Skocz do zawartości

Posiadacze HONDA CBR 600 łączmy się! ( CBR600 )


Rekomendowane odpowiedzi

Po weekendowym smiganiu po bieszczadzkich serpentynach mam motywacje by zmienic opony w swojej cbr'ce. Obecnie mam michelin macadam 90 z 2001 roku, a to sie nie nadaje do takiej jazda jaka uskutecznialem przez ostatnie 2 dni :clap:

Poprosze o pomoc, chce zalozyc opony miekkie by przedewszystkim byly bezpieczne kiedy uda mi sie wreszcie ladnie skladac w zakrety :clap: Mysle realnie o potorowkach, lecz nigdzie nie moge ich znalezc w rozmiarze 160. Da sie do mnie zalozyc 180 na tyl i jakie beda tego negatywne konsekwencje? Mowie z gory, ze na nowe w cenie 1000zl za komplet, ktore zjem w 4tys km nie ma szans :clap:

Edytowane przez foks

Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam wszystkich :P mam pytanie; zastanawiam sie nad kupnem trzech motorków :banghead: wszystkie hondy teraz niewiem ktora wybrac:d czy cbr 600 F3, cbr 600 f4 czy cbr 900 rr z tym ze ta ostatnia pewnie gdzies 1996 chciałbym 1998 rocznik ale jak narazie to chciałbym zebrac jakies informacje; interesuje mnie wszystko :banghead: ile pali poszczegulny z tych motorkow, predkosc max, wygoda i który byscie polecili najbardziej :D

 

WIEC CZEKAM NA JAKIES INFORMACJE :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Hej,

Jakże by mogło być inaczej - CeBRy są najpiękniejsze, masz już mój głos. :biggrin:

Tak przy okazji oglądania zdjęcia twojego moto zauważyłem, że leżałeś na lewym boku. Niestety też mi się zdarzyło :icon_razz: - na szczęście przy małej prędkości.

 

Tak trochę z innej beczki (może się orientujecie)

Zastanawiam się nad kupnem crash pad'ów i chcę kupić 4 sztuki (2 sztuki z przodu i 2 sztuki zamocowane do podnóżków plecaczka). Mocowanie z tyłu od strony wydechu będzie bezproblemowe (można przykręcić do mocowania wydechu do podnóżka) ale po drugiej stronie podnóżek nie ma uchwytu na tłumik i crash pad'a nie da się zamocować :biggrin: .

Może orientujecie się z jakiego moto (pewnie lytra) będą pasowały podnóżki do mojej "japoneczki"?

Pozdro.,

Tas

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

' date='09 lipiec 2007 - 19:32' post='962883']

Tak przy okazji oglądania zdjęcia twojego moto zauważyłem, że leżałeś na lewym boku. Niestety też mi się zdarzyło :wink: - na szczęście przy małej prędkości.

 

 

Ten lewy bok to akurat nie moja w tym zasluga :cool: nie widziales prawego :( motor i ja juz troszke przeslismy, ale nie nauczysz sie szacunku do sprzeta jak nie posmakujesz gleby :biggrin: wazne ze silnik zdrowy ... idzie jak burza przed r6 :P

 

Ps. Musze troszke pracy wlozyc w moto po ostatniej przygodzie ... Pamietajcie kombinezon zakladac !

 

pozdro ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Pomimo tego, że ostatnio zamieniłem swoją piękną F4 na wściekłą 1000 RR, mam nadzieję na pozostanie w tym szacownym gronie i liczę na Waszą wyrozumiałość :)

Poza tym, do naszego grona już dawno należą nie tylko F4-kowcy, więc proponuję oficjalnie zaprosić do niego wszystkich posiadaczy CBR!!!

 

P.S. Mam także inną propozycję dla ulicznych terrorystów spod znaku CBR z Warszawy i okolic (patrz poniższy link)!

 

http://forum.motocyklistow.pl/CBR-WARSAW-N...d33-t80797.html

 

Pozdrawiam! :)

Edytowane przez patryk.cbr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej f4'kowcy jakie macie oponki przy swoich maszynach ? bo chce kupic nowy komplecik

 

Z tyłu mam michelin'ki a z przodu dunlop'y.

Jak będę zmieniał to osobiście wolę michelin, gdyż te opony są bardziej miękkie (wpływa to niestety na zużycie) i lepiej moto się trzyma drogi, co do dunlopów - to są to twarde opony (ekonomicznie wypadają lepiej) ale nie czuję tak dobrze drogi jak bym chciał.

Pozdro :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej f4'kowcy jakie macie oponki przy swoich maszynach ? bo chce kupic nowy komplecik

Metzeler Sportec M-1, ale na próbę wrzuciłem z tyłu Metzeler Roadtec Z6 i jest ;) przynajmniej w oczach nie ginie ;)

 

Opony musisz wybrać pod swój styl jazdy. Jeśli lubisz odwiedzać tor i schodzić na kolano to sportowe, jeśli raczej turystycznie to polecam spotowo/turystyczne ze względu na wolniejsze zużycie opon :icon_mrgreen:

 

Dobre spory drogowe to np.:

Metzeler Sportec M-1, Michelin Pilot Power.

 

Dobre sport/turystyka to:

Metzeler Roadtec Z6, Michelin Pilot Road 2.

