aponte Opublikowano 11 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2008 moto robione od 2003 rokuprzebudowany stary silnik vn 1500plus usuniete wady tamtego sprzeta, dlatego wsadzono podwojna tarcze z przodu, ladniejszy stylistycznie, felgi [ dla mnie to plus, bo szprychy mimo iz ladnie wygladaja to jak dla mnie sa dupne i wole felge, latwiej sie myje ]wtrysk, automatyczna regulacja luzow zaworowych, chlodzenie ciecza, wal kardana, 20 litrow bak, dla mnie same plusyvn 1500 gaźnik też ma hydraulikę na zaworach i to nie jest takie super. Jedna szpila kosztuje w granicach 270 do 500 pln a jak masz regulacje na śrubki to sam sobie możesz wyregulować. :) Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hary kapuchan Opublikowano 13 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2008 jak narazie zadnej wady nie stwierdzilem ja też nie :eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czaki38 Opublikowano 13 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2008 Witam mam zamiar kupić kavasaki vn 1600 Nomad ale nie mogę znależć na ten temat żadnych opini.Moze ktoś z was ma taki motocykl lub zna stronę na której są takie opinie .Chciałbym wiedzieć co najwiecej ulega awari i czy to dobry wybór.Biorę jeszczę pod uwage suzuki vl 1500 i Yamahe Road Star silverado 1600 lub 1700.Z góry dziękuję.[/quot jak widać ja ten motocykl kupiłem i jestem zadowolony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nomad-zielony Opublikowano 24 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2008 moto robione od 2003 rokuprzebudowany stary silnik vn 1500plus usuniete wady tamtego sprzeta, dlatego wsadzono podwojna tarcze z przodu, ladniejszy stylistycznie, felgi [ dla mnie to plus, bo szprychy mimo iz ladnie wygladaja to jak dla mnie sa dupne i wole felge, latwiej sie myje ]wtrysk, automatyczna regulacja luzow zaworowych, chlodzenie ciecza, wal kardana, 20 litrow bak, dla mnie same plusy Jakie szprychy w nomadzie? Nomad od począdku (1998r)miał dwie tarcze z przodu i alu koła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stan Opublikowano 18 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 mowilem tu o vn 1500 a jakie to ma znaczenie, chodzilo mi tylko o to ze szprychy sa ladne, felgi sa wygodne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borysj5 Opublikowano 26 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2008 Jeśli ktoś ma lub miał to może wstawi tutaj jkis link czy linki do historii modelu np vn1600MS. Własnie kupiłem 1600 Mean Streaka i nie za wiele na jego temat można znaleźć w sieci. Poczytałem na jakims angielskojezycznym forum troche ale to były same achy i echy jaki to on piekny itd zadnych konkretów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markoniowy Opublikowano 3 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 Witam wszystkich. Od dwóch tygodni stałem się posiadaczem Kawy 1600 Clasic.Motocykl jest z 2006 roku i obecnie ma najechane 1500 mil.Niestety nie mam do niego instrukcji obsługi i zbyt wiele o nim nie wiem.Przesiadłem się z Hondy Shadow vt 750.Jedna sprawa,która mnie niepokoi to tylne amortyzatory,a mianowicie; posiada przy nich zaworki /wentyle/ tak jak przy dętkach i dodatkowe "pokrętła' ze znaczkami "I","II"i "III" Wydaje mi się,że jest to regulacja miękkości zawieszenia,ale czy tam trzeba napąpować powietrza i ile i jak trzeba ustawić te "pokrętła" /ważę 110 kg./może ktoś wie,będę wdzięczny za podpowiedż. Pozdrawiam wszystkich Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAFAL Opublikowano 3 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 Dokładnie jest tak jak piszesz ,nie kombinuj z pompowaniem ale może się zdażyć że ten wentyl puści i powietrze zejdzie z amorka wtedy max 1,5 atmosfery lub mniej i test jak zachowuje sie motocykl .Możesz też sprawdzić ile teraz jest nabite i trzymac sie tego .Mam 4 stopniową skale (Vn 1500)i 4 jest najtwardsza(pasażer + bagaż).Sam jeżdziłem przeważnie na 2 analogicznie u Ciebie pozycja 2 i 3.Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArtXV Opublikowano 14 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2011 witamnadszedł czas na coś nowszego,pomykam Virago1000 i jest OK., przymierzyłem się do Vulcana 1600, przejechałem kawałek i ...robi wrażenie! dla mnie moto XXLczy będzie OK? czy jednak za wielka bestia?pozdrawiamA. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Privat Opublikowano 14 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2011 Wielki to jest kombajn a VN 1600 jest po prostu wygodny , nie ma co się sugerować masą przecież nie nosisz go na barana.Bardzo wdzięczna maszyna zadbana potrafi się odwdzięczyć , zresztą to dotyczy wszystkich moto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArtXV Opublikowano 15 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2011 dziękinie martwi mnie masa ale odległość dupa - podnóżki, czy nie będę za bardzo "wyciągnięty"A. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sgregor242 Opublikowano 17 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2011 Niepotrzebne obawy.Dwa tygodnie temu jeździłem z żoną vulkanem 1500 z 2006 rok.Jak bym się nie czuł na nim pewnie to bym z babą co za 3 tyg ma termin nie jeździł:)Jestem z dwa centymetry wyższy od Ciebie a właściciel jest twojego wzrostu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigstach Opublikowano 29 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2011 Zajefajny sprzęt !! Czwarty sezon , ponad 70 tys. km bez awarii i dalej jeździ . Pamiętać o obsłudze i oleju bo lubi i jeździć , jeździć , jeździć :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
forrest2000 Opublikowano 5 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2011 Witam ArtXV. Privat ma racje i nie cukruje. Jak widzisz śmigam innym moto, ale dużo czytałem o Vulkanie 1600 i mogę śmiało potwierdzić, że to górna półka! Kosmiczny komfort jazdy! Jestem pewny, że się szybko do tego moto przekonasz. Ponadto technicznie jest lepszy od 1500 bo dopracowano jego konstrukcje. Zapraszam do przeczytania artykułu ze "Świata Motocykli" z ubiegłego roku (jeśli będziesz zainteresowany dam Ci dokładne namiary). Jeżeli to Cię nie przekona to zapraszam na Royala (to jest dopiero jeżdżąca wersalka!) :) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kyokushin Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Czy w Vulcanie 1600 z 2007 r mógł być zamontowany jako opcja lub seryjnie ABS (wersja z usa)?Jeżeli tak, to jak to poznać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.