majkelpl Opublikowano 11 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2007 A może spróbować podpiąc się kablami do akumulatora samochodowego ? Co wy na to ? Sadze ze do odpalenia to nie zaszkodzi, ale nie na dluzej. I gdzie Ty motra trzymasz ? W jakim garazu ?Moj stoi w przydomowym i po 3 tygodniach odpala bez zajakniecia !!! ( patrz film ) Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
x. Maślak Opublikowano 11 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2007 Stanowczo odradzam podpięcie do aku. samochodowego, zarówno z bateryjką na miejscu jak i w trybie "zamiast" - jeśli nie chcesz uszkodzić regulatora napięcia. Już raczej z innego motocykla, naturalnie na wlączonym silniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kris_o_poranku Opublikowano 11 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2007 Sadze ze do odpalenia to nie zaszkodzi, ale nie na dluzej. I gdzie Ty motra trzymasz ? W jakim garazu ?Moj stoi w przydomowym i po 3 tygodniach odpala bez zajakniecia !!! ( patrz film ) Garaż jest nie ogrzewany ale mimo wszystko nie było przecież jeszcze solidnych mrozów. No moze którejś nocy był lekki przymrozek ale bez przesady. W sobotę od rana biorę sprzeta na warsztat, dowiem się co i jak. Już pod koniec sezonu miałem problemy z paleniem. Na jednym z podjazdów Dywizjonu Południe Kraków-Wadowice kumple pomagali mi go na pych uruchomić. Wykręciłem świece przejrzałem instalacje i na klejnym podjeżdzie w Dobczycach było OK Więc doszedłem do wniosku że po problemie. Ale widzę że koniecznie muszę olej zmienić, jest za gesty skoro już przy 5 stopniach tak skleja sprzęgło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 11 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2007 Stanowczo odradzam podpięcie do aku. samochodowego, zarówno z bateryjką na miejscu jak i w trybie "zamiast" - jeśli nie chcesz uszkodzić regulatora napięcia. Już raczej z innego motocykla, naturalnie na wlączonym silniku. Nawet tak tylko do odpalenia ???Tak aby zakrecic i juz ??? Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
x. Maślak Opublikowano 12 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2007 Nawet tak tylko do odpalenia ???Tak aby zakrecic i juz ??? ZWŁASZCZA tak tylko dla odpalenia. Nikt nie lubi terapii szokowej, nowoczesna elektronika szczególnie. To już nie są ani potężne, pancerne ruskie diody, ani palce przerywacza... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 12 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2007 Czyli co ? Jak mi padnie aku to tylko ladowanie i odpalanie z motocyklowego, tak ?To musze sobie taki motocyklowy zakupic, bo prawde powiedziawszy, myslalem ze samochodowy starczy :flesje: I pytanie jeszcze o przewody w stalowym oplocie: co daja ?I czy musze swoje zmieniac w 8 latku ? :buttrock: Nadmienie ze zadnych klopotow z hamowaniem, regularna wymiana plynow + klocki.Teraz jeszcze wymienie tarcze bo jest juz troszke zjechana i bedzie OK. Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
x. Maślak Opublikowano 12 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2007 I pytanie jeszcze o przewody w stalowym oplocie: co daja ?I czy musze swoje zmieniac w 8 latku ? Teraz jeszcze wymienie tarcze bo jest juz troszke zjechana i bedzie OK. Przewody w oplocie daja lepsze przeniesienie ciśnienia z pompy hamulcowej na klocki, bo nie ustepują "w szerz". Wg producenta to mógłbyś mieć już drugą zmianę przewodów hamulcowych, polska praktyka, oszczędność etc. mówi o jeżdżeniu do wyraźnego pogorszenia się wlasnosci ukladu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 12 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2007 (edytowane) Przed chwila wyczytalem ze przewody powinno sie zmieniac co cztery lata, wiec moze moje sa juz wymienione :icon_twisted: Zreszta, tak mi sie wydaje ze te w stalowym to raczej dla tych co duzo i szybko smigaja. o tu :http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...