 

+EDIT:

Tu masz test sport/turystyka: http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=71598&hl=

Edytowane przez M4NIEK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Metzeler Sportec M-1, ale na próbę wrzuciłem z tyłu Metzeler Roadtec Z6 i jest :icon_evil: przynajmniej w oczach nie ginie :flesje:

 

Opony musisz wybrać pod swój styl jazdy. Jeśli lubisz odwiedzać tor i schodzić na kolano to sportowe, jeśli raczej turystycznie to polecam spotowo/turystyczne ze względu na wolniejsze zużycie opon :)

 

Dobre spory drogowe to np.:

Metzeler Sportec M-1, Michelin Pilot Power.

 

Dobre sport/turystyka to:

Metzeler Roadtec Z6, Michelin Pilot Road 2.

 

+EDIT:

Tu masz test sport/turystyka: http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=71598&hl=

jezdze raczej turystycznie i wybiore Metzeler Roadtec Z6

dzieki wielkie za odp :icon_evil: :icon_evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

' date='10 wrzesień 2007 - 22:38' post='1019841']

Z tyłu mam michelin'ki a z przodu dunlop'y.

Jak będę zmieniał to osobiście wolę michelin, gdyż te opony są bardziej miękkie (wpływa to niestety na zużycie) i lepiej moto się trzyma drogi, co do dunlopów - to są to twarde opony (ekonomicznie wypadają lepiej) ale nie czuję tak dobrze drogi jak bym chciał.

Pozdro :bigrazz:

 

A to już raczej zależy od typu i rodzaju opony. Samo zakwalifikowanie opon do bardziej, czy mniej twardych/miękkich, przyjmując za kryterium podziału samą markę, to duuuże uproszczenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Widze ze trafilem na dobry temat, bo mam kilka pytan zwiazanych z CBR 600 F4i :

 

1. od ktorego roku produkowany jest ten model (tzw. "sowie oczy" z podwojnym reflektorem)

2. czy zawieszenia z przodu posiadaja regulacje (pelna czy tylko podstawowe nastawy)

3. czy wersja z dzielona kanapa (sport) roznie sie czym od wersji z kanapa turystyczna ? Chodzi mi o roznice techniczne (silnik, moc, zawiechy)

 

Na wiosne planuje sie przesiasc na taka wlasnie CBR'ę, jezdze solo i po prostu chce posmigac na jakims sporcie (planuje nawet wybrac sie kilka razy na jakis tor). Wlasciwie nie pytam nawet o jazde w winklach tym motocyklem bo na pewno jego rezerwy przekraczaja moje mozliwosci ale dla zasady - jak CBR'a spisuje sie w zakretach ? Czy zawiechy z przodu daja rade ? Jak z latwoscia skladania ?

 

Moze znacie jakies linki do stronek o tym modelu ?

Edytowane przez Cerberus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widze ze trafilem na dobry temat, bo mam kilka pytan zwiazanych z CBR 600 F4i :

 

1. od ktorego roku produkowany jest ten model (tzw. "sowie oczy" z podwojnym reflektorem)

2. czy zawieszenia z przodu posiadaja regulacje (pelna czy tylko podstawowe nastawy)

3. czy wersja z dzielona kanapa (sport) roznie sie czym od wersji z kanapa turystyczna ? Chodzi mi o roznice techniczne (silnik, moc, zawiechy)

 

Na wiosne planuje sie przesiasc na taka wlasnie CBR'ę, jezdze solo i po prostu chce posmigac na jakims sporcie (planuje nawet wybrac sie kilka razy na jakis tor). Wlasciwie nie pytam nawet o jazde w winklach tym motocyklem bo na pewno jego rezerwy przekraczaja moje mozliwosci ale dla zasady - jak CBR'a spisuje sie w zakretach ? Czy zawiechy z przodu daja rade ? Jak z latwoscia skladania ?

 

Moze znacie jakies linki do stronek o tym modelu ?

 

 

Według mnie jak śmigasz sam i czasami chcesz wyskoczyc na tor proponuje cbr 600 rr 125 koni 15 wiecej od zwyklej :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

RR odpada ze wzgledu na koszty, a na duzej mocy i predkosci tez niezbyt mi zalezy, wolabym sprzet poreczny niz duzego bydlaka z ktorym trzeba sie silowac na drodze (tor tylko rekracyjnie, dla funu). Prawda jest taka ze bardziej nad walory uzytkowe przekladam mozliwosci motocykla w dawaniu frajdy z jazdy, mysle ze CBR bedzie swietnym wyborem a chwilowo zbieram wszelkie dane o tym motocyklu.

 

Jest po prostu piekny :icon_twisted: ! Nie obrazilbym sie jakby mial w rame zamontowany silniczek V2 750 cm, ale rzedoweczki tez sa fajne :crossy: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

RR odpada ze wzgledu na koszty, a na duzej mocy i predkosci tez niezbyt mi zalezy, wolabym sprzet poreczny niz duzego bydlaka z ktorym trzeba sie silowac na drodze (tor tylko rekracyjnie, dla funu). Prawda jest taka ze bardziej nad walory uzytkowe przekladam mozliwosci motocykla w dawaniu frajdy z jazdy, mysle ze CBR bedzie swietnym wyborem a chwilowo zbieram wszelkie dane o tym motocyklu.

 

Jest po prostu piekny :icon_twisted: ! Nie obrazilbym sie jakby mial w rame zamontowany silniczek V2 750 cm, ale rzedoweczki tez sa fajne :crossy: .

 

 

Duzego bydlaka? wielkoscia sa praktycznie takie same jednak na dluzsze trasy zwykła bedzie dobra a i tak 110 kucy to jest cos i jest czym jechac (2.9s do 100km/h) daje duzo frajdy i prowdzi sie wedlug mnie bardzo dobrze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...