maciejdubis Opublikowano 25 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 Używałem Castrola i byłem zadowolony. Ostatnio kupiłem Valvoline i też jestem zadowolony. Jeden i drugi trzyma się dobrze łańcucha. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelec Opublikowano 25 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 Witam.. Ja od roku także stosuje "białego" castrola.. I moge tylko pozytywnie sie wyrazić jak jest ww... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
d8-vid Opublikowano 25 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 Smar "DEN BRAVEN" bardzo tani i bardzo dobry. Polecam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon72 Opublikowano 25 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 ja używam bel ray`a pucha duża 650 ml a kosztuje 30 pare złociszy,nie chlapie na felge i jest OK,oczywiście prędzej myję łańcuch naftą i wycieram szmatką:icon_razz:pozdrawiam Leon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 25 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 ja uzywam olej kujawski :icon_razz: Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Julian Opublikowano 30 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2006 Używałem różnych preparatów i rożnych metod smarowania łańcuchów. Ostatnio używałem zmywacza i smaru ARAL i był zdecydowanie najlepszy. Wytrzymywał najgorsze warunki i zapewniał łańcuchom długą żywotność. Nadaje się do łańcuchów zwykłych i o-ringów. Ostatnio znalazłem najlepsze rozwiązanie-kupiłem motocykl BMW i problemu nie ma.ale nie wszyscy muszą jeźdzć na BEEMACH. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamk2 Opublikowano 1 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2006 ja uzywam olej kujawski :bigrazz:ze specyfikami molydala mam do czynienia na codzien i uchodza one za bardzo dobre jakosciowo. lancuch w swoim moto smaruje molydalem do lancuchow i jest ok. tylko nie mozna przesadzic bo rozchlapie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pałlo Opublikowano 1 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2006 Niewiem gdzie ale wyczytałem kiedyś że w głębokim PRL'u gotowało się łańcuchy z WSK'ek i Junaków w łoju z grafiem i miały b. długo chodzić. :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciarah Opublikowano 1 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2006 Na naszym rynku moto(tu gdzie mieszkam,znaczy:) Za najlepszy srodek do smarowania lancuchow po wnikliwych testach uznany zostal High Performance Dry Chain Lube firmy WURTHPozdrowionka, MarcinB Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VAT Opublikowano 2 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2006 Ja stosuje fuchs silkolene chain lube (semi syntetic) Puszka 600ml kosztuje okolo 35zeta. Przezroczysty, dobrze sie trzyma. Polecam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sql Opublikowano 3 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2006 Tylko Motul Chain Lube Road PLUS!http://www.allegro.pl/show_item.php?item=107081576kto raz go użył, to wie :icon_twisted:. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 3 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2006 na off-road to nafta i hipol :icon_twisted:chyba ze na piach w stylu pustyni, to najlepiej miec lancuch suchy, bez zadnego siuwaksu zeby sie nic nie kleilo Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 3 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2006 TEXACO chain lubricant (Belgium) Z przodu widnieje zdjecie lancucha.Akurat mam spray o poj. 500ml. Ceny nie znam bo go dostalem. A oto co na nim napisane:Viscous, adhesive and lasting lubricant. Protects against corrosion. Hot, cold and salt water resistant. Temperature resistance from -20 to +150 stC.Applications: Chains of motorcycles (safe on O-rings) - open gears - bearings - transmissions - axles - hinges - drives.Directions: 1. Clean parts with Brake Cleaner. 2.Apply generously. 3. For applications where high performance and speeds are required, let the product set for at least 30 minutes before setting in motion. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.