Skocz do zawartości

Posiadacze HONDA CBR 600 łączmy się! ( CBR600 )


Rekomendowane odpowiedzi

paliwo filtry podciśnienia... robiłeś coś przy moto że tak się dzieje czy sama z siebie zaczęła przebierać? A i o jak nierównej pracy mówimy? Bo moja to nigdy idealnie równo nie chodziła, zawsze wachluje te 200-300 obrotów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No podpałowałem, na manetce opór i przełącznikiem i nic. W cylindrach zbierał pewnie taką dawkę że rakieta mogłaby wystartować :clap: a strzału żadnego. Może ja nie umiem ale to chyba nie to. będę próbował :evil: - obiecuję :buttrock:

Bawmy się bo pogoda ma się zmienić :crossy:

 

To zamiast przecznika zrob to kluczykiem :buttrock:

Na wlasna odpowiedzialnosc :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

paliwo filtry podciśnienia... robiłeś coś przy moto że tak się dzieje czy sama z siebie zaczęła przebierać? A i o jak nierównej pracy mówimy? Bo moja to nigdy idealnie równo nie chodziła, zawsze wachluje te 200-300 obrotów

 

 

nic przy maszynie nie robiłem, ma skoki jakieś 300-500 obrotów-to chyba trochę za dużo. Kupując moto poprzedni właściciel zapewniał mnie, że wszystkie płyny i filtry były wymieniane ale... moja widza na temat motorów była znikoma

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jak już pisałem to może być prawie wszystko. Nie ma co żalić się na siebie tylko zapominasz o tym co było i sukcesywnie eliminujesz, badasz domniemane przyczyny. Może gaźniki wymagają regulacji, może jakiś wężyk się odpiął, może masz biedronki w gaźnikach ;P, może ...... itd itp... Takiego problemu niestety na forum nie rozwiążesz. Zajrzeć do filtra, czy do chłodnicy jak wygląda płyn to nie problem, wymaga tylko poświęcenia czasu.

A jak nie czujesz się w tym pewnie to zawsze możesz oddać ją w kompetentniejsze ręce.

BTW 300-500 to nie tragedia, jak to twój jedyny problem to masz zajebiste moto hehehe :icon_eek:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nic przy maszynie nie robiłem, ma skoki jakieś 300-500 obrotów-to chyba trochę za dużo. Kupując moto poprzedni właściciel zapewniał mnie, że wszystkie płyny i filtry były wymieniane ale... moja widza na temat motorów była znikoma

miałem taki problemik z obrotami okazało się że gdzieś na gaźnikach jakiś o-ring przeuszczał, mechanik rozłożył gaźniki, przejżał, wymienił uszczelki i było miodzio

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podziękował za cenne wskazówki :clap: :notworthy: , a tak marginesie problem rozwiązał się sam: jakiś tydzień temu bałem się, że nie dojadę do shell'a i zatankowałem na 1-ej stacji(bliska), często gęsto zalewam do pełna. Co się okazało moja maszynka jest przyzwyczajona do paliwa shell i mimo wszystko, że zatankowałem 98 na bliskiej. Po ponownym zatankowaniu shell'a i przejechaniu ok 50 km wszystko gra i bucz :crossy: y jak to było na początku :biggrin:

 

medyku88 widzę, że jesteś z wawki, mógłbyś mi powiedzieć gdzie w stolicy bądź okolicy mógłbym oddać swój moto na generalny przeglądzik(wymiana płynów, filtrów, i to co potrzeba itd...), mowa również o sprawdzeni skrzyni(2 bieg). Tylko może poczekam aż roztopi się pierwszy śnieg :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podziękował za cenne wskazówki :clap: :notworthy: , a tak marginesie problem rozwiązał się sam: jakiś tydzień temu bałem się, że nie dojadę do shell'a i zatankowałem na 1-ej stacji(bliska), często gęsto zalewam do pełna. Co się okazało moja maszynka jest przyzwyczajona do paliwa shell i mimo wszystko, że zatankowałem 98 na bliskiej. Po ponownym zatankowaniu shell'a i przejechaniu ok 50 km wszystko gra i bucz :crossy: y jak to było na początku :biggrin:

 

medyku88 widzę, że jesteś z wawki, mógłbyś mi powiedzieć gdzie w stolicy bądź okolicy mógłbym oddać swój moto na generalny przeglądzik(wymiana płynów, filtrów, i to co potrzeba itd...), mowa również o sprawdzeni skrzyni(2 bieg). Tylko może poczekam aż roztopi się pierwszy śnieg :)

