aadamuss Opublikowano 2 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2003 Własnie kupilem cbr 900 jako moj pierwszy powazny motocykl. Dzieki wszystkim za ostrzezenia, mysle ze bardzo sie przydadza, juz wolniej mysle ha,ha. Mam nadzieje że bede jezdził dlugo i bezpiecznie. Nie jezdziłem moto 10 lat ale wydaje mi sie ze do jazdy wazniejszy jest rozum i wyobraznia niz moc, na skuterze też mozna przesadzic. Prosze o wiecej technicznych informacji na temat cbr900 rr obslugi i eksploatacji oraz jak to sie sprawuje(rocznik 1998). Pozdrawiam wszystkich Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rad3k Opublikowano 2 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2003 Własnie kupilem cbr 900 jako moj pierwszy powazny motocykl. Dzieki wszystkim za ostrzezenia, mysle ze bardzo sie przydadza, juz wolniej mysle ha,ha. Mam nadzieje że bede jezdził dlugo i bezpiecznie. Nie jezdziłem moto 10 lat ale wydaje mi sie ze do jazdy wazniejszy jest rozum i wyobraznia niz moc, na skuterze też mozna przesadzic. Prosze o wiecej technicznych informacji na temat cbr900 rr obslugi i eksploatacji oraz jak to sie sprawuje(rocznik 1998). Pozdrawiam wszystkich Co ci po rozumie jak nie masz umiejetnosci? Przypadkiem odkrecisz manetke za bardzo i mozesz juz nigdy nie wsiasc na moto. Brutalne ,ale prawdziwe.. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabaniero Opublikowano 6 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2003 Chłopie ...a powiedz gdzie ty będziesz jeździł tym motocyklem....przecież nawet szóstki nie wrzucisz a już Ci zawieszenie się skończy na tych dziurach...chyba że mieszkasz w Niemczech.... pozdroobecnie nie kupiłbym sportowego motocykla, w Polsce nie ma warunków do jeżdzenia takimi sprzętami....wiem co mówię bo jeżdze zzr em... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biały18 Opublikowano 1 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2003 Ostatnio niesamowicie wpadł mi w oczy Fajer z '00 i nowsze 8O 8O bo te starsze jakos mi nie leża :) chyba sobie kupie :twisted: P.S (co zrobic zeby zarobic i sie nie narobic?) :D :D :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yogi Opublikowano 1 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2003 Przy wzroście 190 cm i wadze 90 kg na CBR 900 RR będziesz sie czuł jak na rowerze górskim. Ale czy przy takich gabarytach da się na Bladym, R1 lub czymś takim jeXdzić? Pytam się bo mam podobną posturę i zastanawiam się czy jestem skazany tylko na hayabuse lub zx12. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qbek Opublikowano 6 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2003 Nie żebym się czepiał, ale dopasowywanie pojemności i mocy silnika do wzrostu i wagi to chyba lekka paranoja (przecież parametry geometryczne nadwozia w motocyklach sportowych nie różnią się zbytnio w zakresie 150 - 1300 cm3). Nie żebym był specjalnie doświadczony motocyklowo, i nie żebym, był jakiś niski (188 cm), ale uważam że bardziej należy kierować się umiejętnościami, wyobrażnią, sprawnością psychomotoryczną. Osobiście spróbowałem (jakieś 2000 km) smaku na 125 cm3 w wersji enduro, wyłożyłem się kilka razy efektownie łącznie z wersją "motocykl jako kołderka", poczułem co wolno, czego nie i stweirdziłęm, że leży mi ten sport i sobe jakoś poradzębez względu na typ motorka. W tym roku kupiłem CBR 600 F, przejechałem jakieś 800km i pojechałem na kurs doskonalenia jazdy do Modlina - tam dopiero można poznać potęgę swojej niewiedzy. Popieram zdanie kolegów, którzy twierdzą że nowoczesna japończyki są poręczne, dobrze się prowadzą, ładnie hamują, itd. Powiem szczerze, że złapać podstawy na tak wdzięcznym sprzęcie jest dużo prościej niż na dużo mniejszym enduro 125 cm. Ale diabeł tkwi w ograniczeniach jakie stawia małe enduro (czytaj zapewnia stosunkowo duże bezpieczeństwo bez udziełu świadomości kierowcy), a jakich nie stawia praktycznie żadne moto o mocy powyżej 70KM (tu kierowca ponosi dużo większą odpowiedzialność za to co dzieje się z pojazdem i musi myśleć :!: :!: :!: i się kontrolować :!: :!: :!: ). Pryznam ze wstydem, że coć mam już ponad 27 lat, nie udało mi się powstrzymać od rozbujania CBR do ponad 200 km/h. Ale zrobiłem to na dwupasmowej obwodnicy