bartic Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2006 (edytowane) witamodbyłem dzisiaj ciekawą, acz bardzo krótką rozmowę z pewnym człowiekiem.twierdzi on, iż silniki w dragach 650, to nic innego, jak podkręcone (wywiercone) silniki od virago 535 co wy na to. czy ktoś spotkał się z tym, czy ktoś wie, jak to zrobić? sam mam virago 535 i zastanawiam się, czy podręcenie silnika do 650 jest opłacalne (wywiercenie, takiego zwrotu używał mój rozmówca) pozdrawiam Edytowane 29 Kwietnia 2006 przez bartic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Nie. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Chyba rozwiercenie. Co do "opłacalności" to napewno nie jest to opłacalne. Pod względem finansowym. Zresztą ciekawe czy można by założyć tłoki od XVS do XV? I jaki był by przyrost mocy w tym silniku? Rozwiercenie (tylko większe tłoki reszta bez zmian) silnika Twin Cam 145 na 1550 daje zysk około 10 KM! dobry wydech, regulacja gaźnika i zmiana filtra powietrza w seryyjnym silniku daje do 20 KM :) .A tak nawiasem mówiąc to chyba Virówka 535 ma więcej koni i jest szybsza niż Drag Star 650 :D . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Najbardziej opłcalną metodą tuningu silnika 535 jest zakup mocniejszego motocykla. Nie zapominaj o hamulcach, ramie itp. Wszystko musi współgrać ze sobą. Pozdrawiam, Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maddog26 Opublikowano 30 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2006 mialem i xv 535 i dragstara i powiem ze wiróweczka jezdzi i kreci sie o wiele lepiej ma 44 KMpomimo wiekszego ciezaru.daj se spokój - kup wiekszy motocykl i tyle a wirówka jest i tak dynamiczna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek3578 Opublikowano 3 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2006 Podkrecanie... hmmm Daj spokoj - nie poprawiaj fabryki bo oprocz silnika masz jeszcze tarcze hamulcowe i wiele innych spraw ktore trzeba by bylo wzmocnic.moim zdaniem nie wartoPOZDRAWIAM!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.