=0entry834857 Edytowane 12 Stycznia 2007 przez majkelpl Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dex Opublikowano 13 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2007 Ja odnosnie awaryjnego odpalania sprzeta z aku samochodowego. Otoz, czasami zdarzylo sie mi tak odpalic swoja byla Princesse i spoko. Nic pozniej sie nie dzialo, elektryka nie padla itd. Wiec nie mowcie mi ze mialem farta, bo nie uwierze :buttrock: Ale lepiej miec sprawny aku i no problem :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maro Opublikowano 18 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2007 Pytanie do doświadczonych!Czy doładowując okresowo aku w okresie zimowym mogę dopinać krokodylki nie wypinając aku z motocykla. Zaznaczam, że jestem leniwy i nie chce mi się go wyjmować. No chyba, że będę musiał.A tak naprawde to liczę w każdej chwili na poprawę pogody no i krótką przebieżkę w trasie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lr1 Opublikowano 20 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2007 Witam Panowie. Od niecałego tygodnia jestem posiadaczem draga 650-tki classic. Sprowadziłem swoją maszynę z Niemiec. Dostałem gratis :) do mojej maszyny instrukcje obsługi niestety w języku niemieckim. Siedze już ze dwie godziny i przeczytałem większość waszych postów na tym forum. Jednak mam jeszcze pare pytań. Ale może na początek wielka prośba o instrukcje obsługi w języku polskim... czy jakaś bratnia dusza może mi coś takiego podesłać. o serwisówkę nie śmiem pytać bo z tego co się zorientowałem po waszych postach to nie posiadacie takowej w naszym ojczystym języku. A teraz wale pytaniami: co ile km wymieniacie olej w silniku a co ile w kardanie, jaki olej lejecie do kardana oraz ile sie leje oleju do silnika a ile do kardana? Jeśli jeszcze czytacie te słowa to dzięki za cierpliwość :D ... lecą kolejne pytania. Jak się przednie siedzenie ściąga, należy coś od spodu odkręcić czy jest ono na zatrzaskach? W którym miejscu się olej do kardana nalewa? Jak się ilość oleju w silniku sprawdza? Po odkręceniu korka widze tylko coś jakby lusterko... jak mam się rozeznać gdzie jest minimum, a gdzie maksimum... brakuje mi bagnetu takiego jak miałem w poprzednim motorku... a raczej pyrkawce z Chin :D . W schowku na narzędzia mam jakąś wtyczkę na kabelku :eek: . Ciekaw jestem czy koledzy też ją macie czy poprzedni właściciel poprostu sobie ją dorobił. nie wiem do czego ona służy. Wygląda jakby do ładowania akumulatora bez wyciągania akumulatora :icon_idea: ale do czego tak naprawde jest to nie wiem. I na koniec mam pytanie ile około kosztuje nowa opona przednia. Mój sprzęt ma przejechane 21500km i pomału trzeba zbierać kasiorke na nowy papuć bo ten co mam za niedługo nie bedzie miał bieżnika. To chyba tyle. Dziękuje tym co przeczytali mojego niekrótkiego posta do końca :D :buttrock: :biggrin: A teraz czekam na odpowiedzi i pomoc. 3majcie się koledzy po fachy, szacunek!! ... ach to jeszcze nie wszystko :biggrin: . Jak się doczytałem motor przed zapaleniem wydaje turkot (też to w swoim zauważyłem) i zapala się żółta kontrolka przy liczniku. Jeśli się nie mylę to jest ona sygnałem że dawkowane jest paliwo do gażnika w tym czasie (turkot) i należy odczekać do momentu aż zgaśnie. Po tym czasie można odpalać maszynę :biggrin: Może ktoś potwierdzić to co pisze, lub to zdemontować? zdementować :biggrin: Cytuj moja pyrkawkazużycie paliwa pyrkawki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slaczek Opublikowano 20 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2007 (edytowane) Teraz od początku.Instrukcje po Polsku mam moje moto było kupione u nas w salonie ale musiał byś jakiś czas poczekać bo muszę ja zeskanować. Oleum + filtr w silniku wymieniam co 10kkm lub a jeżeli tego nie przekroczę to raz w sezonie na sam koniec sezonu aby w zimie motocykl nie stał ze starym olejem w silniku(w przepracownym oleju wytrącają sie związki siarki + woda= kwas siarkowy=wewętzna korozja silnika) w kardanie tak samo choć można żadziej jak podaje serwisówka ,ale koszt niewielki i pracy nie dużo,nie zaszkodzi! Serwisówkę +katalog części mam na płytce ale po włosku. Aby ściągnąć przednie siedzenie należy najpierw odkręcić tyne(z tyłu 1 śruba klucz 10),jak ściągniesz tylne pokaże ci się śruba do przedniego (też jedna klucz 10) tak jak tylne tak przednie po odkręceniu śruby delikatnie cofasz do tyłu aby ściągnąć z zaczepów i gotowe. Poziom oleju sprawdzasz w okienku które masz po lewej strony silnika z przodu poniżej wlewu oleju(za wyłącznikiem stopki bocznej) Tulko motor musi stac idealnie pionowo - albo cos podstawić pod stopkę albo pomoc drugiej osoby.Tam masz zaznaczone MAX i MIN. Ten turkot co słyszysz to pracujaca pompa paliwowa wszystko jest OK! Tak ma być! Dobija ciśnienie w układzie zalewa gaźniki jak pływak się zamknie dostaje pompa opór i sie wyłącza. A tak pozatym gratulecje sprzeta jeszce jeden classic na naszych drogach !!!! Szerokich dróg i prostych winkli!!!Jak byś czegoś potrzebował pisz na priva! Edytowane 20 Stycznia 2007 przez slaczek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maro Opublikowano 20 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2007 Ir1 szczere gratulacje wyboru sprzęta. Niech Ci służy i daje dużo radości. Ale...Te plastikowe kufry to jakieś nieporozumienie.Przypuszczam, że tak był ubrany, to taki kupiłeś.To paskudztwo z innej bajki, całkowicie psuje harmonię przepięknej klasycznej linii.Skoro zdecydowałeś się na Drag Stara to zakładam, że masz bardzo dobry gust i sprecyzowany styl użytkowania moto.Sprzedaj plastiki jak najszybciej i ubieraj w skóry.Jeszcze raz gratulki i do zobaczenia na trasie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lr1 Opublikowano 22 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2007 Witam ponownie! Zaspokoiliście moją ciekawość w większości moich pytań. Jednak dwa pytania pozostały bez odpowiedzi, a mianowicie ile się leje litrów oleju do pustego silnika oraz w jakich granicach cenowych można kupić nową oponę do draga. Maro kuferki plastikowe mi się całkiem podobają przy moim sprzęcie :) , nie będe ich sprzedawał i wymieniał na skórzane. Może i faktycznie nie bardzo pasują do klimatu drag stara classica, są za to bardzo funkcjonalne, ale mi akurat podoba się tak jak jest :banghead: Może zaciekawi was jeszcze fakt że moja maszyna posiada radio z dwoma głośnikami przy kierownicy. Ciekawa sprawa :crossy: Pozdrawiam. Cytuj moja pyrkawkazużycie paliwa pyrkawki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slaczek Opublikowano 22 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2007 Najładniejsza muzyka przy takim sprzęcie jest wprost z silnika czyt. pustego wydechu :crossy: (przemyśl to) Pod warunkiem że się jeździ co najwyżej 15 km do pracy i z powrotem potem głowa już zaczyna puchnąc i nie bardzo staje sie to przyjemne!!!A po drugie pustym wydechcem dez ingerencji w gaźniki (wymiana dysz,wizyta w serwisie celem regulacji na analizatorze) można zrobić silnikowi kuku (czytaj: przegrzać zubożała mieszanka, wypalone gniazda zaworowe).To już nie wsk (z całym szacunkiem dla tej marki) ,że nawet "na rozpuszczalniku i oleju rzepakowym"pojedzie :banghead: ! Regulacja 10 mm w tą 10mm w drugą i ma być!!! Nie te czasy!!! :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.