trójmiasta z bezkolizyjnymi skrzyżowaniami i idealną nowiutką nawierzchnią, oczywiście bez jakichkolwiek innych pojazdów w pobliżu - niesamowite doznanie, a co najważniejsze - uzależniające :!: . Mam 600 i mogę ją rozpędzć do 100 km/h w 3 s., ktoś na Hayabusie ma setkę w 2,8 - znajdźcie mi gościa, który poczuje różnicę :idea: , podobnie jest z rozpędzaniem do 200 km/h - na 600 8-9s, na Hayabusie 7-8s. Panowie i Panie, nie rozumiem haseł, ten jest za mały, a tamten za wolny, a tamten siaki i owaki - poza torem wyścigowym i po solidnym przeszkoleniu i nabyciu doświadczenia w maksymalnym wykorzystaniu mocy nie ma mowy o odczuciu większych różnic. Z tym wybieraniem motocykli do jazdy po polskich drogach (zaczynająć od poziomu ok. 100 KM) to nie chodzi o to, który jak się prowadzi, tylko o całkiem inne rzeczy - jakie :!: :?: - powiedzcie sami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kiler Opublikowano 6 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2003 Ja też wsadzę swoje ''trzy grosze'' bo dzisiaj oglądaliśmy i prubowali z kumplem 900 RR on to chce kupić. Jak to ma być Twój ''pierwszy'' to życze CI żebyś kiedyś jeszcze coś napisał na tej stronie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qbek Opublikowano 8 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2003 chyba się z kolegą powyżej zgodzę, choć nie próbowałem 900 to czuję szczerość w jego "głosie" powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Occult Opublikowano 5 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2003 Startowałem niedawno z 900RR spod świateł. Wygar podobny ale ja na dwóch kołach a a Blady na jednym. :oops: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sylwek Opublikowano 1 Lipca 2003 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2003 To moje wymarzone moto,eh, ah może kiedyś w końcu doskładam. Te polskie realia :cry: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ManiekB Opublikowano 6 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2003 Panowie prosze o jakies informacje na temat tego motocykla Wady , zalety co sie najczesciej psuje Na co zwrocic uwage przy kupnie takiego motocyklaZ gory dzieki za wszelkie informacje :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vx800 Opublikowano 6 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2003 W jednym z dwóch ostatnich numerów Motocykla jest artykuł o RR jako o motocyklu używanym.PZDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek_7 Opublikowano 7 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2003 Jeśli masz szczęście i kupisz nie skasowanego ,to jest moto nie do zdarcia... chyba że ktoś jeździ na kole (co niestety jest dosyć częste bo RR sama idzie na koło) albo jest po wypadku. Jak cena jest niższa niż a niemczech, (np. porównaj na ebayu ile kosztuja z jakiego rocznika) to znaczy że był bity. Z RR zanim kupisz, warto wybrany egzemplarz dac do porządnego serwisu żeby sprawdzili ramę, zawieszenie, i inne takie koszt takiego sprawdzenia to około 500 zł. Niestety w tych modelach, z racji na ich specyfikę (ulubiony przez dresów), na naszym rynku większość jest po dzwonach albo była ostro katowana.... Ale jak kupisz prosto z niemiec (czy inny import) i będziesz widział właściciela i ewentualnie jak była uszkodzona (zwykły ślizg to normalka)... to masz niezawodne moto na naprawdę długi czas. Cytuj Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ManiekB Opublikowano 12 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2003 Panowie a moze ktos z forum jest lub byl kiedys posiadaczem takowego motocykla Prosil bym o kontakt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vx800 Opublikowano 12 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2003 Kieeedyś, jak Spawacz sie dużo udzielał, szybko dostałbyś konkretne wypowiedzi. Teraz .... zobacz w albumie, kto uploadował Blade'y i ślij do gości maile, lub PW.PZDR Co do mnie, mam tylko informacje z drugiej ręki (od znajomych i z przeróżnych testów). moto podobno nie do zaje**nia, bardzo ładnie wykonane, dobrze sie prowadzi itd. O silniku słyszałem jednak, że nie ma tej wściekłości, co np. ZX9 (nawet najnowsza edycja Bladego) PZDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.