Skocz do zawartości

Posiadacze HONDA CBR 600 łączmy się! ( CBR600 )


Rekomendowane odpowiedzi

tak samo mi sie dzieje po dłuzszym nieodpalaniu tak np po 3 dniach to pali od kopa jak nówka. Ale pykne go ze 2 3 razy i ladnie sie odpala (2 tyg temu robiłe regulacje zaworów, synchro, wymieniłem filtry, cąły rozrząd). Łancuch smaruje motylem a do baku leje benzyne :) mieskzam w miesice a nie na Wiosce :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

medyk88 słuchaj wiem że obroty można regulować tym pokrętłem, ale chodzi mi o coś zupełnie innego.

1. zimny silnik nie odpalny np. 2 dzni

2. tem powietrza np 20 st C

3. dam całe ssanie i moto załapuje i zdycha (tak jak by się zalewał)

4. bez ssania odpali ale obroty są bardzo bardzo niskie jak na CBR f4

Acha na koniec: nie jeżdżę na ssaniu mam pewne zasady :smile:

 

spoko,

kiedy robiłeś regulacje??

mieszankę, a jak z filterm paliwa>??

spróbuj inny myk, odpal moto na otwartym baku (moze coś sie zapowietrzyło)

aha, masz org zegary??

pytam bo ja miałem problem że na niskich też mi gasł a okazało sie że źle były przyklejone zegary i okłamywały - dopiero na urządzeniu wyszło że mam błąd

 

pozdrowiony

 

nie wiem czy kogoś to interesuje ale pochwalę się ... honda znowu lata aż miło po 6 tygodniach walki z ....chyba wszystkim.

gratulacje

 

szerokości przyczepności

 

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Regulacji nie robiłem (gaźniki) bo dopiero od tygodnia latam Hondziorą wcześniej urzędy i rejestracja (miło spędzony czas) :smile:

filtr jest ok, a z tą regulacją to nie jestem przekonany czy ona ma wpływ na odpalanie motocykla, bo kiedy już odpali to obroty równo trzyma no i jak się nagrzeje to jest git, ale sam nie wiem może to wina gaźników. Ten sezon dolatam tak a na wiosnę synchro i czyszczenie zapodam.

Zegary mam oryginalne nie widać ingerencji zewnętrznej. No właśnie macie jakiś sposób jak zamienić z mil na km, oprócz wymiany zegarów oczywiście.

Jeszcze jedno co mnie dziwi to na max ssaniu osiąga tylko 2 tys obr/min wydawało mi się że powinna trochę wyżej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie macie jakiś sposób jak zamienić z mil na km, oprócz wymiany zegarów oczywiście.

Jeszcze jedno co mnie dziwi to na max ssaniu osiąga tylko 2 tys obr/min wydawało mi się że powinna trochę wyżej

ja aktualnie czekam za nowymi zegarami bo moje się zjarały razem z modułem i akumualtorem. Ale tarcze są ok i pewnie można by je przełożyć - trzeba by looknać jak są mocowane. W sumie chciałem je naprawić (jak się da) i pchnąć ale jak chcesz to za stówkę ci je oddam w takim stanie jak są.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoko, tarcze to bym sobie jakoś wykombinował, obawiam się, że gdybym zaczął dobierać się do wnętrza prędkościomierza to mógłbym go uszkodzić. Jak np zdjąć wskazówkę żeby podłożyć tarczę, nie chcę się pchać w niepotrzebne koszta.

Po głowie chodzi mi trochę prostacki pomysł tj. wydrukować laserem na bezbarwnej foli klejącej i z zewnątrz dopakować ale ciekawe czy bardzo lipa by była ;)

Ostatecznie nakleję sobie trzy małe kropki tak na 50 100 i 150 km/h i jakoś trzeba śmigać :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tych jeszcze nie rozbierałem ale bawiłem się zegarami w wielu autach i zawsze jest to kwestia podniesienia wskazówki odpowiednim narzedziem. Trzeba tylko uważać by jej nie złamać. Problemem mogą być natomiast same tarcze ale skoro ktoś to założył to musi też zejść ;)

Znajomy ma w hajce białe tarcze - taką kupił, także wymienić na pewno można lub przynajmniej coś na to nałożyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bimbak obejrzałem fotki twojego motocykla spoko sprzęt. Intryguje mnie tylko ten amortyzator skrętu, ty go montowałeś? Czy da się go zamontować w mniej widocznym miejscu (nie koniecznie ten egzemplarz). Czy jeździłeś bez amorka, duża różnica?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bimbak obejrzałem fotki twojego motocykla spoko sprzęt. Intryguje mnie tylko ten amortyzator skrętu, ty go montowałeś? Czy da się go zamontować w mniej widocznym miejscu (nie koniecznie ten egzemplarz). Czy jeździłeś bez amorka, duża różnica?

dzięki ale na zdjęciach wygląda dużo lepiej jak w rzeczywistości :biggrin:

Co do amorka to był jak ją kupiłem a akurat jeżdżę bez bo oddałem go regeneracji bo już trochę przepuszczał i jeździ się jakby zwinniej ale różnica nie jest powalająca. Jazda z amorkiem nawet po mieście nie była taka zła. Wiadomo, wolniej się składa w zakręty (jak chcesz szybciej trzeba więcej siły w to włozyć) ale jest stabilniejszy na prostej. Choć szczerze to byłem na wakacjach bez amorka, zrobiłem 800 km i ani razu kiera nawet nie drgnęła do szimy. Musiałbym go na torze sprawdzić żeby ci coś wiecej powiedzieć.

A jeśli chodzi o mocowanie to LSL ma zestaw z mocowaniem od dołu półki do ramy http://www.louis.de/shop/zusatz/anl/10045241.pdf .. Hyper pro ma mocowanie nad zbiornikiem w poprzek, a Öhlins ma chyba obie te opcje w swojej ofercie do naszego moto ale tego pewien nie jestem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Was wszystkich. Przymierzam się do kupna F4 z rocznika 99-2000. Możecie coś podpowiedzieć, gdzie patrzeć, aby nie kupić jakiegoś śmietnika... Może wiecie coś z własnego doświadczenia...

Dzięki za wszystkie rady...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj FighteR-600. Niedawno stałem się posiadaczem Hani f4 ;) mogę napisać na co ja zwracałem uwagę (nie wiem czy to będą poprawne rzeczy). Na początek oględziny zewnętrzne hehe tzn nie odpalamy na razie tylko oglądamy. Oponki stan bieżnika i rocznik (starsze niż 3 -4 lata są już tylko z nazwy oponami), napęd tj łańcuch czy można go jeszcze napiąć, jaki ma luz i ogólnie wygląd zewn., zębatka tylna czy zęby nie mają z jednej str charakterystycznych "wykrojeń" nie wiem jak to nazwać ale to widać tj ząb jest jakby podcięty na okrągło z jednej str. wszędzie zwracaj na śruby czy są oryginalne i czy są na nich ślady po odkręcaniu nie twierdzę że ich nie będzie (śladów) ale będzie temat do rozmowy w razie czego.

:) Ej ja się tak rozpędziłem a nie wiem czy ty pytasz ogólnie na co zwracać uwagę czy szczególnie przy tym motocyklu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Was wszystkich. Przymierzam się do kupna F4 z rocznika 99-2000. Możecie coś podpowiedzieć, gdzie patrzeć, aby nie kupić jakiegoś śmietnika... Może wiecie coś z własnego doświadczenia...

Dzięki za wszystkie rady...

podstawa: napęd, opny, heble (tarcze do f4 są dość drogie), zdejmij plastiki, sprawdź czy nie były klejone, oblukaj uszczelki (głowica, dekiel) mocowania chłodnicy i zegarów (te przy dzwonie od razu ulegają odkształceniu i ciężko je przywrcić do stanu poerwotnego), lagi i łożysko główki ramy, jeżeli nie ma stalowych oplotów to sprawdź dobrze przewody, wydech - jeżeli org to git, jeżeli akcesoryjny (tez miło) to musisz uważnie po odpaleniu słuchać maszyny (inny przepływ spalin który bez regulacji zaworów moze spowodować nierówną pracę silnika), dobrze jak sprzedawca odpali Ci zimne moto (bedziesz wiedział jak sie rozgrzewa i czy od razu odpala), oceń go też organoleptycznie - stan podnóżków, manetek, oblukaj też dokładnie sprężyne tylnego amora (jeżeli była palona guma to znajdziesz tam drobiny po jaraniu),

po sprawdzeniu elektryki wsiadaj na moto, jeżeli jesteś obeznany to wymęcz go (na 2 do odcięcia - bedziesz wiedział czy bieg nie spada) a tak to do 6 biegu obowiązkowo. przy 80 pusć kiere (jeżeli czujesz że możesz) i sprawdź czy nie ściąga.

 

:buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

medyk88 prawdę Ci powie :buttrock: i jeszcze jedno przy 50km/h zapnij 6-ty bieg i na chwilę opór gaz to sprawdzisz jak reaguje sprzęgło, no i wsłuchuj sie z prawej strony w bliżej nieokreślony dźwięk napinacza łańcucha na wolnych obrotach i w zakresie 4 do 6 tys też go słychać (o ile coś się z nim dzieje)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

medyk88 prawdę Ci powie ;) i jeszcze jedno przy 50km/h zapnij 6-ty bieg i na chwilę opór gaz to sprawdzisz jak reaguje sprzęgło, no i wsłuchuj sie z prawej strony w bliżej nieokreślony dźwięk napinacza łańcucha na wolnych obrotach i w zakresie 4 do 6 tys też go słychać (o ile coś się z nim dzieje)

tak wiem, mądrzę się, a zapomniałem o łańcuszku...... ehhhhh starość nie radość :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w tak podeszłym wieku to nie grzech się zapominać ;) ale ja pisałem na poważnie że ty dobrze odpisałeś.

medyk88 ty chyba miałeś F4? czy mi się coś pomyliło? napisz który rok i dlaczego sprzedałeś (jaki kolor) i co planujesz kupić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...