Bubu Goryl Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Zmieniłem ostatnio linke sprzęgła ale nie o to mi chodzi.... Dzis sobie wyjezdzam na lajcie z domku przejechalem 300m stoje na skrzyzowaniu pierwszy bieg i sprzęgło.... stoje ale mnie szarpie , wrzucilem luz i jest ok, wrzucam bieg ruszam plynnie puszczając sprzęglo a motor skokami idzie, jak jade wszystko ok jak ruszam lub stoje na sprzęgle to sie nie da.... wrocilem do domku podkrecilem troche na sprzęgle (srubka pod deklem prawie cala wkrecona) ,zapalam jade ale zabardzo podciągnołem i slizga, mała poprawka, ruszam , na jedynce nawet ok pomijając ze sprzęgło bierze prawie na koncu ale nie slizga... podjezdzam pod garaz trzymam sprzeglo i pierwszy bieg - jest ok , wrzucam drugi bieg - szarp,szarp,szarp zgasł :roll: Pytanie moje jest nastepujące: Podejrzewam ze do wymiany są tarcze sprzęgłowe i jestem przekonany ze to tarcze na 100% Co sądzicie ? Cytuj www.jem-zdrowo.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2006 z podejżeniami jestem z tobą :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2006 moze cosik sie tam rozkrecilo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubu Goryl Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2006 (edytowane) raczej nie mialo sie co rozkrecic , a jezeli po podkreceniu sprzegla problem ustępuje to chyba bedą to tarcze , z tym ze juz podkrecanie sie konczy bo sruba jest dokrecona prawie do konca, wydaje mi sie wraz z zuzyciem tarcz tą srube sie coraz bardziej wkreca.... wnioskując jezeli konczy sie podkrecanie to kończą sie tarcze.... moze niech doradzi jakis mechanik :D niewiem czy jest to mozliwe ze np tarcze sie wytarly do zera i nie mogą sie plynnie slizgac ? Edytowane 26 Kwietnia 2006 przez Bubu Goryl Cytuj www.jem-zdrowo.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aftys6 Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2006 na 99% poszly okladziny na tarczach sprzegłowych, nic innego jak wymienic i bedzie znowu cykac jak trzeba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubu Goryl Opublikowano 28 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2006 (edytowane) Tarcze bede mial za 10 dni za 100zł.... Tak wygląda sprzęgło http://img222.imageshack.us/my.php?image=sa4002761fv.jpg http://img228.imageshack.us/my.php?image=sa4002778nl.jpg http://img55.imageshack.us/my.php?image=sa4002787oo.jpg http://img228.imageshack.us/my.php?image=sa4002790ej.jpg http://img55.imageshack.us/my.php?image=sa4002801sk.jpg http://img75.imageshack.us/my.php?image=sa4002819wp.jpg http://img224.imageshack.us/my.php?image=sa4002822wa.jpg http://img217.imageshack.us/my.php?image=sa4002840tn.jpg http://img224.imageshack.us/my.php?image=sa4002873vh.jpg http://img66.imageshack.us/my.php?image=sa4002884dd.jpg http://img47.imageshack.us/my.php?image=sa4002899ju.jpg Edytowane 28 Kwietnia 2006 przez Bubu Goryl Cytuj www.jem-zdrowo.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kali00 Opublikowano 28 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2006 Miałem tak samo w jawce,rozkręciłem sprzęgło,ale nie była to wina tarcz,lecz startego takiego metalu który je trzyma.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubu Goryl Opublikowano 28 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2006 ja mam wszystko dobre tylko tarcze takie jakby ich nie bylo, niewiem czy okladzina ma 0,1mm :) Cytuj www.jem-zdrowo.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gutek_rapier Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2006 a miałeś olej, ja jak miałem mało oleju to tez tak szarpało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Oooo bracie wartosc uzytkowa tarcz w wiekszosci japoncow i silnikach minareli wybosi 1,5mm ponizej juz są do zmiany.Ale i tak powinny zacząc sie slizgac a nie lapac skokowo;]Co do tego zobacz czy nie masz luzu na lozysku na ktorym trzyma sie kosz;]Tak czy owak jezeli okladzina(mierzysz od jednej do drugiej konca) ma ponizej 1,5 mm to jest do zmiany.Tarcze wycieraja sie rowno i nie mogą powodowac skokowego zalanczania sprzegla.pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubu Goryl Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2006 (edytowane) DiboS60 - zobacz sobie zdiecie czwarte od dołu..... Sama tarcza ma grubosc 2,8mm a z okladziną 3,2mm wiec wychodzi grubosc okladziny 0,2mm na strone Oleju miałem odpowiedni poziom - Motul Transoil Expert 2T Edytowane 29 Kwietnia 2006 przez Bubu Goryl Cytuj www.jem-zdrowo.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2006 (edytowane) http://img228.imageshack.us/my.php?image=sa4002790ej.jpg Stary, czy to jest docisk? Widzisz pęknięcie? Pozatym zabierak masz zmasakrowany. Edytowane 29 Kwietnia 2006 przez Greedo Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubu Goryl Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Dobra to pęknięcie zespawam no bo to dostac to będzie ciężko.... Zabierak - mów do mnie jeszcze..... :) Cytuj www.jem-zdrowo.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Chodzi o to alumioniowe,gdzie przy otworze jest trasznie porysowane.ptzrz to mzoe nierowno lapac.mozliwe ze cos wpadlo i tak porysowalo.Wypoleruj to papierem sciernym zeby wszystko bylo gladziutkie.co do tarcz to widze ze na kazdej masz nabitą probke.jakis znaczek.jak jego nie bedzie widac to są na zlom.ogolnie z tego co widze mają 2-2,5 mm wiec tacze jeszcez bedą smigac.wyporuj wszystkie alumiiowe czesci.Tylkoe nie tam gdzie chodza tarcze.i powinno smigac;]pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Mi sie wydaje ze o tą "czapeczke" ktora jest oderwana prawie opiera sie popychacz sprzęgła. A to dość ważny element. Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.