Skocz do zawartości

Posiadacze Drag Starów łączcie się


Unek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

2. Jako, że jestem kolejnym właścicielem Draga 650 i nie zapytałem jakie płyny poprzedni właściciel wlał do moto, to także nie bardzo wiem (to jest dopiero moja pierwsza maszynka) jakie oleje kupić do silnika, skrzyni, wału, płyn hamulcowy?

 

Możecie mi Coś poradzić :)

 

pozdrawiam

 

 

Kolego do silnika i do skrzyni wchodzi taki sam olej. Najlepiej zalać motocykl olejem półsyntetycznym. Ja do Drag stara wlewałem Bel-Ray 20w50 v-twin półsyntetyk, płyn hamulcowy to oczywiście DOT4. Olej do wału przekładniowy 80W90 GL4 lub GL5 wchodzi go 190ml.

 

Jeśli jesteśmy już przy przygotowaniu motocykla do sezonu to zalecam Ci rozebranie koła tylnego,rozebranie wału i nasmarowanie dokładnie tulejki łączącej wałek atakujący wraz z wałem który wychodzi ze skrzyni biegów

Edytowane przez D0minik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Jeśli jesteśmy już przy przygotowaniu motocykla do sezonu to zalecam Ci rozebranie koła tylnego,rozebranie wału i nasmarowanie dokładnie tulejki łączącej wałek atakujący wraz z wałem który wychodzi ze skrzyni biegów

 

I nasmaruj wielowypust tylnego kola, siedzacy na wielowypuscie dyfra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najlepsza na piegi jest miekka wata alumiowa...nie wiem jak to po polsku nazwac

 

Nie aluminiowa a stalowa i nazywa się NEVR-DULL made in USA do kupienia w naszym kraju

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok.

 

Wielkie dzięki za informacje.

 

Tak jak napisał D0minik, kupiłem Bel-Ray 20w50 v-twin, Millers Oil EP 80w90 GL4.

 

Mam mieszane uczuci co do DOT4, wziąć FERODO czy TEXTAR? niby to samo ale oba kosztują 19zł, TEXTAR za 1l a FERODO 0,5l.

 

Wszystkie sprawy techniczne przygotowania moto zlecę mechanikowi, ponieważ jeszcze jestem za cienki do przeprowadzania takich operacji :/

 

No i wielkie dzięki za info o nevr dull :) tak z ciekawości na ile może starczyć taka puszeczka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

z racji tego że nikt nie odpowiedział: olej do dyfra wlewamy gdy moto stoi w pionie i do czasu aż zacznie sie przelewać, czyli do krawędzie gwintu śruby wlewowej...

 

zalałem książkowe prawie 200ml i jak dotąd fuknęło jedną jedyną kropelką więc problem myśle tkwił w zbyt dużej ilości oleju, fukało mi przez dobre 200km a zlałem idealne 200ml. odpowiedź nasuwa sie sama, nadmiar zawsze pójdzie odpowietrznikiem i nie ma co sie tym zbytnio martwić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Gość robert73

W ramach oszczednosci postanowilem wymienic olej samamu. I wszystko bylo by fajnie, tylko nie wiem gdzie szukac filtra oleju.I tu prosba do was z ktorej stony musze zdemontowac pokrywy silnika co by go wymienic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ramach oszczednosci postanowilem wymienic olej samamu. I wszystko bylo by fajnie, tylko nie wiem gdzie szukac filtra oleju.I tu prosba do was z ktorej stony musze zdemontowac pokrywy silnika co by go wymienic.

 

Witam!

Jak pamiétam to z prawej strony. Pierwszy dekielek maskujácy z napisem YAMAHA i drugi dekiel wlasciwy , którego dolná srube zaslania rura kolektora wyddechowego. Dodatkowo odkrécalem kolanko kolektora i luzowalem prawy podnózek.

Powodzenia!

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość robert73

Witam!

Jak pamiétam to z prawej strony. Pierwszy dekielek maskujácy z napisem YAMAHA i drugi dekiel wlasciwy , którego dolná srube zaslania rura kolektora wyddechowego. Dodatkowo odkrécalem kolanko kolektora i luzowalem prawy podnózek.

Powodzenia!

Pozdro

dziekiwszystko dokladnie jak opisales dekielka z napisem nie ma potrzeby odkrecac :notworthy: :flesje:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

grzegorz9139...ale nic sie nie chwalisz, jak po zmianie na Bandita ? Pewnie armaturę pożegnałeś na zawsze ?

 

No witam!

Tak - milosc do armatury przeminela... . Nie mam juz bólu w krzyzu - inna pozycja i rozklad masy :icon_biggrin:

Motocykl zwinniejszy, szybszy , hamuje i mniej pali. Bardziej sprawdza sie w szybkich przelotach autostradá, - tak jak np: wczoraj musialem 100km za Berlin wyskoczyc. Mozna by wiele pisac, ale czésto ludzie mi mówiá , ze tamten (DS)byl ladniejszy...

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...