Skocz do zawartości

opinie na temat CBR 900 RR Fireblade


Gość Nosferatu
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Moze masz DynoJeta/Wydech wolny/Filtr sportowy? Ja to mam wszytko i ok 8-10 mi spali Hondka. Kolega nie ma nic z tych dodatkow i na trasce podobno to 5 jego 900 zejdzie.

 

 

No wolny wydech jest i to taki max hardcore nawet bez maty wygłuszającej.

 

 

a jeszcze jak wam się temperatura kształtuje przy jeździe ok. 120 - 140?? bo u mnie jest 76 - 78 stopni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja już wszedłem, ale forum tam chyba jakieś niemrawe.... :icon_twisted:

 

No w porownaniu z tym to troche moze i niemrawe, ale to nie musi byc wada;) Przynajmniej jestes na biezaco, i co najwazniejsze wszytscy forumowicze maja fajne motocykle :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak myslicie co bardziej wyrywa do przodu srad 3/4 czy sc33 :>

 

i czy ktos z was montował xenony w sc33?? albo może ma na sprzedaż soczewkę bixenonową na sprzedaż albo w moto :>

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak myslicie co bardziej wyrywa do przodu srad 3/4 czy sc33 :>

 

i czy ktos z was montował xenony w sc33?? albo może ma na sprzedaż soczewkę bixenonową na sprzedaż albo w moto :>

 

pzdr

 

Nie mialem okazji jezdzic na 900 jako pasazer, kiedy kierowca palowal. Ale na Roztoczu 2008 jechalem jako pasazer na GSXR 750 00r, i nie moglem sie oprzec wrazeniu, ze jakos wiecej ma jadu niz Fireblade.

 

A co do xenonow to poszukaj na fireblade.pl albo na forum xenonu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mialem okazji jezdzic na 900 jako pasazer, kiedy kierowca palowal. Ale na Roztoczu 2008 jechalem jako pasazer na GSXR 750 00r, i nie moglem sie oprzec wrazeniu, ze jakos wiecej ma jadu niz Fireblade.

 

A co do xenonow to poszukaj na fireblade.pl albo na forum xenonu.

 

 

no ale gix z 2000r. to juz jest K1 ktory ma 146 KM...

chodzilo mi o srady do 99r.

 

na fireblade.pl o xenonach jest niewiele. Tytus i jescze ktoś zakładali xenony, ale pod zarowke H7 tylko palnik. Ja chciałbym założyć palnik d2s + soczewkę.

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Startowałem niedawno z 900RR spod świateł. Wygar podobny ale ja na dwóch kołach a a Blady na jednym. :oops:

 

Bo taka już natura Hondy - niczym nie zaskoczy a i jeszcze sporo wybaczy...

 

Temacik fajny, kącik maniaków Fire'a :icon_mrgreen:

 

Moja 954 przy jeźdźie "mieszanej" czyli zapie*dalanie / spokojne toczenie się - 7 z hakiem litra średnio.

 

Teraz pytanie do posiadaczy 900, 929 czy nie "męczy" Was ta spokojna charakterystyka silnika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz pytanie do posiadaczy 900, 929 czy nie "męczy" Was ta spokojna charakterystyka silnika?

 

Spokojna to zle slowo wedlug mnie. A to, ze nie zionie jadem jak np GSXR, wcale mi nie przeszkadza a na szosie sie przydaje. Inna sprawa na torze :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spokojna to zle slowo wedlug mnie. A to, ze nie zionie jadem jak np GSXR, wcale mi nie przeszkadza a na szosie sie przydaje. Inna sprawa na torze ;)

 

Czyli rozumiem, że po prostu charakterystyka swojego moto Ci się nie nudzi... W sumie masz rację na trasie to fajna sprawa bo dość spokojnie i płynnie można dźidować ale z drugiej strony chciałbym troszkę bardziej ostrej i narowistej charakterystyki, która np. nzaam z Kawasaki... No ale cóż - Honda t o Honda :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
  • 1 miesiąc temu...

Ja mialem gsxf600 teraz mam Firebalda i powiem Ci szczerze. Pocwicz sobie na gsxf spokojnie przynajmniej jeden sezon opanuj motor a potem mysl jak juz o czyms innym. Ktos kto nie jezdzil motorem o takiej mocy jak fireblade nie wie co to jest. Nie jest klopotem lekko sie zagapic i odkrecic mocniej moc ... ale co potem. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam !!! tak jak chyba 100% uzytkowników fajera na ziemi, ja takze stwierdzam ze jest to wspanialy motocykl i nie widze sensu polemizowania na temat czy gixer jest szybszy czy nie . Dla mnie kiedy jezdziłem sc33 a nastepnie 954 wazne było to ze czułem pod sobą kawał maszyny, na której bezwzględu na rodzaj jazdy czułem sie wyjątkowo. Fajnie było sobie zdawać sprawe z tego ze w kazdej chwili moge odkrecic manetke i poczuc jak wszystko sie budzi do zycia począwszy od silnika a konczywszy na gumie pozostawionej na asfalcie . Miło było sobie pojezdzic na jednym kole tym bardziej ze motor sam sie do tego zabierał.Na koniec komfort w postaci tego ze zawsze dojade bezawaryjnie do celu bo w końcu to Fajer. pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

no zgodzę się z poprzednikiem,ja na pierwsze poważne moto zapodałem thunderace1000,potem była cbr 900,potem zx9r z 99,ale stwierdziłem,że w tym przedziale cenowym ze sportów nie ma nic lepszego od bladego.chociaz przyznam że miałem wczesniej sc28,potem sc33 i te starsze modele są ostrzejsze;no i teraz jest sc28:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...