Skocz do zawartości

Posiadacze HONDA CBR 600 łączmy się! ( CBR600 )


Rekomendowane odpowiedzi

chwale sie... zamowilem od mikitl komplet opon michelin pilot sport 120/70 17 i 180/55 17

lubie czasami posmigac na torze kartingowym ale tez pojezdzic w trasie i kolega polecil mi wlasnie sporty... natomiast otrzymalem odpowiedz ze road2 i z6 nie nadaja sie do zabaw na torze...

wobec tego... w tym sezonie bede smigal na sportach...

 

Będziesz dużo śmigał, na zlocie gdzieś spalisz troche gumy i być może opony na jeden sezon :banghead: (wiem jak miał kumpel..)

Ja mam Michelin Pilot road z przodu i tyłu ze względu na to iż nie mam stałych dochodów wiec nie moge sobie pozwolić na częste zmiany oponek ;) hehe,po rozgrzaniu też się dobrze trzymają ale wiadomo nie to co MP sport.. Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DZIEKI M4NIEK ,widze ze o amortyzatorze skrętu nie wiele mozesz mi powiedziec , zato o sobie .... :icon_eek:

Chciałem przez to powiedzieć, że F4 nie jest shimmyiastym sprzętem, jeśli nie jesteś anorektykiem i nie latasz po torze amor jest raczej zbędny 

 

 

 

jezeli faktycznie wytrzymaja sezon to bede bardzo zadowolony...

jeśli w sezonie robisz 5 kkm to powinny dać radę :biggrin:

 

 

 

siemka

moje pytanie do Was jest takie (nie mam ksiazki z instrukcja)

co oznacza migajaca lampka oleju jak jest przekrecona stacyjka na ON a nie jest odpalony moto? po wlaczeniu moto lampka przestaje migac :-)

znaczy, że jest wszystko :P

Jak nie przestanie Ci migać po odpaleniu albo zacznie w czasie pracy silnika to dupa ...ale to Honda więc jeśli masz prawidłowy poziom oleju i używasz moto zgodnie z przeznaczenie tak się nie powinno :evil:

 

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

siemka

moje pytanie do Was jest takie (nie mam ksiazki z instrukcja)

co oznacza migajaca lampka oleju jak jest przekrecona stacyjka na ON a nie jest odpalony moto? po wlaczeniu moto lampka przestaje migac :-)

 

 

To jest kontrolka ciśnienia oleju :buttrock: Jak zgaśnie to znaczy, że wszystko jest OK :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy,

jeszcze jedno dziwne pytanie: dlaczego moja CBRka nie ma świateł pozycyjnych :biggrin: ;)

Jak to możliwe :)

Wyjaśniam:

1. nie ma włącznika, włączają się światła się z automatu

2. nie ma na stacyjce pozycji z włączonymi pozycjami

3. nie ma SŁOWA w manualu o światłach pozycyjnych

... tylko żaróweczka pozycji jest nie wiem po co między oczami :biggrin:

Edytowane przez Nowy Kubi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy,

jeszcze jedno dziwne pytanie: dlaczego moja CBRka nie ma świateł pozycyjnych :crossy: :(

Jak to możliwe :(

Wyjaśniam:

1. nie ma włącznika, włączają się światła się z automatu

2. nie ma na stacyjce pozycji z włączonymi pozycjami

3. nie ma SŁOWA w manualu o światłach pozycyjnych

... tylko żaróweczka pozycji jest nie wiem po co między oczami :(

ponieważ jest obowiązek jazdy na światłach mijania, a dodatkowa żarówka pozycyjna jest ...hmm, może żeby było Cię widać gdyby spaliła się żarówka mijania.

W wersji USA postojówki są w kierunkowskazach, a włącznika mijania nie maj już od x lat :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ponieważ jest obowiązek jazdy na światłach mijania, a dodatkowa żarówka pozycyjna jest ...hmm, może żeby było Cię widać gdyby spaliła się żarówka mijania.

W wersji USA postojówki są w kierunkowskazach, a włącznika mijania nie maj już od x lat :wink:

 

Wszystko pięknie,ale zatrzymuję się w nocy na poboczu i normalnie chcę włączyć pozycyjne, żeby maszyna była widoczna. I co :icon_question:

Byłem przekonany, że światła pozycyjne są wymagane homologacją :icon_exclaim:

Czyli nie ma tych pozycyjnych :icon_exclaim:

 

Ogladałem fotki maszyn i wychodzi, że do 2003 miały włącznik świateł, ale nie wiem czy pozycje działały bez kluczyka.

Od 2004 światła włączają się automatycznie i chyba nie ma jak włączyć pozycji na postoju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

nie bede zakładał nowego tematu więc zapytam tutaj ...

pytanie kieruje do posiadaczy F2/F3 (mam nadzieje ze uzyskam odpowiedz na nurtujące mnie pytania :icon_exclaim: )

a więc tak obecnie ujeżdzam F3 96 rok --> chcę zakupic do niej stelaż centralny pod kufer Givi z płyta M3 monokey ---> problem w tym iż w ofercie Givi do rocznika 95-96 nie ma ów stelaża...

 

na stronie producenta (Givi) są stelaże do modelu F2 91-94 rok i F3 97-98 itd ale nie ma do 95-96

 

i teraz pytanie czy jest cos czym rózniły sie modele F2 94' od modelu F3 96' (chodzi tylko i wyłącznie o tylni stelaz motocykla oraz zadupek)

 

a moze jest ktoś na forum kto posiada ów stelaz i chce sie go pozbyć .. ;)

 

z góry dzieki za wszystkie odpowiedzi

 

pozdro Baham

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam posiadaczy F4 mam takie pytanko odnosnie kluczyka do mojej cbr jak wiadomo były wersje z imobilaizerem HISS i bez tego dziadostwa poniewaz posiadam jeden kluczyk nie wiem czy moje moto ma hiss koles tez ma f4 i u niego na stacyjce jest napis HISS a u mnie HONDA jak zaniosłem do goscia kluczyk zeby dorobil to mówił ze jest to crypto 46 i nie wiem czy mam w koncu to HISS czy nie zaznacze ze moto kupilem od pierwszego wlasciciela z wloch bezwypadkowe stan idealny bez ryski raczej nikt tam nie grzebal z gory dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

H.I.S.S - Honda Iniection Security System

 

Z tego co wiem to wszystkie F4 to mają i nie da sie poprostu dorobić kluczyka, ale dorabiają też i z tym, tylko trochę to kosztuję.

 

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

H.I.S.S - Honda Iniection Security System

 

Z tego co wiem to wszystkie F4 to mają i nie da sie poprostu dorobić kluczyka, ale dorabiają też i z tym, tylko trochę to kosztuję.

Pozdro

 

Nie wszytkie Hiss posiadają tylko wersje europejskie :biggrin:

kluczyk chyba 600zł jeżeli masz hiss o ile dobrze pamiętam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

panowie jaki olej do silnika koles mi polecil MOTUL 300V ja myslalem nad CASTROLEM R4 superbike lub GP 4T

albo MOBIL EXTRA 4T z gory dzieki

 

 

Ja latam na MOTULU 300 V factory line i nie dolewam od wymiany do wymiany nic. (co 6000 tys km).

 

Z tego co wiem to Castrol ma mniejszą lepkość kinematyczną i trochę go bierze silnik.

 

Słyszałem też o przypadkach ślizgania się sprzęgła na Castrolu.

 

Jakoś się chyba przyzwyczaiłem do MOTULA bo nie ma co narzekać na niego i wszystkie płyny eksploatacyjne kupuję MOTUL.

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK dzięki Panowie biorę MOTUL 300v

dziś kupiłem do swojego moto alarm PATROL LINE HPS 544 w salonie yamahy za 329 zł koleś mi podpowiedział

że mieli parę sztuk i się załapałem alarm jest nowy zapakowany nie wiem jaką politykę prowadzi Yamaha na alegro widziałem za 349 zl ale salon to nie alegro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...