endurowiec Opublikowano 3 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2006 Gdy zdjąłem kape boczną od strony magneta było tam bardzo duzo oleju ze skrzyni biegów. Czym to moze byc spowodowane, a moze tam ma byc olej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 3 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2006 oring padł Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alien162 Opublikowano 3 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2006 enduromaster zgadzam siie z toba to wina oringa ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kardan Opublikowano 3 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2006 Gdy zdjąłem kape boczną od strony magneta było tam bardzo duzo oleju ze skrzyni biegów. Czym to moze byc spowodowane, a moze tam ma byc olej?Raczej na magnecie nie powinno byc oleju poprostu wysiadlo uszczelnienie skrzynki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endurowiec Opublikowano 3 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2006 Ale za magnetem mam odrazu wał korbowy i tam jest tylko simerring. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobuz1 Opublikowano 3 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2006 Witam, zależy w jakim motocyklu Ci sie tak stalo... bo jesli w np WSK to moze byc smar z olejem od lancucha (jesli jest uszkodzona pokrywa i brud sie przedostaje), a jesli to jest w motocyklu w ktorym magneto masz od strony skrzyni biegow to napewno padlo uszczelnienie (zimmering albo oring), a jesli zaraz za tym masz wal korbowy i zimmering to wytrzyj wszystko szmata, poruszaj energicznie walem korbowym i zobacz czy bedzie slychac "syczenie" przy simmeringu.Pozdro - Julas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kardan Opublikowano 4 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2006 Ale za magnetem mam odrazu wał korbowy i tam jest tylko simerring.Chodzi o to ze ten simerring na pewno nie jest bezposrednia przyczyna bo przeciez w 2T w skrzyni korbowej nie ma oleju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati Opublikowano 4 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2006 Witam i podłącze się do tematu.A wiec w moim silniku nastąpiło pekniecie.Na takim zaczepie służącym do rozpołowienia silnika.Mam pytanie czy są jakieś środki typu zasmaruje i nie bedzie ciekło jak narazie zabezpieczyłem to hermetykiem a potem silikonem ale i tak się poci.Kupno nowego Karteru raczej nie wchodzi w gre Silnik Jawki 50 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endurowiec Opublikowano 4 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2006 Czy w motocyklach crossowych 2t magneta są nzanurzone w oleju? Niewiem czy moje bylo czy jest ten wyciek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 Witam i podłącze się do tematu.A wiec w moim silniku nastąpiło pekniecie.Na takim zaczepie służącym do rozpołowienia silnika.Mam pytanie czy są jakieś środki typu zasmaruje i nie bedzie ciekło jak narazie zabezpieczyłem to hermetykiem a potem silikonem ale i tak się poci.Kupno nowego Karteru raczej nie wchodzi w gre Silnik Jawki 50 zaklej poxipolem ja kiedys tak zakleilem gaznik i trzymalo chociaz paliwo na niego oddzialywalo Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati Opublikowano 6 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2006 Tak myslałem o poxipolu ale własnie nie wiem czy jest on odporny na oleje i smary Nie jestem pewien ale coś mi sie kiedyś obiło o uszy że jest taka maśc żę po zastygnieciu twardnieje i robi sie taka jak aluminium ale niejestem pewien czy to moja bujna wyobraźnia hehe Dzieki i Pzdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwas Opublikowano 6 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2006 Kolega ma taki sam problem ze w pokrywie gdzie jest magneto zbiera się olej ze skrzyni, ktos napisał ze do wymiany jest oring, ale jaki to oring i gdzie on jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubu Goryl Opublikowano 6 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2006 Tak myslałem o poxipolu ale własnie nie wiem czy jest on odporny na oleje i smary Nie jestem pewien ale coś mi sie kiedyś obiło o uszy że jest taka maśc żę po zastygnieciu twardnieje i robi sie taka jak aluminium ale niejestem pewien czy to moja bujna wyobraźnia hehe Dzieki i Pzdro Mozna kupic taką dwuskladnikową plasteline nazywa sie Epoxy , cos takiego jak poxilina.... po zastygnieciu twarde jak metal mozna obrabaic szlifierką i wiertarką , do benzyny nie polecam bo przesiąka ale do oleju powinno byc :D Cytuj www.jem-zdrowo.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobuz1 Opublikowano 6 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2006 Siema, mi też kiedyś w Ogarze 200 pękł kawalek karteru, no to poszedlem do kolesia i mi zaspawal, a potem odpowiednio oszlifowalem itp... też tak zrób, to bedzie pewniejsze od różnych klejów itppozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 7 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2006 (edytowane) Do Matiego: Kup po prostu w sklepie rolniczym albo w agromie taki klej do klejenia blokow silnika do maszyn rolniczych;) I zaklej to. Bardzo dobzie to trzyma. Mi w bizonie blok pekl, bo do konca woda zawsze nie zejdzie, i rysa byla dluga na 3 cm a szeroka na 1 mm, i tym zaklejilem i juz 3 zniwa lece;) Edytowane 7 Maja 2006 przez rzemyk90 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.