Skocz do zawartości

Sprzęgło bierze skokami ?!


Bubu Goryl
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Zmieniłem ostatnio linke sprzęgła ale nie o to mi chodzi....

 

 

Dzis sobie wyjezdzam na lajcie z domku przejechalem 300m stoje na skrzyzowaniu pierwszy bieg i sprzęgło.... stoje ale mnie szarpie , wrzucilem luz i jest ok, wrzucam bieg ruszam plynnie puszczając sprzęglo a motor skokami idzie, jak jade wszystko ok jak ruszam lub stoje na sprzęgle to sie nie da.... wrocilem do domku podkrecilem troche na sprzęgle (srubka pod deklem prawie cala wkrecona) ,zapalam jade ale zabardzo podciągnołem i slizga, mała poprawka, ruszam , na jedynce nawet ok pomijając ze sprzęgło bierze prawie na koncu ale nie slizga... podjezdzam pod garaz trzymam sprzeglo i pierwszy bieg - jest ok , wrzucam drugi bieg - szarp,szarp,szarp zgasł :roll:

 

 

Pytanie moje jest nastepujące:

 

Podejrzewam ze do wymiany są tarcze sprzęgłowe i jestem przekonany ze to tarcze na 100%

 

Co sądzicie ?

www.jem-zdrowo.com.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

raczej nie mialo sie co rozkrecic , a jezeli po podkreceniu sprzegla problem ustępuje to chyba bedą to tarcze , z tym ze juz podkrecanie sie konczy bo sruba jest dokrecona prawie do konca, wydaje mi sie wraz z zuzyciem tarcz tą srube sie coraz bardziej wkreca.... wnioskując jezeli konczy sie podkrecanie to kończą sie tarcze....

 

moze niech doradzi jakis mechanik :D

 

niewiem czy jest to mozliwe ze np tarcze sie wytarly do zera i nie mogą sie plynnie slizgac ?

Edytowane przez Bubu Goryl

www.jem-zdrowo.com.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oooo bracie wartosc uzytkowa tarcz w wiekszosci japoncow i silnikach minareli wybosi 1,5mm ponizej juz są do zmiany.Ale i tak powinny zacząc sie slizgac a nie lapac skokowo;]Co do tego zobacz czy nie masz luzu na lozysku na ktorym trzyma sie kosz;]Tak czy owak jezeli okladzina(mierzysz od jednej do drugiej konca) ma ponizej 1,5 mm to jest do zmiany.Tarcze wycieraja sie rowno i nie mogą powodowac skokowego zalanczania sprzegla.pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DiboS60 - zobacz sobie zdiecie czwarte od dołu.....

 

Sama tarcza ma grubosc 2,8mm a z okladziną 3,2mm

 

wiec wychodzi grubosc okladziny 0,2mm na strone

 

Oleju miałem odpowiedni poziom - Motul Transoil Expert 2T

Edytowane przez Bubu Goryl

www.jem-zdrowo.com.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://img228.imageshack.us/my.php?image=sa4002790ej.jpg

 

Stary, czy to jest docisk? Widzisz pęknięcie? Pozatym zabierak masz zmasakrowany.

Edytowane przez Greedo

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi o to alumioniowe,gdzie przy otworze jest trasznie porysowane.ptzrz to mzoe nierowno lapac.mozliwe ze cos wpadlo i tak porysowalo.Wypoleruj to papierem sciernym zeby wszystko bylo gladziutkie.co do tarcz to widze ze na kazdej masz nabitą probke.jakis znaczek.jak jego nie bedzie widac to są na zlom.ogolnie z tego co widze mają 2-2,5 mm wiec tacze jeszcez bedą smigac.wyporuj wszystkie alumiiowe czesci.Tylkoe nie tam gdzie chodza tarcze.i powinno smigac;]pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...