Seboka Opublikowano 17 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2007 Nie będę mówił w jakim serwisie w takim razie nawkładano mi takich bajek dotyczących gaźnika :icon_razz:, może Dex zorientowany jesteś co ile km trzeba dokonywać zabiegu regulacji ??? No i jakie objawy są braku takowej Cytuj [html]<p><b><a href="http://www.seboka.republika.pl/" style="text-decoration: none"> <font color="#008000">Moja strona </font></a></b> <font color="#008000"> <b><a href="http://www.szczotkitechniczne.eu" style="text-decoration: none"> <font color="#008000">Moja praca </font></a></b></font></p>[/html] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 17 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2007 wild star tez specyficznie chodzi i dla kogos kto nie mial wczesniej z nim stycznosci moze sie wydawac ze cos jest nie tak...wiec moze podobnie jest z dragiemahh ta yamaha :icon_razz:Stan, z Wildem to się zgodzę. Ale w Dragach to raczej nie spotykane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dex Opublikowano 17 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2007 Sebek, ja w swojej bylej Princy, bodajze co drugi sezon zlecalem synchro. W obecnym moto, nie mam takiego problemu - jeden gaznik:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slaczek Opublikowano 17 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2007 Nie będę mówił w jakim serwisie w takim razie nawkładano mi takich bajek dotyczących gaźnika :icon_razz:, może Dex zorientowany jesteś co ile km trzeba dokonywać zabiegu regulacji ??? No i jakie objawy są braku takowej Według serwisówki powinno się co 12tys.,razem z przeglądem gaźników ale myślę że raz na sezon powinno wystarczyć. Objawów na oko czy ucho za bardzo nie zobaczysz czy ie usłyszysz,wychodzą dopiero podczas regulacji (znaczny spadek obrotów - jeden cylinder hamuje drugi). Ja sam byłem ciekawy obiawów,więc po czyszczeniu gażników podjechałem do kumpla na synchronizację specjalnie rozregulowałem sobie gaźniki na maxa, objaw był taki ,że trzeba było śrubę uchylenia przepustnic wkęcić prawie na maksa aby jako tako chodził,silnik się opornie zbierał na obroty.Typowymi objawami braku synchronizacji (choć niekoniecznie )mogą być:zwiększony apetyt na paliwo, strzelanie w gaźniki, spadek mocy, nierówna praca silnika.Wydatek na operację synchronizację w serwisie nie powinien przekroczyć 50pln(z czyszczeniem gaźników coś koło 150 pln) ,do samej synchronizacji nic nie trzeba w moto rozbierać(ściąa się tylko takie gumowekoreczki z wypustów na kolektorach dolotowych),a sama operacja trwa 10 minut.Kumpel ma fajny elektroniczny vakumetr ,odrazu z niego może odczytać inne rzeczy jak prędkość obrotową na wolnych ,wzbogacanie mieszanki podczas awiększania obrotów,wzbogacenie na wolnych i wysokich obrotach i wiele jeszcze innych przydatnych dla regulacji silnika.U mnie silniczek zaczął chodzić o drazu lżej i co najważniejsze ciszej!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 17 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2007 Pytanie laika - W Wildzie też to można robić? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dersu Opublikowano 17 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2007 Pytanie laika - W Wildzie też to można robić? :)Wszystko to samo ,tyle że bez synchronizacji,Wild ma jeden gażnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stan Opublikowano 17 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2007 Według serwisówki powinno się co 12tys.,razem z przeglądem gaźników ale myślę że raz na sezon powinno wystarczyć. czyli mowisz ze w sezonie robisz grubo ponad 12tyszazdroszcze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 17 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2007 Panowie !!!!Potrzebna porada i wiem ze na Was mozna liczyc :D :D W oryginalnym tlumiku od 650 koncówki wydechów sa polaczone ze soba cienka rurka. Pewnie aby spaliny jakos sie równo rozchodzily. ( tak mysle a jak jest na prawde, nie wiem ;) )Teraz pytanie: czy jak sie poprowadzi dwa odzielne puste wydechy trzeba cos regulowac ?Mam mozliwosc dorobienia sobie ze stali kwasówki, polerowanej samych koncówek do kolanek, ale .... wtedy beda dwa odzielne wydechy z kazdego cylinda. Czy nie zaburzy to w jakis sposób pracy silnika ?Fabryka po cos polaczyla ze soba dwa tlumiki.Do tego musze porozcinac te oryginalne i jak juz to zrobie to nie bedzie odwrotu.Z góry dzieki za odpowiedzi. :smile: Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dersu Opublikowano 17 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2007 Panowie !!!!Potrzebna porada i wiem ze na Was mozna liczyc :P :crossy: W oryginalnym tlumiku od 650 koncówki wydechów sa polaczone ze soba cienka