lr1 Opublikowano 12 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 po za tym czy ktoś z was wie jak rozwiercić orginalne tłumiki bosą bardzo ciche a na nowe na razie mnie nie stać . Przeszukaj sobie ten temat. O rozwiercaniu była już mowa. Cytuj moja pyrkawkazużycie paliwa pyrkawki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slaczek Opublikowano 12 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 (edytowane) romanwy Masz to samo pewnie co u mnie było, wypadła ci z kranika rurka z położenia ON i lata gdzieś w zbiorniku.Musisz zdemontować kranik ,wylowić rurke ze zbiornika co na 100% nie bedzie łatwe ,mnie zajeło pół godziny meki,potem wkleic na kleju lub zapunktować ,ja zrobiłem jedno i drugie i będzie OK!!!!! Edytowane 12 Lipca 2007 przez slaczek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RayoV6 Opublikowano 12 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 Zapytam w Waszym Wątku :cool: Czy sissybar od XVS1100 podejdzie do łajldstara? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doktor Opublikowano 15 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2007 Rozstaw otworów mocowana do błotnika bedzie pasował , moze byc jedynie szrszy, bo błotniki XVS 1100 sa szersze od tych z widkala. Ja nie mogę pojąć kto sprzedaje taki fajny pięcioletni motorek z przebiegiem zaledwie 7tyś. Chińczyka to mogę zrozumieć ale DS ? Są różne powody takich przebiegów i zdarzaja sie autentyczne, szwagier już sprzedał wieć nie ma mowy o polecaniu jego moto , przywióżł zza oceanu shadowke o przebiegu 4300 mil a moto jest z 96 roku, przebieg autentyczny , pierwsze opony ,piersze klocki ,zero zuzycia , kupił od znajomego harleyowca ze stanów ,który jeźzi HD ,a tem sprzęt kupił córce ,a ona nie chciala jeździć , w zasadze nie szwgier szukał tego moto ,a własciciel jak sie dowiedział ,że Piters zawozi swój sprzęt do kraju ,zapytał czy jego by nie odkupił bo stoi w garażu i rdzewije , znajomy z koleji kupił Draga 650 i nie jeździ bo sie boii i czasmi tylko przejedzie kilka km , za jakiś czas tez bedzie się można zdziwić ,jak popatrzy sie na przebieg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dymsha Opublikowano 16 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2007 Czy zapaliła się Wam kiedyś podczas jazdy kontrolka oleju? Wczoraj podczas jazdy tak ok 120 km/h nagle zapaliła mi się, po zatrzymaniu dalej się świeciła. Dopiero jak wyłączyłem zapłon to zgasła i po włączeniu już się nie swieciła. W dalszej drodze też nic się nie działo :biggrin: . Poziom oleju mam dobry. Chwilowo czujnik zgłupiał, czy jak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lr1 Opublikowano 16 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2007 (edytowane) Czy zapaliła się Wam kiedyś podczas jazdy kontrolka oleju? Wczoraj podczas jazdy tak ok 120 km/h nagle zapaliła mi się, po zatrzymaniu dalej się świeciła. Dopiero jak wyłączyłem zapłon to zgasła i po włączeniu już się nie swieciła. W dalszej drodze też nic się nie działo :icon_exclaim: . Poziom oleju mam dobry. Chwilowo czujnik zgłupiał, czy jak? Przede wszystkim ta żółta kontrolka to nie jest kontrolka oleju. Kiedyś już o tym pisaliśmy na tym temacie. To ma coś związek z elektroniką, ale ja na ten temat może się nie będę wypowiadał, któryś z użytkowników wiedział więcej w tej kwesti. PS. Ja jeżdżę 650-tką, ale chyba 1100 ma taki sam układ i zastosowanie kontrolek na prędkościomierzu. Edytowane 16 Lipca 2007 przez lr1 Cytuj moja pyrkawkazużycie paliwa pyrkawki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dymsha Opublikowano 16 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2007 Przede wszystkim ta żółta kontrolka to nie jest kontrolka oleju. Kiedyś już o tym pisaliśmy na tym temacie. To ma coś związek z elektroniką, ale ja na ten temat może się nie będę wypowiadał, któryś z użytkowników wiedział więcej w tej kwesti. PS. Ja jeżdżę 650-tką, ale chyba 1100 ma taki sam układ i zastosowanie kontrolek na prędkościomierzu.Chłopie...jak napisałem od oleju , to od oleju!!! Czerwona kontrolka od poziomu oleju. Pisaliśmy o żóltej kontrolce awaryjnej silnika... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikosław Opublikowano 16 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2007 Chłopie...jak napisałem od oleju , to od oleju!!! Czerwona kontrolka od poziomu oleju. Mi się kiedyś w czasie jazdy zapaliła, potem zgasła, potem jak się zatrzymałem i zostawiłem pracujący silnik (motocykl na podnóżku, w przechyle) to znowu się zapaliła. Jak się okazało poziom oleju był niski - na dolnej kresce w "oczku", po dolewce oleju przestała się zapalać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lr1 Opublikowano 17 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2007 (edytowane) Chłopie...jak napisałem od oleju , to od oleju!!! Czerwona kontrolka od poziomu oleju. Pisaliśmy o żóltej kontrolce awaryjnej silnika... Nie wiedziałem że producent potraktował lepiej model yamahy z silnikiem 1100 niż 650 i umieścił tam kontrolkę oleju :icon_twisted: Mam nowy rekord jeśli chodzi o spalanie :banghead: . 