Skocz do zawartości

Sprzedam sportowego skutra 70cc o mocy ~27KM-Motorower


weamil99
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

dzień dobry wszystkim

 

nie zgrywaj takiego bohaterka

wtydaje ci sie że jesteś mechanik bo wyciągłeś 27 z 70 ccm :?:

gówno prawda :!:

to nie ty wyciągłeś tą moc :!:

zrobiła to firma polini (czy jakaś tam inna) :!:

to nie jest żadną sztuką, założyć nowy cylinder + tłok + wydech + coś tam jeszcze.

zrobiłbyś to sam?? jestem pewien że nie :!:

przecież to jest zwykły skuter z zestawem tuningowym :!:

spróbuj wyciągnąć chociaż 12 KM z powiedzmy simsona!!!!

w simku to nie jest taka prosta sprawa że se kupisz zestaw, zamontujesz i już :!: tu sie trzeba co nieco znać :!:

 

napisałeś wcześniej że nie znasz sie na tuningu klaszycznych motocykli - wcale sie nie dziwie,

bo ty sie nie znasz w ogóle na tuningu żadnych motocykli i tyle ci mam do powiedzenia :!:

a ten twój tuning skutera to nie jest twój tylko czyjś, a ty go wykorzystałeś na gotowo :!:

 

a teraz o prędkości.

200 km/h powiadasz :?:

z tym azotem - zgodze sie

bez azotu 130 - też sie zgodze

to nie jest nic nadzwyczajnego.

osobiście widziałem jak z derbiego gpr 50 robili 160km/h

nie używali ani azotu ani żadnych dodatków do wachy

jedyne co to sportowy gar z tłokiem i odblokowanie tłumika.

 

a poza tym, ja moge z s51 wyciągnąć te 130 albo i więcej, zaznaczam s51 nie 70.

to żadna sztuka :!:

 

wracając do azotu

z takim silnikiem to nawet 500 km nie zrobisz! Wydaje mi sie że z tego to akurat sobie sprawe zdajesz :?

 

był tu taki jeden co z motoryny zrobił 3,5 KM (podobno) i był z siebie niezwykle dumny, udawał że wszystko wie i jest genialny, ale tak naprawde to nawet nie potrafił precyzyjnie powiedzieć co zrobił w tej motorynce (bo prawdopodobnie nic nie zrobił). A jego post wyjaśniający zabiegi tuningowe w motorynie stanowił ok 1/4 albo i mniej tego posta króry właśnie czytasz. A swoją drogom to i tak była jedna z jego najdłuższych wypowiedzi. W tym momencie zboczyłem z tematu.

 

PODSUMOWÓJĄC

NIE UDAWAJ TUTAJ SUPERMECHANIORA, BO WYMIENIĆ CYLINDER I KILKA INNYCH CZĘŚCI TO W ZASADZIE KAŻDY POTRAFI

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znajdz mi jakies zdanie z ktorego wynika ze mysle ze jestem super mechanikiem!! Uwazam ze niedorstam do piet moim kumplom gdybym umial zrobic 5% tego co oni byl bym dumny, ale coz jestem dumny z takich kumpli i z moich i ich znajomosci. Przypuszczalnie mozesz nawiet wiedziec wiecej odemnie o szfilach i o przerabianiu oryginalnych czesci ale ja sie tym niebawie ja siedze i probuje wszystkie rzeczy pozgrywac bo zadna firma nieoferuje super zestawow 27KM ani przekladni po ktorej mozna popierdalac 200km/h ja to zgrywam i przerabiam drobne rozniece tak zeby wszystkie elementy wspoldzialaly nigdy zadnego cylindra nieszlifowalem i moze juz nigdy niebede szlifowal ale coz niemosze i niechce byc wszechwiedzacym mechanikiem bo niby nachuja mi to!!

Jak sam napisales widziales 50 ktora zapie**ala 160 . I se tak pomysl na zdrowy leb czy tamci kolesie niebyliby w stanie zrobic 200 na 70(przypuszczam ze z palcem w dupie!!!).

