Skocz do zawartości

KAWASAKI VN 1600


Stan
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

czy ktos z was mial doczynienia z tym mootcyklem badz orientuje sie w jego slabych punktach?

planuje zakup i chcialbym wiedziec jak najwiecej

wszystkie informacje techniczne sa mi znane ;) chodzi mi o jakies informacje z zycia od ludzi ktorzy dosiadaja podobny lub taki sprzet lub znaja kogos kto...

z gory dzieki :icon_twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedyną wadą vn w moim przypadku 1500 jest moc :biggrin: Trzeba uważać z gazem przy wyjsciu z winkla szczególnie gdy jest deko piasku lub jest po deszczu .Ma dendencje do uslizgow.Więcej wad nie pamietam i niczego nie żaluje a tym bardziej że kupilem VN :icon_exclaim:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zastanawiaj się tylko bierz VN ja może nie mam zbyt dużego doświadczenia z Vulkanami ale to co dotej pory zaoferował mi mój to jestem zachwycony lepiej mi się go prowadzi niż poprzednio Virago 1000 które miałem :biggrin: :icon_exclaim: :cool: :clap: :biggrin: Vulkany GÓRĄ! :biggrin:

Edytowane przez DRACO
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedyną wadą vn w moim przypadku 1500 jest moc :biggrin: Trzeba uważać z gazem przy wyjsciu z winkla szczególnie gdy jest deko piasku lub jest po deszczu .Ma dendencje do uslizgow.Więcej wad nie pamietam i niczego nie żaluje a tym bardziej że kupilem VN :icon_exclaim:

 

mowisz o nadmiarze ? :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podepne sie pod temat z pytaniem. Ma ktos moze serwisowke w wersji elektronicznej, albo katalog czesci do VN 1500? Kolega robi ten model i potrzebuje jakis pomocy naukowych. potrzebny tez jest modul zaplonowy - gdyby ktos mial na zbyciu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach