foks Opublikowano 2 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 (edytowane) Po weekendowym smiganiu po bieszczadzkich serpentynach mam motywacje by zmienic opony w swojej cbr'ce. Obecnie mam michelin macadam 90 z 2001 roku, a to sie nie nadaje do takiej jazda jaka uskutecznialem przez ostatnie 2 dni :clap: Poprosze o pomoc, chce zalozyc opony miekkie by przedewszystkim byly bezpieczne kiedy uda mi sie wreszcie ladnie skladac w zakrety :clap: Mysle realnie o potorowkach, lecz nigdzie nie moge ich znalezc w rozmiarze 160. Da sie do mnie zalozyc 180 na tyl i jakie beda tego negatywne konsekwencje? Mowie z gory, ze na nowe w cenie 1000zl za komplet, ktore zjem w 4tys km nie ma szans :clap: Edytowane 2 Lipca 2007 przez foks Cytuj Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kapcon Opublikowano 7 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2007 witam wszystkich :P mam pytanie; zastanawiam sie nad kupnem trzech motorków :banghead: wszystkie hondy teraz niewiem ktora wybrac:d czy cbr 600 F3, cbr 600 f4 czy cbr 900 rr z tym ze ta ostatnia pewnie gdzies 1996 chciałbym 1998 rocznik ale jak narazie to chciałbym zebrac jakies informacje; interesuje mnie wszystko :banghead: ile pali poszczegulny z tych motorkow, predkosc max, wygoda i który byscie polecili najbardziej :D WIEC CZEKAM NA JAKIES INFORMACJE :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tas[PL] Opublikowano 9 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2007 PS. CBR F4 W KONKURSIE http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=75767&st= :evil: Hej,Jakże by mogło być inaczej - CeBRy są najpiękniejsze, masz już mój głos. :biggrin: Tak przy okazji oglądania zdjęcia twojego moto zauważyłem, że leżałeś na lewym boku. Niestety też mi się zdarzyło :icon_razz: - na szczęście przy małej prędkości. Tak trochę z innej beczki (może się orientujecie)Zastanawiam się nad kupnem crash pad'ów i chcę kupić 4 sztuki (2 sztuki z przodu i 2 sztuki zamocowane do podnóżków plecaczka). Mocowanie z tyłu od strony wydechu będzie bezproblemowe (można przykręcić do mocowania wydechu do podnóżka) ale po drugiej stronie podnóżek nie ma uchwytu na tłumik i crash pad'a nie da się zamocować :biggrin: .Może orientujecie się z jakiego moto (pewnie lytra) będą pasowały podnóżki do mojej "japoneczki"?Pozdro.,Tas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
squod Opublikowano 10 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 ' date='09 lipiec 2007 - 19:32' post='962883']Tak przy okazji oglądania zdjęcia twojego moto zauważyłem, że leżałeś na lewym boku. Niestety też mi się zdarzyło :wink: - na szczęście przy małej prędkości. Ten lewy bok to akurat nie moja w tym zasluga :cool: nie widziales prawego :( motor i ja juz troszke przeslismy, ale nie nauczysz sie szacunku do sprzeta jak nie posmakujesz gleby :biggrin: wazne ze silnik zdrowy ... idzie jak burza przed r6 :P Ps. Musze troszke pracy wlozyc w moto po ostatniej przygodzie ... Pamietajcie kombinezon zakladac ! pozdro ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4NIEK Opublikowano 3 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2007 Witam!Czy posiada ktoś wykres przebiegu krzywej mocy i momentu w F4i, ewentualnie F4Jeśli tak, to proszę o link do zdjęcia :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk.cbr Opublikowano 3 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2007 (edytowane) Pomimo tego, że ostatnio zamieniłem swoją piękną F4 na wściekłą 1000 RR, mam nadzieję na pozostanie w tym szacownym gronie i liczę na Waszą wyrozumiałość :) Poza tym, do naszego grona już dawno należą