Co do azotu troche sie mylisz bo ostatnio na normalnej 50 pozadnie obciazonej z doadatkiem azotu(no niestety test byl w warsztacie) zrobilem 1360 kmi dopiero sie roz**bal tlok!!

Zatem ja nieuwazam sie nadzwyczajnego mechanika bo gdybym takim byl to juz dawno mialbym zajebiscie dobrze platna robote za granica!!

 

 

Teraz chcialbym nawiazac do wypowiedzi 'Lukasz_SE'

Po 1 to prosze mniej wulgaryzmow podemnie bo nielubie sie klucic na forach!!

Chlopie widze ze niewidziales pozadnego tuningu sportowego.

Przyspieszenie tam podaje do 80 poniewaz pozniej zwalnia gdyz robi sie wieksze obciazenie powietrza i niema takiego doladowania.

Rowniez ty napisales ze 'skuter' 180 cc moze jechaczatem aerodynamike zostawcie w spokoju!! bo sami udowaniacie ze mimo wszystko idze jechac 200km/h.

Zatem co do mocy jak niewiezysz to moglbym ci podac link do strony z ktorej mam oto taki cylinderek ja sam go nieprzerabialem!!!

Ps wedlug mnie chyba sie machnoles i napisales ze 70 cc w wyscigach jada ledwie 150 chyb chodzilo ci o 50cc bo 70 sa naprawde niespotykane w wyscigach skutrowych sa bardzo bardzo zadko gdyz wiekszosc regulaminow mowi o ograniczeniach co do pojemnosci silnika.

I jeszcze jedno:

Niestety niejestem taki bogaty jak ty i niestac mnie na kazda zachcianke jaka se wymaze i na cyfrowa ani normalna kamere mnie zabardzo niestac wole zainwestowac w sprzet itp.(moze jak dostane troche za tego skutra kupie sobie kamerke i bedziesz mogl zobaczyc to na wlasne oczy). No niemoge uwierzyc ze tak malo osob na tym forum jest albo ma mozliwosc zajechania do Olsztyna!!

Jak cos moge zaczac przyjmowac zaklady co do tych 200km/h albo do tych 27KM!!!

 

I na koniec chcialbym uspokoic was to jest ogloszenie sprzedazowe i chcialbym sprzedaz skutera i dyskutowac o jego cenie a nie o wiarygodnosci ogloszenia. Chetnemu kupna skutera udowodnie przy tranzakcji wszystkie aspekty i wszystkie mozliwosci skutera.Jak cos bedzie odbiegac o napisanej tu rzeczywistosci to oddam mu tegoskutera za darmo i dam sie WYKASTROWAC!!!

Ale zacznijcie gadac o kupnie a nie dyskutujecie!! Bo kasa by mi sie przydala a sezon juz juz powolnymi krokami zaczyna ruszac!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze proponuję, żebyś sam się ocenzurował w powyższej wypowiedzi zanim zrobią to moderatorzy, to chyba nie jest dużo roboty powstawiać kilka "*"? (i piszesz, że nie lubisz wulgaryzmów???)

Zaś co do Twojego skutera to niestety nie mogę się zjawić w Olsztynie (matura!) ale mam nadzieję że któryś z forumowiczów znajdzie czas i opisze nam wszystko. Mi też wydaje się to dziwne (conajmniej), ale skoro chcesz zademonstrować możliwości tej maszyny to wstrzymam się z komentarzem i zaczekam na jakiś opis.

Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

te moce sa OK ale tlok w takiej 70ccm i i27KM to wytrzymal by moze 1h jazdy nie mowiac juz o reszcie typu korbowod i wszystkie lozyska

co do predkosci 200 jak namnie to aerodynamika w NRG nie pozwoli ci na jazde z takim speedem bo cie poprostu poderwie do gory a pozatym taka maszynka jest za lekka na takie charce i przy podmuchu bocznego wiatro miezyl bys zebami srednice drzew na poboczu... hamulce i opony- watpie zeby jakas guma wytrzymala 200 km/h a o chamowaniu to juz nie wspomne chyba ze masz dwie tarcze o srednicy 280mm i 6 tlockow na kazdej przeglondalem strone polini i widzialem ten kit 21KM i widzialem terz obroty(14 000) i stopien sprezania( 15:1) zastanow sie- silnicki w crossach o malej pojemnosci wymagaja co 4-5h wymiany tloka a maja 11-12 tys rpm a ten ma 14 na serynym korbowodzie wyjmowali by ci tlok z d**y swoja droga zastanawiam sie z czego robia te czesci ale tu chyba macza rece NASA a co do stomnia sprezania to bez dodatkow zapobiegajacych detonacyjnemu spalaniu mieszanki nie da rady

To by bylo na tyle mojej wiedzy albo i niewiedzy

moze i masz taki skuter ale on nadaje sie tylko do wyscigow bo malo kogo stac na wymiane silnika raz na godzine-zastanow sie jak bys nim lecial na zlot np z gdanska do zakopca musial bys miec woz techniczny albo box serwisowy co jakies 150 km :wink:

 

NARA i pamietaj ze to jest tylko moje zdanie i chetnie bym zobaczyl jazde pokazowa ale niestety niemam prawajazdy na wiecej niz 50ccm i 45 km/h :)

Usługi IT - www.tricori.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no dzieki za miare spokojna wypowiedz:-)

Co do gumy opon, humulcowi aerodynamiki. to jak ktos juz wczesniej runner 180 leci 200 po tuningu, zatem i on musi miec te wszystkie sprawy upozadkwowane wiec jednak jest to mozliwe i realne. Skuter chyba jak kazy manachylenie przodu takie ze ten skuter jest wciskany w asfalt i zeby mial lepsza przyczepnoc a nie zeby lecial w gore. Hamulce przy takiej predkosci maja dosyc ladne chlodzenie wiec trzymaja sie, jedynym problemem byly opony gdyz zamale cisnienie wgniatalo je i wygladalo tak jakby mial flaka zwlaszcza z przodu. Co do cylindra i tlokow sa one zbudowane z odpowiedniej mieszanki glownie aluminium. Pisalem ze dodaje do niego 3 tloki(bo to je trzeba wymieniac w miare regularnie, bo uszkodzi sie cylinder) Jak pytalem sie expertow od polini to napisali mi ze przy naprawde ostrej jezdzie taki zestawik potrafi wytrzymac 1200-1500 a przy normalnej to nawet i 3500 km a koszt tlok do tego cylindra to koszt 34 euro zatem niejest az tak zle i idzie sie jeszcze wyrobic. Co do tych obrotow to zgadzam sie ze sa naprawde wysokie i co mnie denerwoje daje za ostre brzeczenie i drgania (z ktorymi tez sie meczylismy) no zakladaja kask nieslychac az tak tego brzeczenia ale jak wiem to na kilometr slychac go:-(

No ja mam prawko zecz jasna i moge poginac nawet i 130 na autostradzie wedlug przepisow hehe ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no dzieki za miare spokojna wypowiedz:-)

Co do gumy opon, humulcowi aerodynamiki. to jak ktos juz wczesniej runner 180 leci 200 po tuningu, zatem i on musi miec te wszystkie sprawy upozadkwowane wiec jednak jest to mozliwe i realne. Skuter chyba jak kazy manachylenie przodu takie ze ten skuter jest wciskany w asfalt i zeby mial lepsza przyczepnoc a nie zeby lecial w gore. Hamulce przy takiej predkosci maja dosyc ladne chlodzenie wiec trzymaja sie, jedynym problemem byly opony gdyz zamale cisnienie wgniatalo je i wygladalo tak jakby mial flaka zwlaszcza z przodu. Co do cylindra i tlokow sa one zbudowane z odpowiedniej mieszanki glownie aluminium. Pisalem ze dodaje do niego 3 tloki(bo to je trzeba wymieniac w miare regularnie, bo uszkodzi sie cylinder) Jak pytalem sie expertow od polini to napisali mi ze przy naprawde ostrej jezdzie taki zestawik potrafi wytrzymac 1200-1500 a przy normalnej to nawet i 3500 km a koszt tlok do tego cylindra to koszt 34 euro zatem niejest az tak zle i idzie sie jeszcze wyrobic. Co do tych obrotow to zgadzam sie ze sa naprawde wysokie i co mnie denerwoje daje za ostre brzeczenie i drgania (z ktorymi tez sie meczylismy) no zakladaja kask nieslychac az tak tego brzeczenia ale jak wiem to na kilometr slychac go:-(

