pit Opublikowano 7 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2006 ja zawsze wypalalem bezyna al chodzilo chyba bardziej o eksplozje zeby odpadl nagar???uzywalem tez petard hehehe obie opcje zawsze pomagaly tak w 30% :icon_exclaim: tlumik byl oczyszczony Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KML Opublikowano 8 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2006 Ja również ostatnio użyłem w RX-e kreta, w sklepie był tylko taki w żelu ale i tak rozpuścił trochę nagaru, co do tylnej końcówki to rozebrałem i wyczyściłem bebechy szczotką drucianą , przy okazji zmieniłem wkład. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grayfox Opublikowano 9 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2006 Ja rozbrałem wydech i do dyfuzora wjechałem palnikiem, a co do końcuwki, w niej masz mate wygłuszająca ( przyjamnuje u mnie była bo wyciągłem :icon_twisted: ) i trzebaby było ją wyciągnąć i dopiero przepalać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomason2 Opublikowano 9 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2006 Przyklad na tłumiku od simka sr50. Tłumik jak wiadomo rozbieralny. Do calego czyszczenia potrzebny był palnik gazowy, troche rozpuszczalnika (zeby szybciej sie zapaliło) i pistolet ze spręzonym powietrzem. Wlewasz rozpuszczalnik (benzyna tez moze byc) podpalasz, potem do akcji wkracza palnik... wypalasz przez jakis czas, gdy nagar zacznie sie rozrzażać, wdmuchujesz sprężone powietrze i wtedy sie zaczyna fajna zabawa. Jeżeli dobrze zostala wykonana poprzednia czynnosc, z tłumika wydobedzie sie nie mały płomień (jak z silnika odrzutowego), który baaardzo ladnie i szybko wypali nagar z tłumika. W simsonie ten sposób zdał egzamin. Plusy - tłumik wyczyszczony bardzo dokladnie, zero nagaru. Minusy - niestety chrom na tłumik zmienił kolor (przegrzany). Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kilvov Opublikowano 11 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2006 ej to jeszcze raz od początku :D zdejmuję wydech, odczepiam tłumik od dyfuzora, wlewam do dyfuzora kreta z gorącą wodą, odczekuję minutę ;) wylewam i już? a jak zaleję tłumik kretem to on wycieknie cały z pomiędzy tych dziurek, nie zostaną jakieś resztki które mogłyby zniszczyć wnętrze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomason2 Opublikowano 11 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2006 Napewno po minucue, kret nie rozpusci nagaru. Mysle, ze lepiej porzadnie zaślepic wydech z jednej strony, nastepnie wlac gotowy juz roztwór (wrząca woda z kretem) i zostawic na pare godzin. W razie koniecznosci powtórzyć czynnośc :D Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stopowicz Opublikowano 11 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2006 najlepiej jest palnikiem acetylenowym , trzeba podgrazc do czerwonosci kolano dyfyzora a potem tylko tlen puscic zeby podtrzymal spalanie i dyzfuzor wyczyszczony:Djest jeszcze super sposob na odkształcanie wgniecen dyfuzora w senduo/cross ale trzeba sie troche nakombinowac bo niezbedny jest kompresor i zatyczki zeby zablokowac wydech.;] wtedy pompujemy powietrze do dyfuzora i grzejemy palnikiem odksztalcenia same sieformuja i wydech mamy jak nowka polecam;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robak Opublikowano 11 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2006 palnikiem acetylenowym , trzeba podgrazc do czerwonosc... i potem usunąc starą farbe i pomalowac na nowo :D o ile sie nie stopi i będzie co malować ;) mi znajomy nadtopil koncówke przelotową po co kombinowac z palnikami skoro kret jest w miare bezpieczny i nie uszkodzi ani tłumika ani powłoki farby !! Cytuj SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
(Borys) Opublikowano 19 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2006 Ja wczoraj czyściłem kretem.. miałem tyle nagaru ze jak nasypałem kreta i zalałem wodą nie chciało przpłynąć..... nasypałem dużo kreta zalałem wżatkiem cały wydech zrobił sie ciepły i wyłyneło tyłem, Mam teraz pytanie jak juz wyczysciłem wydech i wylałem z niego wode moge go normalnie założyć ? czy jest mozliwosc ze woda jeszcze tak została? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubertmtx Opublikowano 19 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2006 alałem wżatkiem cały wydech zrobił sie ciepły No jak zalałeś wrzątkiem to jaki sie miał zrobić zimny ??????? Mam teraz pytanie jak juz wyczysciłem wydech i wylałem z niego wode moge go normalnie założyć ? czy jest mozliwosc ze woda jeszcze tak została? Jeżeli wylałeś wode z tłumnika to zakładaj i śmigaj a nawet jak zostało (pare kropel) to je wydmucha :icon_rolleyes::P:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomason2 Opublikowano 19 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2006 (edytowane) Ja wczoraj czyściłem kretem.. miałem tyle nagaru ze jak nasypałem kreta i zalałem wodą nie chciało przpłynąć..... Bo do tłumika trzeba wlac juz zmieszany roztwór wrzątek + kret. Edytowane 19 Maja 2006 przez tomason2 Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lon_91 Opublikowano 19 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2006 ja slyszalem ze raczej sie tlumiki wymienia:D ale ja wypalałem nalalem rozpuszczalnika i podpalilem i pomoglo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 19 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2006 To dobrze slyszales. Ja tez tak slyszalem. Ale to jest glupota. Ja proponuje wziac palnik w lape i przejechac po dyfuzorku czy po tlumniku zalezy co macie i na koncu wysypac proszek;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
(Borys) Opublikowano 21 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2006 No jak zalałeś wrzątkiem to jaki sie miał zrobić zimny ???????Jeżeli wylałeś wode z tłumnika to zakładaj i śmigaj a nawet jak zostało (pare kropel) to je wydmucha :):P:PNa poczatku zalałem letnią i wtedy sie zrobił ciepły a jak zalałem wżatkiem to normalne :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 2 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2006 A po co kombinować. Palnik 700C i nic nie zostaje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.