Bimbak Opublikowano 11 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2008 paliwo filtry podciśnienia... robiłeś coś przy moto że tak się dzieje czy sama z siebie zaczęła przebierać? A i o jak nierównej pracy mówimy? Bo moja to nigdy idealnie równo nie chodziła, zawsze wachluje te 200-300 obrotów Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawit000 Opublikowano 11 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2008 medyk88 dziękować:icon_razz: :icon_evil: :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PaleSatan Opublikowano 12 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2008 No podpałowałem, na manetce opór i przełącznikiem i nic. W cylindrach zbierał pewnie taką dawkę że rakieta mogłaby wystartować :clap: a strzału żadnego. Może ja nie umiem ale to chyba nie to. będę próbował :evil: - obiecuję :buttrock: Bawmy się bo pogoda ma się zmienić :crossy: To zamiast przecznika zrob to kluczykiem :buttrock: Na wlasna odpowiedzialnosc :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adak Opublikowano 12 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2008 paliwo filtry podciśnienia... robiłeś coś przy moto że tak się dzieje czy sama z siebie zaczęła przebierać? A i o jak nierównej pracy mówimy? Bo moja to nigdy idealnie równo nie chodziła, zawsze wachluje te 200-300 obrotów nic przy maszynie nie robiłem, ma skoki jakieś 300-500 obrotów-to chyba trochę za dużo. Kupując moto poprzedni właściciel zapewniał mnie, że wszystkie płyny i filtry były wymieniane ale... moja widza na temat motorów była znikoma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 13 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2008 tak jak już pisałem to może być prawie wszystko. Nie ma co żalić się na siebie tylko zapominasz o tym co było i sukcesywnie eliminujesz, badasz domniemane przyczyny. Może gaźniki wymagają regulacji, może jakiś wężyk się odpiął, może masz biedronki w gaźnikach ;P, może ...... itd itp... Takiego problemu niestety na forum nie rozwiążesz. Zajrzeć do filtra, czy do chłodnicy jak wygląda płyn to nie problem, wymaga tylko poświęcenia czasu.A jak nie czujesz się w tym pewnie to zawsze możesz oddać ją w kompetentniejsze ręce.BTW 300-500 to nie tragedia, jak to twój jedyny problem to masz zajebiste moto hehehe :icon_eek: Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
medyk88 Opublikowano 13 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2008 nic przy maszynie nie robiłem, ma skoki jakieś 300-500 obrotów-to chyba trochę za dużo. Kupując moto poprzedni właściciel zapewniał mnie, że wszystkie płyny i filtry były wymieniane ale... moja widza na temat motorów była znikomamiałem taki problemik z obrotami okazało się że gdzieś na gaźnikach jakiś o-ring przeuszczał, mechanik rozłożył gaźniki, przejżał, wymienił uszczelki i było miodzio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adak Opublikowano 14 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2008 podziękował za cenne wskazówki :clap: :notworthy: , a tak marginesie problem rozwiązał się sam: jakiś tydzień temu bałem się, że nie dojadę do shell'a i zatankowałem na 1-ej stacji(bliska), często gęsto zalewam do pełna. Co się okazało moja maszynka jest przyzwyczajona do paliwa shell i mimo wszystko, że zatankowałem 98 na bliskiej. Po ponownym zatankowaniu shell'a i przejechaniu ok 50 km wszystko gra i bucz :crossy: y jak to było na początku :biggrin: medyku88 widzę, że jesteś z wawki, mógłbyś mi powiedzieć gdzie w stolicy bądź okolicy mógłbym oddać swój moto na generalny przeglądzik(wymiana płynów, filtrów, i to co potrzeba itd...), mowa również o sprawdzeni skrzyni(2 bieg). Tylko może poczekam aż roztopi się pierwszy śnieg :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
medyk88 Opublikowano 17 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2008 podziękował za cenne wskazówki :clap: :notworthy: , a tak marginesie problem rozwiązał się sam: jakiś tydzień temu bałem się, że nie dojadę do shell'a i zatankowałem na 1-ej stacji(bliska), często gęsto zalewam do pełna. Co się okazało moja maszynka jest przyzwyczajona do paliwa shell i mimo wszystko, że zatankowałem 98 na bliskiej. Po ponownym zatankowaniu shell'a i przejechaniu ok 50 km wszystko gra i bucz :crossy: y jak to było na początku :biggrin: medyku88 widzę, że jesteś z wawki, mógłbyś mi powiedzieć gdzie w stolicy bądź okolicy mógłbym oddać swój moto na generalny przeglądzik(wymiana płynów, filtrów, i to co potrzeba itd...), mowa również o sprawdzeni skrzyni(2 bieg). Tylko może poczekam aż roztopi się pierwszy śnieg :) ja robiłem swoją F4 u Andrzeja Szulgi w PITstopie na Syreny - tam mi wszytsko Kudłaty robił i zero problemów, a co do wymiany płynów, filtrów itp to możesz to zrobić sam ew moge Ci bez problemu pomóc, a jak chcesz filtr powietrza to mam na zapasie (za kilka zł moge oddać, nówka) chyba że masz k&n to czyszczenie tylko ps. tel do Andrzeja 501826745 ps2 śniegu nie ma wiec możesz robić teraz :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adak Opublikowano 18 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2008 (edytowane) ja robiłem swoją F4 u Andrzeja Szulgi w PITstopie na Syreny - tam mi wszytsko Kudłaty robił i zero problemów, a co do wymiany płynów, filtrów itp to możesz to zrobić sam ew moge Ci bez problemu pomóc, a jak chcesz filtr powietrza to mam na zapasie (za kilka zł moge oddać, nówka) chyba że masz k&n to czyszczenie tylko ps. tel do Andrzeja 501826745 ps2 śniegu nie ma wiec możesz robić teraz :icon_mrgreen: śniegu powiadasz :wink: :icon_twisted: , zimówki założę jakieś kalesony do tego i do przodu :icon_mrgreen: , a jak już wcześniej mówiłem nie wiele wiem na temat moto, dopiero zaczynam swoją przygodę z tymi maszynami- szkoda, że tak późno ale... a co do tego filtra i wymiany to jak najbardziej, ale chcę kompletnie wszystko zrobić więc jeszcze poczekam. Muszę trochę środków operacyjnych zgromadzić. Edytowane 18 Listopada 2008 przez adak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
medyk88 Opublikowano 18 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2008 śniegu powiadasz :wink: :icon_twisted: , zimówki założę jakieś kalesony do tego i do przodu :icon_mrgreen: , a jak już wcześniej mówiłem nie wiele wiem na temat moto, dopiero zaczynam swoją przygodę z tymi maszynami- szkoda, że tak późno ale... a co do tego filtra i wymiany to jak najbardziej, ale chcę kompletnie wszystko zrobić więc jeszcze poczekam. Muszę trochę środków operacyjnych zgromadzić. oki, to tak jak pisałem, jak bedziesz na wiosne zdecydowany to pierwsze zrobimy serwis we własnym zakresie, a potem ew regulacje w warsztacie (po co płacić za coś co można zrobić samemu - jakby kto pytal to oszczędność nie Skąpstwo) pisz na PW lub gg2383028 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adak Opublikowano 19 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2008 oki, to tak jak pisałem, jak bedziesz na wiosne zdecydowany to pierwsze zrobimy serwis we własnym zakresie, a potem ew regulacje w warsztacie (po co płacić za coś co można zrobić samemu - jakby kto pytal to oszczędność nie Skąpstwo) pisz na PW lub gg2383028 ok, dziękować, a z pomocy na pewno skorzystam... no i mamy 1-szy śnieg... :lapad: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
medyk88 Opublikowano 21 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2008 ok, dziękować, a z pomocy na pewno skorzystam... no i mamy 1-szy śnieg... :lapad: eeeeeeeeee tam "dobry koń to i po błocie pójdzie" sefty first see you Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zazzu Opublikowano 23 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2008 Lewa strona silnika, za wylotem z chłodnicy, przód silnika. Owiewkę musisz zdjąć. Witajcie, powracam z kłopotem pod tytułem: wymiana płynu chłodniczego :) Czy ta śrubka spustowa (z cylindrów) o ktorej mowa, to jest ta zaznaczona na zdjęciu ? http://www.bikepics.com/pictures/1489713/ Mam pewne wątpliwości, bo od Medyka dowiedziałem się że powinna znajdować się na niej literka C (od cooling) Na mojej jest coś innego, jakby któraś z tych kombinacji: IƏ ; Iθ ; IΦ ; IΘ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
medyk88 Opublikowano 25 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2008 Witajcie, powracam z kłopotem pod tytułem: wymiana płynu chłodniczego :) Czy ta śrubka spustowa (z cylindrów) o ktorej mowa, to jest ta zaznaczona na zdjęciu ? http://www.bikepics.com/pictures/1489713/ Mam pewne wątpliwości, bo od Medyka dowiedziałem się że powinna znajdować się na niej literka C (od cooling) Na mojej jest coś innego, jakby któraś z tych kombinacji: IƏ ; Iθ ; IΦ ; IΘ i co?? dałeś rade?? serwisówkę chyba masz?? jak nie to moge Ci kopsnąć pozdrowiony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 25 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2008 myślę że to ta ;) Zresztą ta górna śrubka ma służyć tylko lepszemu odpływowi płynu z silnika. Właściwa spustowa znajduje się obudowie pompy wody Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.