Aster Opublikowano 4 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2006 Mam dość duży problem: gdy przednie zawieszenie mi dobije na nierówności, blokuje się "złożone". Odskakuje z reguły po wjechaniu w następną dziurę, lub po ręcznym poruszaniu kołem na boki. Sprężyny wymieniłem na nowe. Dolne tulejki ślizgowe również są prawie nowe. Wymieniłem lewy goleń na inny - to samo (prawego drugiego nie mam). Co jeszcze sprawdzić, wymienić? Cytuj Jawa 50 Mustang 1977 => Yamaha XJ 600N 1999 :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 4 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2006 A lagi są proste? Przejrzyj dokładnie lagi i rury czy nie mają wyboczeń lub wgięć. I sprawdź czy nie da się podkładkami utwardzić zawieszenia. Z góry z tego co pamiętam są specjalne elementy wkręcane do sprężyn ale może z dołu się da. Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 o ile pamietam to nowe tulejki byly za ciasne i trzeba bylo je rozwiercac Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ober Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 Zawieszenie w tych sprzętach jest tak precyzyjne, że ho ho. Zrób tak, aby było wbite i zobacz na lagi jak opierają się o dolne ślizgi. Jeśli są dociśniete do wewnętrznej części, to musisz założyć dodatkową podkładkę, między ślimak a lagę, albo z drugiej strony lagę a bęben. Natomiast jeśli się opierają o zewnętrzną stronę, to musisz delikatnie zeszlifować wypustkę na ślimaku. Ja obstawiam, że musisz dać podkładkę bo teraz zawieszenie wygląda jak trapez z krótszą dolną podstawą. POZDRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzpower Opublikowano 6 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2006 W mojej jawce się zatarło. Wlałem przez góre olej i działa. Oczywiście olej wyleciał dołem ale zawieszenie działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aster Opublikowano 22 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2006 ober dzięki, tak spróbuję. Wykręcę sprężyny, zdejmę gumy, wtedy będę mógł spokojnie "dobić" zawieszenie i obadać.Póki co po niedzielnych oględzinach wnioski mam nieciekawe.Lagi są lekko krzywe. Poza tym poprzedni właściciel w miejsce dolnych tulejek wstawił... mosiężne tulejki przelotowe karterów, które sprawiły, że lagi już nie wszędzie mają przekrój okrągły. Wywaliłem te tulejki przed montażem nowych, plastikowych, nie zwróciłem jednak uwagi na to, jakie spustoszenie poczyniły w lagach :buttrock:. Mam całe drugie zawieszenie, z niego wziąłem jedną lagę na wymianę, drugiej nie mogę za cholerę wymontować, zatarta na amen. Spróbuję zalać olejem, jak mzpower radzi, choćby spożywczym, może pójdzie. Cytuj Jawa 50 Mustang 1977 => Yamaha XJ 600N 1999 :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 23 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2006 Najprościej z takim sprzecie założyc inny przód ;) Ja w jawce zmianielem caly przodzik :D Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikusss Opublikowano 25 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 bardzo polecam zmiane calosci na sprawnadwa komplety usilowalem naprawiacpierwszego nie dalo sie poskrecac tak zeby sie sam nie przekosil na dziurach...drugi po zmianie tulejek nie dal sie za zadne skarby zmusic do dzialania ...trzeci komplecik kupilem za 10zł na zlomie, zmienilem oslony i baaardzo sobie go chwalilem :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z3US Opublikowano 26 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 Najprościej z takim sprzecie założyc inny przód :icon_razz: Ja w jawce zmianielem caly przodzik :biggrin:Od czego zakładałeś ? Ja mam zawieszenie od simsona ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 26 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 od jawki ktora dostałem od kolegi :biggrin: Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati_mot Opublikowano 30 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2006 od jawki ktora dostałem od kolegi :buttrock:Od WSK mozesz założyc ale wieśniacko wygląda troche i ciut za sztywne jest:D Ja tam w swojej nie narzekałem, pozatym taką jawke jak ja mialęm to nikt nie miał:buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mehanic Opublikowano 30 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2006 witam, zapytam krótko, jakie przeróbki sa konieczne do założenia do jawki przodu(tzn zawieszenia przedniego) od simsona?? jak przezentuje się motor po takim zabiegu, chodzi mi tu o wersje mustangpozdrawiam i dziekuje za odpowiedź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati_mot Opublikowano 30 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2006 witam, zapytam krótko, jakie przeróbki sa konieczne do założenia do jawki przodu(tzn zawieszenia przedniego) od simsona?? jak przezentuje się motor po takim zabiegu, chodzi mi tu o wersje mustangpozdrawiam i dziekuje za odpowiedźWygląda zapewnie dobrze;) przód od simka jest szczupły wiec nie bedzie wyglądał jak po wiejskim tunningu ale zerkne jutro co tam trzeba przerobic i napiszę:buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.