Skocz do zawartości

borysj5

Forumowicze
  • Postów

    23
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O borysj5

  • Urodziny 06/17/1970

Osobiste

  • Motocykl
    VN1600 MEAN STREAK
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    8590380
  • Strona www
    http://

Informacje profilowe

  • Skąd
    Szczecin

Osiągnięcia borysj5

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Nie lej motula, to nie jest dobry olej chyba ze latasz wolno i nie korzystasz z zalet tego moto. Szukam szyby do MS mocowanej do lag w miare wąskiej. Znalazłem tylko DAKOTA 45 za 900zł i wydaje mi sie to troche przyduzo. Ma ktoś jakąś inną szybę ?? Poproszę o model. W sieci ciężko cos namierzyc.
  2. Pewnie ze zasługuje na temat. Zrobiłem nim kilkanascie Kkm i chyba wpadłem. Zdazało mi sie latac róznymi maszynami ale zamiennika dla MS jakos nie widze. Kiedys chciałem VZ1800 ale na szczescie mialem okazje nim pojezdzic. ( To sie nadaje tylko na autostrade) VTX moze ma lepsze osiagi ale za to wszyscy nim jezdzą. Następny pewnie bedzie po prostu nowszy model MS i tyle. Zeby nie było pustego posta to napiszcie na jakim oleju jeżdzicie?? Motul 5100 nie nadaje sie do tego motonga, zlalem go po niecałych 4000km bo po prostu nie wytrzymal. Jeżdze dosc dynamicznie i po ok 3000km sprzeglo zaczelo kleic, biegi szarpac itd silnik mocniej sie grzal, wszystko zniknęło na castrolu. Juz drugi raz wlałem Castrola GTS ale ciekaw jestem oleju "AGIP TEC 4T 10W/40" ktos ma cos do powiedzenia?
  3. borysj5

    Vulcan VN 1500

    Sporo sporo , kolega w Cpn-ie zawsze ma doła bo to jest w zasadzie jego dolny próg. Na ogół lata z plecakiem i dosc szybko i norma jeszcze sie podnosi
  4. Zaczęliscie fajnie o różnicy w olejach i znowu sie temat rozmył. Mnie bardziej interesuje skutek przejscia z półsyntetyka na fullsyntetyk i ewentualne sprawy uboczne bo przecież nikt chyba nie stawia wyżej pół od fullsyntetyka tak. Bardzo mało jest konkretnych opini na temat przejscia na płynniejszy olej a w zasadzie przewaza pogląd ze jednak nie jest to wskazane dla silnika co o tym sadzicie. Zaznacze ze w moim moto motul 5100 nie wytrzymal 4000km wiec zmienilem na castrola gts, jest lepiej ale chcialbym byc pewny i spokojny jezdzac na syntetyku.
  5. borysj5

    Vulcan VN 1500

    Moj mean streak spala 6l/100 i musze latac powyzej 150/170km zeby te granice przekroczyc. Czesto jezdze z Nomadem 1600 który pali 8l/100. Co do oleju kilka postów wyzej. to Motul 5100 raczej jest marnej jakosci olejem, w temp ok 130'c traci w dosc znacznym stopniu wlasciwosci smarne i( w glowicy temp moga siegac nawet 150'c) Z motula chyba juz tylko 300v trzyma klase ale to syntetyk i jest drogi. Castrol Gts jest znacznie lepszym wyborem szczegolnie do mokrego sprzegla. Na dodatek to ze ciszej chodzi na jakims oleju nie do konca znaczy ze olej jest lepszy. Rożnice w tych olejach zobaczysz dopiero po paru kkm. Google !!
  6. No ja własnie wróciłem od chlopaków z zamówieniem w ręku. Na przód pójdzie 1. METZELER Lasertec 130/70-17 62H M/C TL czyli odpowiednik oryginału. Nie odważyłem się na 120/70/17 bo taką miałem zamiar założyc. Na tył: 2. METZELER Roadtec Z6 Interact 180/55ZR17 73W C (W) M/C TL czyli szersza i o 3mm niższa opona ale nowej konstrukcji i wyzszych przebiegach. Posiłkowałem sie opiniami kolegów i tą stroną: http://www.testopon.com/motorradreifen/index.html Dodam ze kryteria jakie mnie interesowały to przede wszystkim 1. Przebieg - minimum 15000 sezon 2. Zzachowanie przy nizszych temperaturach. 3. Cena
  7. No kogos takiego szukałem :D:D Powiedz jeszcze jaki masz ten laczek ?? Ja mam zamiar załozyc normalny 180/55 r17 ale tu mam troche stracha bo przy tej masie niewiele opon wytrzyma 5/6000Km. Jest tylko kilka modeli. Napisz co tam masz , jak to wygląda ile zostało do wahacza i JAKI guma ma przebieg ??/ Ale rozumiem ze jeździ sie normalnie?
  8. Witam ponownie. I teraz ja mam pytanie do innych posiadaczy tej kawy. Wyjezdziłem laczki praktycznie do zera i chce założyc jakis popularny komplet np Diablo Strada 120/70ZR17 F M/C 58W TL+180/55ZR17 M/C 73W TL. Te laczki maja inne niz fabryczne rozmiary ale STARSZNIE korci mnie ta 180 -ka z tyłu bo oryginał wyglada jak w rowerze a 190 juz nie wejdzie. Ktos próbował takiej zmiany ??? Jak sie wtedy zachowa moto.
  9. Praca silnika w tej Kawie nie należy do najpiękniejszych, ale to mozna powiedziec o wiekszosci moto jakis klekot gang i takie tam normalnie. Co do róznic miedzy 1600 a 1500 to jest to po prostu inny silnik, zwiekszono pojemnosc z 1470cc do 1552cc i wydłuzono skok tłoka o 5mm zmieniono tez doloty i fazy rozrzadu. Efekt to wieksza kultura pracy i zwiekszenie elastycznosci, silnik ciągnie płynniej od dołu i potrafi na starcie zadziwic. 125Nm przy 2600obr/min. Stary Nomad na ucho chodzi tak samo. Zrobilem na moim VN1600MS 2004r w tym sezonie dopiero 2kk z groszem i jak na razie jestem zadowolony. Moto prowadzi sie swietnie, jest dość szybkie własiwie zaden power croiser mu ze startu nie ucieknie. V-max nie powala i zaleznie od paliwa, wiatru drogi to ok 190-195km/h.(IV biek do 185Km/h potem ...) Ma za to inne zalety które wysuwają go na 1 miejsce (moim zdaniem) wsród cruiserow. *Zawieszenie -bajka, przedni upside-down ze zróznicowanymi lagami ( jedna sprezyna drugi amor) świetnie wybiera, tył natomiast z IV stopniową regulacją i pompowany. W połączeniu z nisko osadzonym środkiem cieżkości, wagą i długością daje moto które pieknie trzyma sie drogi, bez problemu zetrzesz stopki :) *Trójkąt kierownica-stopki-siedzenie jest ok, w razie potrzeby nawet staniesz na stopkach czego w wielu innych cruizerach nie zrobisz bo urwiesz kierownice :) Po dłuższej jeździe jestes nadal świezy i wypoczęty a nawinięte km tylko wydłużają banana na twarzy. *Spalanie w miescie do 7l na trasie przy predkosciach 100-140km.h ponizej 6l (tylko E98 lub verva na 95 pali pół L wiecej) *Sylwetka- zadne zdjecie nie oddaje jego wyglądu :D jest zupełnie inny, indywidualny, nie jak oklepany VTX (sorry) *Chłodzenie podobno w wysokich temperaturach opiera sie na pracy wentylatora chłodnicy ale tu sie nie wypowiem bo jak na razie nie ma takich temp. *Hamulce- przod z dwoma półpływającymi tarczami i 6 tłoczkowymi zaciskami a tył tarcza i zacik dwutłokowy razem przy masie ok 320Kg zatrzymujesz moto jak chcesz i nie ma tu efektu blokowania koła czy cos, przy zbyt mocnym nacisnieciu klamki. Po prostu zacisk dozuje siłe sekwencyjnie. Tu wygrywa jedynie VTX1800 ze swoim równoważnikiem. Jesli zmienie moto to tylko na nowszy model Ogólnie jedynym problemem jest dostępność gadżetów i ich ceny.
  10. Ja tez czekam juz 3 tydzien na ten kask. http://www.akcesoriamotocyklowe.pl/product...roducts_id=3361 Ale w miedzyczysie byłem w Berlinie w Luisie gdzie wlazłem do komory nadmuchowej w N43 Clasic ( to samo bez szczeki) . Musze powiedzieć, że do 120km kask jest rewelacyjny nie dmucha , jest szczelny i cichy , głowa stoi sztywno w kazdej pozycji. W komorze 120km to max predkosc wiatru wiec nie wiem jak przy wiekszych predkosciach.
  11. borysj5

    KAWASAKI VN 1600

    Jeśli ktoś ma lub miał to może wstawi tutaj jkis link czy linki do historii modelu np vn1600MS. Własnie kupiłem 1600 Mean Streaka i nie za wiele na jego temat można znaleźć w sieci. Poczytałem na jakims angielskojezycznym forum troche ale to były same achy i echy jaki to on piekny itd zadnych konkretów.
  12. Stoi w garażu i cieszy oko, ale jak tylko nim wyjade zrobie foty i wstawie linka.
  13. No i stało się. Stoi w garażu i czeka na cieplejsze dni Kawa VN 1600 MEAN STREAK. Pierwsze wrażenia. 1. Wielki ale mniejszy od VTXa 2. Linia jak dla mnie idealna, pozycja na koniu jest b. wygodna. Trójkąt kiera, siedzenie, podnóżki jest idealny.Siedzenie rewelka. 3. Praca silnika - bulgot jak w Vulcanach, ale super. Przyspieszenie potrafi zaskoczyć, trzeba się nieżle go trzymac :) a to tylko albo aż 72KM. Wyciągnie bez problemu z wysokiego biegu i małej prędkości. Chociaż, zbyt gwałtowne przyspieszanie na zbyt wysokim biegu powoduje charakterystyczny klekot. Napęd na wał i sztywne przeniesienie napędu daje tu o sobie znać. w sumie jazda miodzio. 4. Niestety na oryginalnych wydechach cichy 5. Prowadzi sie rewelacyjnie, ale jeszcze mam do niego respekt. Moto waży 317Kg i na postoju i przy małej prędkości czuć tą mase. 6. Hamulce dają sobie z nim rade bez zająknięć 7. W sumie przymierzałem się do niego i do VTX i uważam że to był dobry wybór. Jak na moje 85Kg wagi i 180cm wzrostu moto jest jakby skrojone dla mnie na wymiar. Vtx to zbyt dyży klamot.
  14. Dokładnie i dlatego troche zgłupialem. Tym bardziej ze niby tyle stoi w brieffie !! 66KW !! Nie wiem teraz co to za silnik ale chyba nie bede sie martwil z nadmiaru :)
  15. Sluchajcie a ile Kawa VN 1500 Mean Streak ma KM dzisiaj znalazłem wersje która ma 85 a przecież one miały nie całe 80 . Ktos ma jakies dane na ten temat.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...