 

ja robiłem swoją F4 u Andrzeja Szulgi w PITstopie na Syreny - tam mi wszytsko Kudłaty robił i zero problemów, a co do wymiany płynów, filtrów itp to możesz to zrobić sam ew moge Ci bez problemu pomóc, a jak chcesz filtr powietrza to mam na zapasie (za kilka zł moge oddać, nówka) chyba że masz k&n to czyszczenie tylko

ps. tel do Andrzeja 501826745

ps2 śniegu nie ma wiec możesz robić teraz :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja robiłem swoją F4 u Andrzeja Szulgi w PITstopie na Syreny - tam mi wszytsko Kudłaty robił i zero problemów, a co do wymiany płynów, filtrów itp to możesz to zrobić sam ew moge Ci bez problemu pomóc, a jak chcesz filtr powietrza to mam na zapasie (za kilka zł moge oddać, nówka) chyba że masz k&n to czyszczenie tylko

ps. tel do Andrzeja 501826745

ps2 śniegu nie ma wiec możesz robić teraz :icon_mrgreen:

 

 

śniegu powiadasz :wink: :icon_twisted: , zimówki założę jakieś kalesony do tego i do przodu :icon_mrgreen: , a jak już wcześniej mówiłem nie wiele wiem na temat moto, dopiero zaczynam swoją przygodę z tymi maszynami- szkoda, że tak późno ale... a co do tego filtra i wymiany to jak najbardziej, ale chcę kompletnie wszystko zrobić więc jeszcze poczekam. Muszę trochę środków operacyjnych zgromadzić.

Edytowane przez adak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

śniegu powiadasz :wink: :icon_twisted: , zimówki założę jakieś kalesony do tego i do przodu :icon_mrgreen: , a jak już wcześniej mówiłem nie wiele wiem na temat moto, dopiero zaczynam swoją przygodę z tymi maszynami- szkoda, że tak późno ale... a co do tego filtra i wymiany to jak najbardziej, ale chcę kompletnie wszystko zrobić więc jeszcze poczekam. Muszę trochę środków operacyjnych zgromadzić.

oki, to tak jak pisałem, jak bedziesz na wiosne zdecydowany to pierwsze zrobimy serwis we własnym zakresie, a potem ew regulacje w warsztacie (po co płacić za coś co można zrobić samemu - jakby kto pytal to oszczędność nie Skąpstwo)

 

pisz na PW lub gg2383028

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oki, to tak jak pisałem, jak bedziesz na wiosne zdecydowany to pierwsze zrobimy serwis we własnym zakresie, a potem ew regulacje w warsztacie (po co płacić za coś co można zrobić samemu - jakby kto pytal to oszczędność nie Skąpstwo)

 

pisz na PW lub gg2383028

 

 

ok, dziękować, a z pomocy na pewno skorzystam...

 

no i mamy 1-szy śnieg... :lapad:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lewa strona silnika, za wylotem z chłodnicy, przód silnika. Owiewkę musisz zdjąć.

Witajcie, powracam z kłopotem pod tytułem: wymiana płynu chłodniczego :)

Czy ta śrubka spustowa (z cylindrów) o ktorej mowa, to jest ta zaznaczona na zdjęciu ?

http://www.bikepics.com/pictures/1489713/

Mam pewne wątpliwości, bo od Medyka dowiedziałem się że powinna znajdować się na niej literka C (od cooling)

Na mojej jest coś innego, jakby któraś z tych kombinacji:

IƏ ; Iθ ; IΦ ; IΘ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie, powracam z kłopotem pod tytułem: wymiana płynu chłodniczego :)

Czy ta śrubka spustowa (z cylindrów) o ktorej mowa, to jest ta zaznaczona na zdjęciu ?

http://www.bikepics.com/pictures/1489713/

Mam pewne wątpliwości, bo od Medyka dowiedziałem się że powinna znajdować się na niej literka C (od cooling)

Na mojej jest coś innego, jakby któraś z tych kombinacji:

IƏ ; Iθ ; IΦ ; IΘ

 

i co??

dałeś rade??

serwisówkę chyba masz??

jak nie to moge Ci kopsnąć

 

 

pozdrowiony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...