No ja mam prawko zecz jasna i moge poginac nawet i 130 na autostradzie wedlug przepisow hehe ;-)

 

 

Nic dodac nic ujac... :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ludzie to jest naprawdę równo popieprzone... nie wiem jak można porównywać jazdę z prędkością 200 km/h na Gsx-r 1000, a na sportowym skuterku. Po pierwsze to jest nie możliwe, że by rozwinąć taką prędkość. Pomijając to, nawet gdybyś sie rozpędził do tej Twojej magicznej liczby 200 to nie mógłbys porównać bezpieczeństwa jazdy z jakimś innym motorkiem. Człowieku takie sprzęty jak Gsx-r 1000 czy R1 są przygotowane na takie prędkości po względem choćby aerodynamiki. Wydaje sie to takim nie zbyt ważnym szczegółem, ale gdybyś rozpędił sie do 200 km/h skuterem to by Ci dupsko zwiało z siedzenia (o ile wcześniej nie przykleibyś sie swoimi odchodami wydzielonymi w związku z taką extremalną jazdą....) ;P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe no wiem ze motory sa przystosowane i specjalnie zaprojektowane zeby bez problemow i w miare bezpiecznie jechac te 200km/h. Niemowie ze jechanie skutrem 150 czy nawet 200km/h jest bezpieczne bo naprawde mozna popuscic z wrazenia moga to potwierdzic nawet kolesie co jechali skutrem chociaz by 130 badz 140km/h(dodam tyle ze przy 200 juz nieodczuwa sie az takiej roznicy w porownaniu ze 150 z tym ze wszystko szybciej przemija obok hehe ;-)). Co do zwiewania mnie z siedzenia to odpowiadam ze niejestem wyprostowany przy takiej predkosci!! Jedynie pare cm wystaje kask i wszystko bo jak bym wystawil leb to przypuszczam ze ten skuter zaraz by jecha bezemnie:-) I kolejnych niedowiarkow zapraszam na jazde pokazowa!!! :-)

Ps zaczyna to byc pochlebiajace ze jest to az tak niewiarygodne a ja poprostu moge sie taki sprzetem przejechac hehe :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja napisałem:

ja siedze i probuje wszystkie rzeczy pozgrywac bo zadna firma nieoferuje super zestawow 27KM

i tu jesteś w błędzie

to co oni zakładali do gpra było seryjnie produkowane przez jakąś firme

wprawdzie nie było 27 tylko coś koło 19 KM

Jak sam napisales widziales 50 ktora zapie**ala 160 . I se tak pomysl na zdrowy leb czy tamci kolesie niebyliby w stanie zrobic 200 na 70

byli by w stanie. Może nie oni ale producent tego zestawu na pewno.