3.98l/100km. Taki wynik można uzyskać w trasie tocząc się 90km/h przy 30 stopniowym upale :) Edytowane 17 Lipca 2007 przez lr1 Cytuj moja pyrkawkazużycie paliwa pyrkawki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kjujik Opublikowano 17 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2007 Zastanawiam sie nad zakupem w Intermotors koncowek na wydechy do mojego XVS650A. Tzn do zamiany oryginalnych na akcesoryjne. Pomijam fakt obaw o przebarwienie sie nowych koncowek - wygladaja na solidne lecz pytanie moje jest innego typu. Otoz w ukladzie wydechowym jest rurka jak sadze rownowazaca chyba cisnienie (?) pomiedzy obiema rurami. Zaproponowano mi zalozenie owych akcesoryjnych koncowek oraz zaspawanie tejze rurki laczacej obie rury wydechowe. Sie mi sie to nie bardzo podoba - przeciez po cos projektanci ten llacznik zalozyli?Ciekawym Waszego zdania. PozdrawiamKjujik Cytuj Od urodzenia skazany na sukces, a jesli teza o zaostrzaniu sie walki klasowej w miare postepu socjalizmu jest prawdziwa,to w przyszlosci takze na wiezienie. :bigrazz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
x. Maślak Opublikowano 17 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2007 Mogę tylko przyklasnąć Twojemu niepokojowi. Za sprawą wspomnianej rurki wydech Drag Starów to właściwie (wbrew pozorom) system 2 w 1. Odseparowanie wyjść z obu cylindrów, bardziej niż samo otwarcie tłumików, spowoduje konieczność regulacji gaźników, a może nawet mieszanki! Najlepiej nie ruszaj tej rurki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kjujik Opublikowano 17 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2007 Mogę tylko przyklasnąć Twojemu niepokojowi. Za sprawą wspomnianej rurki wydech Drag Starów to właściwie (wbrew pozorom) system 2 w 1. Odseparowanie wyjść z obu cylindrów, bardziej niż samo otwarcie tłumików, spowoduje konieczność regulacji gaźników, a może nawet mieszanki! Najlepiej nie ruszaj tej rurki.Ano podejzliwy jestem i dlatego konsultuje ... az dziw bierze iz padla propozycja zaspawania tego cosia. Z drugiej strony zas goraco odradzano mi rozwiercenie wspomnianych tlumikow - pomijam efekt marketingowy i cisnienie na sprzedaz wlasnego stanu magazynowego.Poprosze o wyjasnienia pomyslodawcow. PozdrawiamKjujik Cytuj Od urodzenia skazany na sukces, a jesli teza o zaostrzaniu sie walki klasowej w miare postepu socjalizmu jest prawdziwa,to w przyszlosci takze na wiezienie. :bigrazz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maro Opublikowano 17 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2007 (edytowane) ...Z drugiej strony zas goraco odradzano mi rozwiercenie wspomnianych tlumikow ...Poprosze o wyjasnienia pomyslodawcow. PozdrawiamKjujik Ja z rozwiercaniem nie miałem żadnych obiekcji. Takie rozwiazanie zaproponowali w ASO na Połczyńskiej po przejechaniu pierwszego tysiąca i sami to wykonali. Potrzebował tylko drobnej korekty wolnych obrotów. P.s.Serwis na Połczyńskiej ma dobrą opinię więc ryzyko miny jest znikome. Edytowane 17 Lipca 2007 przez Maro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kjujik Opublikowano 17 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2007 Ja z rozwiercaniem nie miałem żadnych obiekcji. Takie rozwiazanie zaproponowali w ASO na Połczyńskiej po przejechaniu pierwszego tysiąca i sami to wykonali. Potrzebował tylko drobnej korekty wolnych obrotów. P.s.Serwis na Połczyńskiej ma dobrą opinię więc ryzyko miny jest znikome.W pelni sie zgadzam z opinia o tym serwisie - niestety terminy maja takie ze osiwiec mozna lub pociac sie bagietka z rozpaczy. Niemniej jednak podczas rozmowy o rozwiercaniu wspomnieli tam iz oni tego robic nie robia ale zawoza sprzeta do jakiegos fachmana. Ciekawosc ktoz to taki bo pewnie uderzylbym wprost do niego omijajac czasochlonnych posrednikow. PozdrawiamKjujik Cytuj Od urodzenia skazany na sukces, a jesli teza o zaostrzaniu sie walki klasowej w miare postepu socjalizmu jest prawdziwa,to w przyszlosci takze na wiezienie. :bigrazz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dymsha Opublikowano 17 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2007 (edytowane) Ja mam prawie puste (jakaś tam jedna przegroda jest z taką rybią łuską), ale połączone są tą rurką. Nie wiem tylko, czy to yamahowskie wydechy, czy jakaś inna produkcja, bo loga na tym ni hu hu nie widać.Tutaj widać tą rurkę:http://w2.bikepics.com/pics/2007/05/15/bik...899044-full.jpghttp://w2.bikepics.com/pics/2007/05/15/bik...899054-full.jpg Edytowane 17 Lipca 2007 przez Dymsha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.