miro_N Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Miałem nieprzyjemność przeżyć kumulację opisywanych zjawisk: silny, boczny wiatr, deszcz, temp. 5-7 st. C, koleiny, tiry...Kulminacja nastąpiła na moście przez Wisłę na obwodnicy Krakowa (kieleckie mogło się schować :icon_biggrin: ) - równie bliski byłem rezygnacji, co gleby, ale udało się. Ręce bolały, jak po szychcie.Tak, że prócz ścian lasu, tirów itp. uważajcie w trudnych warunkach na większych mostach. Intensywność "doznań" gwarantowana. Pozdrówka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzoov Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Kulminacja nastąpiła na moście przez Wisłę na obwodnicy Krakowa (kieleckie mogło się schować) mnie tez tam przedmuchalo kiedys niezle, do tego te glebokie koleiny... Masakra dlatego lepiej troche zwolnic i z gory nastawiac sie na walke o prosty tor jazdy :icon_biggrin:. Dla mnie mocny boczny wiatr znacznie obniza przyjemnosc z jazdy! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baribale Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2006 podsumowujac trzeba zwolnic ;/ dzieki za wyczerpujace rady :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
weasel Opublikowano 1 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2006 (edytowane) Troszkę Cię gibnie (no chyba że huragan). Daj ciężar na przeciwną i zap**.. a nie jak niektórzy na forum będę mówić: zwolnij - zejdż z motocykla na czas powiewów - zatankuj na najbliższej stacji - rozwiąż krzyżówkę... Edytowane 1 Maja 2006 przez weasel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aftys6 Opublikowano 1 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2006 najgorszy efekt jest przy mijaniu sie z tirami na wąskiej drodze przy jezdzie pod wiatr.Ty jedziesz 90 km/h TIR tyle samo, nadodatek jedziesz pod wiatr. Za tirem tworzy sie korytarz o zmniejszonym cisnieniu, gdy sie z nim miniesz powstaje ciąg porownywalny do ciagu silnikow F16, jezeli na dodtaek jezdnia jest nierowna to moze byc nieciekawie :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Visuz Opublikowano 2 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2006 Przy silnym bocznym, zwalniam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek xj550 Opublikowano 2 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2006 Ja mam golasa i dopóki nie miałem szyby to prędkości powyzej 150km/h były mocnym przeżyciem.Podmuchy wiatru i pęd powietrza sprawiał że często znajdowałem się na miejscu pasażera ;-).Teraz z szybą jest lepiej.Jeśli chodzi o prędkość z jaką jeżdżę przy silnym wietrze to jadę z taką prędkością która pozwala na swobodne manewrowanie i daje dobry komfort jazdy.Najgorszy jest boczny wiatr o czym nie raz się przekonałem jadąc pochylony siłując się z wiatrem. Cytuj GPZ500S->XJ550->GSX600F->ZZR1100->GSF600N Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
igner Opublikowano 2 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2006 Witam!dzisiaj nie było jakiegoś tornada :cool: leciutki wiaterek!nie mam szyby, do tego pozycja maksymalnie wyprostowana, nogi szeroko :bigrazz: i jazda powyżej 90km/h dzisiaj to tragedia!!!!!a najgorsze mijanie z TIRem wiadukty albo wyjazd z lasu trzeba było mocno kierownice trzymać!!musze zainwestować w szybe-mam nadzieje że będzie odczuwalna róźnica, tylko pewnie też średnia prędkość przelotowa się zwiększy a to nie wiem czy dobrze jak prawa ręka świerzbi :icon_mrgreen: Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
atrian Opublikowano 3 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2006 Najgorsze spotkanie podczas jazdy na moto, to boczny wiatr i mijanie się z Tirem podczas pokonywania łuku, powiem brzydko, coolva o mały włos zaliczyłbym pobocze tak motocyklem zabujało :crossy: , śmigneły wtedy dwa Tiry jeden za drugim. Przy silnych bocznych wiatrach zwalniam i uważam na drodze i to zawsze staram się jechać sam, tak aby nie było innych pojazdów na drodze w odległości około 50 m..... ;) :flesje: pzdr.............. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miro_N Opublikowano 3 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2006 Troszkę Cię gibnie (no chyba że huragan). Daj ciężar na przeciwną i zap**.. a nie jak niektórzy na forum będę mówić: zwolnij - zejdż z motocykla na czas powiewów - zatankuj na najbliższej stacji - rozwiąż krzyżówkę... Srutututu.... Każdy zareaguje tak, jak czuje swój motocykl i jeśli autor tematu ma "czuja", to z wszystkich wypowiedzi coś tam dla siebie na pewno wyciągnie.A "zap**" też czasem bywa dobre. Ale czasem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maras Opublikowano 3 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2006 ja latam po belgii i holand , duzo otwartych przestrzeni blisko moza . Podmuchy i Tiry daja male wwwrrrrr. ale za wolno nie doradzam.Moj motocykl jak ktos powiedzial to taki zagiel wiec czasem przestawia mnie troszke po stronach...trzeba uwazac! pozdrawiam (schowanie sie za szybe tez pomaga heh) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 6 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2006 najlepsze jaja sa kiedy sie jedzie moto ze slabym silnikiem na najwyzszym biegu przy silnym bocznym wietrze wtedy dopiero szarpie !!! Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baribale Opublikowano 9 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2006 najlepsze jaja sa kiedy sie jedzie moto ze slabym silnikiem na najwyzszym biegu przy silnym bocznym wietrze wtedy dopiero szarpie !!! wiem. jako mlody gniewny leszcz juz to wyprobowalem :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.