Rof Opublikowano 20 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2008 Moze masz DynoJeta/Wydech wolny/Filtr sportowy? Ja to mam wszytko i ok 8-10 mi spali Hondka. Kolega nie ma nic z tych dodatkow i na trasce podobno to 5 jego 900 zejdzie. No wolny wydech jest i to taki max hardcore nawet bez maty wygłuszającej. a jeszcze jak wam się temperatura kształtuje przy jeździe ok. 120 - 140?? bo u mnie jest 76 - 78 stopni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tazzman Opublikowano 23 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2008 a ja polecam wejscie na strone www.fireblade.pl strona dla milosników fajera Cytuj www.motoautostrada.pl zobacz co robią dla Ciebie inni motocykliści Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ABG Opublikowano 23 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2008 A ja już wszedłem, ale forum tam chyba jakieś niemrawe.... :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekRR Opublikowano 23 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2008 A ja już wszedłem, ale forum tam chyba jakieś niemrawe.... :icon_twisted: No w porownaniu z tym to troche moze i niemrawe, ale to nie musi byc wada;) Przynajmniej jestes na biezaco, i co najwazniejsze wszytscy forumowicze maja fajne motocykle :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qban Opublikowano 25 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2008 jak myslicie co bardziej wyrywa do przodu srad 3/4 czy sc33 :> i czy ktos z was montował xenony w sc33?? albo może ma na sprzedaż soczewkę bixenonową na sprzedaż albo w moto :> pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekRR Opublikowano 25 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2008 jak myslicie co bardziej wyrywa do przodu srad 3/4 czy sc33 :> i czy ktos z was montował xenony w sc33?? albo może ma na sprzedaż soczewkę bixenonową na sprzedaż albo w moto :> pzdr Nie mialem okazji jezdzic na 900 jako pasazer, kiedy kierowca palowal. Ale na Roztoczu 2008 jechalem jako pasazer na GSXR 750 00r, i nie moglem sie oprzec wrazeniu, ze jakos wiecej ma jadu niz Fireblade. A co do xenonow to poszukaj na fireblade.pl albo na forum xenonu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qban Opublikowano 26 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2008 Nie mialem okazji jezdzic na 900 jako pasazer, kiedy kierowca palowal. Ale na Roztoczu 2008 jechalem jako pasazer na GSXR 750 00r, i nie moglem sie oprzec wrazeniu, ze jakos wiecej ma jadu niz Fireblade. A co do xenonow to poszukaj na fireblade.pl albo na forum xenonu. no ale gix z 2000r. to juz jest K1 ktory ma 146 KM...chodzilo mi o srady do 99r. na fireblade.pl o xenonach jest niewiele. Tytus i jescze ktoś zakładali xenony, ale pod zarowke H7 tylko palnik. Ja chciałbym założyć palnik d2s + soczewkę. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekRR Opublikowano 31 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2008 Jedna z reklam na tym Forum: http://forum.xenonowe.pl/ Druga: http://www.xenonowe.pl/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Startowałem niedawno z 900RR spod świateł. Wygar podobny ale ja na dwóch kołach a a Blady na jednym. :oops: Bo taka już natura Hondy - niczym nie zaskoczy a i jeszcze sporo wybaczy... Temacik fajny, kącik maniaków Fire'a :icon_mrgreen: Moja 954 przy jeźdźie "mieszanej" czyli zapie*dalanie / spokojne toczenie się - 7 z hakiem litra średnio. Teraz pytanie do posiadaczy 900, 929 czy nie "męczy" Was ta spokojna charakterystyka silnika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekRR Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Teraz pytanie do posiadaczy 900, 929 czy nie "męczy" Was ta spokojna charakterystyka silnika? Spokojna to zle slowo wedlug mnie. A to, ze nie zionie jadem jak np GSXR, wcale mi nie przeszkadza a na szosie sie przydaje. Inna sprawa na torze :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Spokojna to zle slowo wedlug mnie. A to, ze nie zionie jadem jak np GSXR, wcale mi nie przeszkadza a na szosie sie przydaje. Inna sprawa na torze ;) Czyli rozumiem, że po prostu charakterystyka swojego moto Ci się nie nudzi... W sumie masz rację na trasie to fajna sprawa bo dość spokojnie i płynnie można dźidować ale z drugiej strony chciałbym troszkę bardziej ostrej i narowistej charakterystyki, która np. nzaam z Kawasaki... No ale cóż - Honda t o Honda :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 25 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2008 Hej. Szybkie pytanko. Jaka jest srednica lag w starszych bladych? Moglby ktos sprawdzic w serwisowce? Bylbym wdzieczny. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Haber Opublikowano 6 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2009 Ja mialem gsxf600 teraz mam Firebalda i powiem Ci szczerze. Pocwicz sobie na gsxf spokojnie przynajmniej jeden sezon opanuj motor a potem mysl jak juz o czyms innym. Ktos kto nie jezdzil motorem o takiej mocy jak fireblade nie wie co to jest. Nie jest klopotem lekko sie zagapic i odkrecic mocniej moc ... ale co potem. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manon Opublikowano 6 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2009 Witam !!! tak jak chyba 100% uzytkowników fajera na ziemi, ja takze stwierdzam ze jest to wspanialy motocykl i nie widze sensu polemizowania na temat czy gixer jest szybszy czy nie . Dla mnie kiedy jezdziłem sc33 a nastepnie 954 wazne było to ze czułem pod sobą kawał maszyny, na której bezwzględu na rodzaj jazdy czułem sie wyjątkowo. Fajnie było sobie zdawać sprawe z tego ze w kazdej chwili moge odkrecic manetke i poczuc jak wszystko sie budzi do zycia począwszy od silnika a konczywszy na gumie pozostawionej na asfalcie . Miło było sobie pojezdzic na jednym kole tym bardziej ze motor sam sie do tego zabierał.Na koniec komfort w postaci tego ze zawsze dojade bezawaryjnie do celu bo w końcu to Fajer. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cerber666 Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2009 no zgodzę się z poprzednikiem,ja na pierwsze poważne moto zapodałem thunderace1000,potem była cbr 900,potem zx9r z 99,ale stwierdziłem,że w tym przedziale cenowym ze sportów nie ma nic lepszego od bladego.chociaz przyznam że miałem wczesniej sc28,potem sc33 i te starsze modele są ostrzejsze;no i teraz jest sc28:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.