nie tylko F4-kowcy, więc proponuję oficjalnie zaprosić do niego wszystkich posiadaczy CBR!!! P.S. Mam także inną propozycję dla ulicznych terrorystów spod znaku CBR z Warszawy i okolic (patrz poniższy link)! http://forum.motocyklistow.pl/CBR-WARSAW-N...d33-t80797.html Pozdrawiam! :) Edytowane 3 Września 2007 przez patryk.cbr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PWL Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 hej f4'kowcy jakie macie oponki przy swoich maszynach ? bo chce kupic nowy komplecik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tas[PL] Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 hej f4'kowcy jakie macie oponki przy swoich maszynach ? bo chce kupic nowy komplecik Z tyłu mam michelin'ki a z przodu dunlop'y.Jak będę zmieniał to osobiście wolę michelin, gdyż te opony są bardziej miękkie (wpływa to niestety na zużycie) i lepiej moto się trzyma drogi, co do dunlopów - to są to twarde opony (ekonomicznie wypadają lepiej) ale nie czuję tak dobrze drogi jak bym chciał.Pozdro :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4NIEK Opublikowano 11 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2007 (edytowane) hej f4'kowcy jakie macie oponki przy swoich maszynach ? bo chce kupic nowy komplecikMetzeler Sportec M-1, ale na próbę wrzuciłem z tyłu Metzeler Roadtec Z6 i jest ;) przynajmniej w oczach nie ginie ;) Opony musisz wybrać pod swój styl jazdy. Jeśli lubisz odwiedzać tor i schodzić na kolano to sportowe, jeśli raczej turystycznie to polecam spotowo/turystyczne ze względu na wolniejsze zużycie opon :icon_mrgreen: Dobre spory drogowe to np.:Metzeler Sportec M-1, Michelin Pilot Power. Dobre sport/turystyka to:Metzeler Roadtec Z6, Michelin Pilot Road 2. +EDIT: Tu masz test sport/turystyka: http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=71598&hl= Edytowane 11 Września 2007 przez M4NIEK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PWL Opublikowano 11 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2007 Metzeler Sportec M-1, ale na próbę wrzuciłem z tyłu Metzeler Roadtec Z6 i jest :icon_evil: przynajmniej w oczach nie ginie :flesje: Opony musisz wybrać pod swój styl jazdy. Jeśli lubisz odwiedzać tor i schodzić na kolano to sportowe, jeśli raczej turystycznie to polecam spotowo/turystyczne ze względu na wolniejsze zużycie opon :) Dobre spory drogowe to np.:Metzeler Sportec M-1, Michelin Pilot Power. Dobre sport/turystyka to:Metzeler Roadtec Z6, Michelin Pilot Road 2. +EDIT: Tu masz test sport/turystyka: http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=71598&hl=jezdze raczej turystycznie i wybiore Metzeler Roadtec Z6dzieki wielkie za odp :icon_evil: :icon_evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk.cbr Opublikowano 18 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2007 ' date='10 wrzesień 2007 - 22:38' post='1019841']Z tyłu mam michelin'ki a z przodu dunlop'y.Jak będę zmieniał to osobiście wolę michelin, gdyż te opony są bardziej miękkie (wpływa to niestety na zużycie) i lepiej moto się trzyma drogi, co do dunlopów - to są to twarde opony (ekonomicznie wypadają lepiej) ale nie czuję tak dobrze drogi jak bym chciał.Pozdro :bigrazz: A to już raczej zależy od typu i rodzaju opony. Samo zakwalifikowanie opon do bardziej, czy mniej twardych/miękkich, przyjmując za kryterium podziału samą markę, to duuuże uproszczenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cerb Opublikowano 30 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2007 (edytowane) Widze ze trafilem na dobry temat, bo mam kilka pytan zwiazanych z CBR 600 F4i : 1. od ktorego roku