slashromester Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 mam do kupienia yz250f 2005 po zawodniku, stuningowany, czy oplaca sie kupić, w miare tanio jak an ten rocznik, ja myslalem zeby tylko wymienic od razu po sprowadzeniu tlok i lancuszek rozrzadu , filtr powietrza, i oleje. Jak myślicie ??? czy moze lepiej dopłacić 2 tys i kupić od amatora z polski ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 Jaa bym wolał kupić po zawodniku bo jest pewne że motocykl był reularnie serisowany, a po amatorahc możemy spodziewać się najgorszego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 Zwroccie tez uwage na to ze kazde enduro czy crossowka ktora stoi na allegro ma napisane : "Uzywany Amatorsko" . Heh tak naprawde nie wiemy co sie dzialo z tym moto. No ale ja sie zgadzam z piasektt bo taki zawodnik ma sponsorow, i stac go na utrzymanie moto i regularne serwisy, a to ze od zawodnika to jeszcze nie znaczy ze trup. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slashromester Opublikowano 16 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 Właśnie też tak myśle, wymienie sobie tylko te najważniejsze części jakie padają w silniku w crossówce 4t czyli łańcuszek rozrządu i tłok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SEBOOL Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 No w 4T to pada: tłok, łańcuszek i tego co nie napisałeś a wymienia sie z tłokiem to korbowód.pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slashromester Opublikowano 16 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 No w 4T to pada: tłok, łańcuszek i tego co nie napisałeś a wymienia sie z tłokiem to korbowód.pozdr. no tak ale korbowód na pewno nie będzie zniszczony po roku uzywania nawet przez zawodowca, przynajmniej tak mi się wydaje, ale ja się aż tak dobrze na tym nie znam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SEBOOL Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 W 2T wymienia się sam tłok a w 4T powinno sie wymieniac odrazu korbowód! Ale tematów o wrf i yzf heheheheehehhehehe zainteresowanie jak nic :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario_PL Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 korbe w fullu 2T bodajrze wymienia sie co druga wymiane tloka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomski_01 Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 Jaa bym wolał kupić po zawodniku bo jest pewne że motocykl był reularnie serisowany, a po amatorahc możemy spodziewać się najgorszego To mi dobre, kolega kupil Suzuki RM 125 z 2000r. Masakra. Rama peknieta przy glowcce ramy, amory rozwalone nic nie wybieraja jak by nie bylo amorow to by sie tak samo jezdzilo,regulacja w amorkach nie dziala, skrzynia sypnieta, wogole sie nie wkreca. W Polsce wiekszosc moto po zawodniku to walki.Taka moja opinia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SEBOOL Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 Przed kuipnem tego niebylo albo twoj kumel nie zna sie na kupowani motocykli itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 99% corsówek to motocykle po zawodnikach. Bo kto inny kupi nowa crosówke. Jak ktoś ma kase i chce poszalec to wybiera wyczynowe enduro które moze sobie zarejstrować. Ogłoszenia typu nigdy nie jezdził w zawodach albo od amatora to komedia jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 W sumie nie powiedziane jest ze trzeba wymienic od razu korbe.To juz gdy jest luz na panewkach.w 2T korba pada duzo szybciej niz w 4t.Zgadzam sie z kolegą ze po roku czasu nawt u zawodowca korba by byla jeszcze dobra.Co do tloka rzecz wiadoma :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 W sumie nie powiedziane jest ze trzeba wymienic od razu korbe.To juz gdy jest luz na panewkach.w 2T korba pada duzo szybciej niz w 4t.Zgadzam sie z kolegą ze po roku czasu nawt u zawodowca korba by byla jeszcze dobra.Co do tloka rzecz wiadoma :buttrock:Szkoda tylko, że to głupoty :icon_twisted: :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: :notworthy: :icon_razz: po piersze korba w cwiartce 4t w ciągu sezonu u zawodnika wcale nie najlepszego potrafi pasc juz w połowie sezonu. Po drugie w żadnej wyczynowej 250 4T nie ma panwewk na wale :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eloelo Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 tylko jest lozysko ktore u mnie padło bo nie zostało wymionione w odpowiednim momencie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SEBOOL Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 To nie wymieniłeś tego łożyska jak wymienileś tłok przynajmniej tak sie robi! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.