rurka. Pewnie aby spaliny jakos sie równo rozchodzily. ( tak mysle a jak jest na prawde, nie wiem :crossy: )Teraz pytanie: czy jak sie poprowadzi dwa odzielne puste wydechy trzeba cos regulowac ?Mam mozliwosc dorobienia sobie ze stali kwasówki, polerowanej samych koncówek do kolanek, ale .... wtedy beda dwa odzielne wydechy z kazdego cylinda. Czy nie zaburzy to w jakis sposób pracy silnika ?Fabryka po cos polaczyla ze soba dwa tlumiki.Do tego musze porozcinac te oryginalne i jak juz to zrobie to nie bedzie odwrotu.Z góry dzieki za odpowiedzi. :clap:Chodzi Ci chyba o rurę interferencyjną?! Wyrównuje ona cisnienie między wydechami, co poprawia charakterystyke momentu obrotowego silnika.Przerabiałem ten temat u siebie, i po założeniu wolnych wydechów czułem jak by minimalny spadek momentu obrotowego ,po za tym obyło sie bez kręcania śrubami w gazniku, wymiana dysz. Chodził idealnie,spalanie, zapalanie, zero strzelań dławień itp.Ale juz po ponownym założeniu oryginalnego wydechu z wyjętą ostatnia sekcją ,dławił się przy odkreceniu manety, strzelał w gażnik.Dla mnie to było dziwne bo przed założeniem wolnych wydechów było też OK.Miałem zagwozdke :crossy: Po konsultacjach(dzięki Piotr Dudek i Adam.M) podkreciłem dyszę paliwa, wymieniłem filtr,ustawiłem zawory i jest w miarę dobrze.Ty masz dwa gażniki więc może być troche więcej zabiegów. :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 17 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2007 Byc moze bo nie wiem jak to sie nazywa.Dzieki dersu, ale czy to znaczy ze jak zamontuje dwa odzielne wydechy to mi nie bedzie dobrze pracował ?Przerywanie, strzelanie itp. rzeczy ?Co prawda pod koniec marca moto idzie na duzy przeglad do warsztatu i pewnie tam by wszystko ustawili, ale ....Bo jak juz raz rozetne te tlumiki to ........... klamka zapadla.A mam mozliwosc za darmoche dostac dwa kawalki rury kwasowej i tak sobie pomyslalem ze mozna cos pokombinowac. Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dersu Opublikowano 17 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2007 Byc moze bo nie wiem jak to sie nazywa.Dzieki dersu, ale czy to znaczy ze jak zamontuje dwa odzielne wydechy to mi nie bedzie dobrze pracował ?Przerywanie, strzelanie itp. rzeczy ? Istnieje taka ewentualność.Ale zaznaczam ze u mnie po zmianie na wolne nic takiego nie miało miejsca,dopiero po powrocie do oryginalnych.Więc jak widzisz wszystko jest możliwe.Ale biorąc przykład z własnego podwórka więcej już nie przejdę na całkowicie "puste"rury.Nic w zasadzie nie dały(mowię tutaj aktualnym sprzęcie, bo wcześniej miałem VS1400 na oryginalnych pustych wydechach to bulgotał jak John Dere :crossy: )te zmiany,i po tych wszystkich rewelacjach najbardziej leży mi oryginalny bez ostatniej sekcji, a kiedyś jak podleczę finanse to Hardcrome lub Vance. :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hiuston Opublikowano 18 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 Ja też wpiołem się osobno do instalacji,osobny wyłączniczek,mogę włączyć kiedy mi się podoba. W którym miejscu masz ten wyłączniczek? Jak on wygląda? Słuchajcie, a co jak żarówki w light barach mam dwuwłóknowe... Da się je podłączyć w taki sposób żeby były na osobnym wyłączniku, a "długie" zapalały się razem ze światłem centralnym (z tego samego przełącznika)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slaczek Opublikowano 18 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 W którym miejscu masz ten wyłączniczek? Jak on wygląda?Słuchajcie, a co jak żarówki w light barach mam dwuwłóknowe... Da się je podłączyć w taki sposób żeby były na osobnym wyłączniku, a "długie" zapalały się razem ze światłem centralnym (z tego samego przełącznika)? Wyłączniczek mam na kierownicy,a wygląda takhttp://www.moto-akcesoria.pl/product_info....oducts_id=11819a tak na motorku http://img412.imageshack.us/my.php?image=p1070825uo1.jpg a co do pytania to wszystko się da!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dymsha Opublikowano 19 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2007 Ja wywalałem ostatnią sekcję w swojej poprzedniej Virago 750, nie trzeba było nic regulować (przynajmniej nie odczuwałem takiej potrzeby, wszystko chodziło cacy), a dźwięk poprawił się znacznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lr1 Opublikowano 20 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2007 ...według mnie paroma dziurkami w tłum.specjalnych efektów w akustyce też nie osiągniesz. Z przewierconymi tłumikami też można uzyskać niezły efekt. Mój kumpel ma nawiercone dziura na dziurze... jego motorek chodzi jak bombowiec :clap: Cytuj moja pyrkawkazużycie paliwa pyrkawki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.