produkowany jest ten model (tzw. "sowie oczy" z podwojnym reflektorem)2. czy zawieszenia z przodu posiadaja regulacje (pelna czy tylko podstawowe nastawy)3. czy wersja z dzielona kanapa (sport) roznie sie czym od wersji z kanapa turystyczna ? Chodzi mi o roznice techniczne (silnik, moc, zawiechy) Na wiosne planuje sie przesiasc na taka wlasnie CBR'ę, jezdze solo i po prostu chce posmigac na jakims sporcie (planuje nawet wybrac sie kilka razy na jakis tor). Wlasciwie nie pytam nawet o jazde w winklach tym motocyklem bo na pewno jego rezerwy przekraczaja moje mozliwosci ale dla zasady - jak CBR'a spisuje sie w zakretach ? Czy zawiechy z przodu daja rade ? Jak z latwoscia skladania ? Moze znacie jakies linki do stronek o tym modelu ? Edytowane 30 Września 2007 przez Cerberus Cytuj http://www.bikepics.com/members/cerb/ - moja stajnia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baqu Opublikowano 30 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2007 Widze ze trafilem na dobry temat, bo mam kilka pytan zwiazanych z CBR 600 F4i : 1. od ktorego roku produkowany jest ten model (tzw. "sowie oczy" z podwojnym reflektorem)2. czy zawieszenia z przodu posiadaja regulacje (pelna czy tylko podstawowe nastawy)3. czy wersja z dzielona kanapa (sport) roznie sie czym od wersji z kanapa turystyczna ? Chodzi mi o roznice techniczne (silnik, moc, zawiechy) Na wiosne planuje sie przesiasc na taka wlasnie CBR'ę, jezdze solo i po prostu chce posmigac na jakims sporcie (planuje nawet wybrac sie kilka razy na jakis tor). Wlasciwie nie pytam nawet o jazde w winklach tym motocyklem bo na pewno jego rezerwy przekraczaja moje mozliwosci ale dla zasady - jak CBR'a spisuje sie w zakretach ? Czy zawiechy z przodu daja rade ? Jak z latwoscia skladania ? Moze znacie jakies linki do stronek o tym modelu ? Według mnie jak śmigasz sam i czasami chcesz wyskoczyc na tor proponuje cbr 600 rr 125 koni 15 wiecej od zwyklej :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cerb Opublikowano 30 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2007 RR odpada ze wzgledu na koszty, a na duzej mocy i predkosci tez niezbyt mi zalezy, wolabym sprzet poreczny niz duzego bydlaka z ktorym trzeba sie silowac na drodze (tor tylko rekracyjnie, dla funu). Prawda jest taka ze bardziej nad walory uzytkowe przekladam mozliwosci motocykla w dawaniu frajdy z jazdy, mysle ze CBR bedzie swietnym wyborem a chwilowo zbieram wszelkie dane o tym motocyklu. Jest po prostu piekny :icon_twisted: ! Nie obrazilbym sie jakby mial w rame zamontowany silniczek V2 750 cm, ale rzedoweczki tez sa fajne :crossy: . Cytuj http://www.bikepics.com/members/cerb/ - moja stajnia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baqu Opublikowano 30 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2007 RR odpada ze wzgledu na koszty, a na duzej mocy i predkosci tez niezbyt mi zalezy, wolabym sprzet poreczny niz duzego bydlaka z ktorym trzeba sie silowac na drodze (tor tylko rekracyjnie, dla funu). Prawda jest taka ze bardziej nad walory uzytkowe przekladam mozliwosci motocykla w dawaniu frajdy z jazdy, mysle ze CBR bedzie swietnym wyborem a chwilowo zbieram wszelkie dane o tym motocyklu. Jest po prostu piekny :icon_twisted: ! Nie obrazilbym sie jakby mial w rame zamontowany silniczek V2 750 cm, ale rzedoweczki tez sa fajne :crossy: . Duzego bydlaka? wielkoscia sa praktycznie takie same jednak na dluzsze trasy zwykła bedzie dobra a i tak 110 kucy to jest cos i jest czym jechac (2.9s do 100km/h) daje duzo frajdy i prowdzi sie wedlug mnie bardzo dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.