelu drag star :

http://www.yamaha-motor.pl/products/motorcycles/custom/ .... dlatego psotanowiłem spytać tutaj, szczególnie, że po lekturze (całego) tego wątku doszedłem do wniosku, że zostane potraktowany przyjaźnie i łagodnie...

dlatego ponawiam moje pytanie... czym rózni się od siebie obie wersje itd...

pzodrawiam i życzę łagodnych zakrętów

marcin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...