Jest jeden szczegół. Gpr ma owiewki jak "prawdziwy" ścigacz a ten skuter nie ma owiewek (przynajmniej o takowych nie wspominałeś)

ostatnio na normalnej 50 pozadnie obciazonej z doadatkiem azotu(no niestety test byl w warsztacie) zrobilem 1360 km

1360 to i tak jest mało.

no niestety test byl w warsztacie

Można wiedzieć jak zrobiłeś 1360 km w warsztacie :?: :lol: :lol:

to musiała być fajna zabawa... :wink:

nie zakręciło ci sie nadmiernie w główce :?: :) :lol:

domyślam sie że do rury wydechowej był podłączony specjalny przewód wydalający spaliny poza warsztat :lol: :lol:

moze jak dostane troche za tego skutra kupie sobie kamerke i bedziesz mogl zobaczyc to na wlasne oczy).

co ci po kamerze jeżeli skutr (skutEr) już nie bedzie twój?? :lol: :lol: :lol:

 

Yago!!!

dokładnie' date=' otusz to!!!

rama, opony, hamulce, aerodynamika - to nie jest skuter (skutr) do prędkości powyżej 100!!

 

weamil nap.

runner 180 leci 200 po tuningu, zatem i on musi miec te wszystkie sprawy upozadkwowane wiec jednak jest to mozliwe i realne

powołujesz sie na runnera o pojemności 3x pojemność twojego!

To nie jest Runner 50 do którego włożyli silnik 180!!! Runnery były projektowane dla takiego silnika i dopiero potem włożono 50ccm!!!

 

moge poginac nawet i 130 na autostradzie wedlug przepisow

niezupełnie

bo twoje małe, słabe, motorowerowe hamulce nie spełniają przy tej prędkości norm.

 

Jak pytalem sie expertow od polini to napisali mi ze przy naprawde ostrej jezdzie taki zestawik potrafi wytrzymac 1200-1500 a przy normalnej to nawet i 3500 km

zgadza sie.

zestaw wytrzyma ale bez azotu.

 

ale ja sie tym niebawie ja siedze i probuje wszystkie rzeczy pozgrywac bo zadna firma nieoferuje super zestawow 27KM

a po jakimś czasie napisał:

talem sie expertow od polini to napisali mi ze przy naprawde ostrej jezdzie taki zestawik potrafi wytrzymac 1200-1500

i tu cie mam

no to w końcu był ten zestawik czy wszystko robiłeś sam :?:

może najwyższa już pora zdecydować się na jedną konkretną i niezmienną wersję :?:

 

Yago napisał:

te moce sa OK

ja też sie zgadzam że te moce są ok i taką też teorie głosiłem od początku.

te prędkości też są ok pod warunkiem że bedą jakieś skuteczne owiewki.

możliwość rozwinięcia takiej prędkości na skuterze 70 to jedno a bezpieczna jazda to drugie

możliwość taka oczywiście istnieje i nie bede przeczył

130 uszło by nawet bez specjalnych owiewek ale to 200 to już ich wymaga zdecydowanie

pan weamil napisał na którejś z wcześniejszych podstron że Xtema jeszcze nie zakładał i nie testował a wiec o tym jak wielki jest ten opór powietrza przekona sie dopiero w czasie testu.

 

 

to chyba tyle co mam na chwile obecną do powiedzenia,

dobrze by było gdyby ktoś z forum pojechał na tą demonstracje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmmm co do tych 27 Km to mozliwe i to nawet bardzo.Widzialem Runnera ktory osiagal 26Km ale nie na tylne kolo...

Co do wytrzymalosci...nie chce mi sie wierzyc.Moze sie po prostu nie znam,ale slyszalem ze kity 50cc ktore daja 13 Km mocy wytrzymuja 1000Km wiec nie wiem jak twoj moze wytrzymac 3500Km(moj kumpel mial kita 75cc okolo 15Km i wytrzymal mu 4000 km mimo ze jezdzil w miare ostroznie...).A co do Runnera 180...myslisz ze on ma takie same zawieszszenie jak 50cc????Mylisz sie i to sporo.Runner 180 jest przystosowany do predkosci zedu 160Km/h a 50ccc nie...

A teraz najwieksza Glupota jaka napisales i o ktorej zapomnialem, jaka klatka bezpieczenstwa????!!!!!W skuterze????No chwila, wytlumacz mi bo nie kapuje z lekka...

A co do twojego pokazu to daj szczegulowe info gdzie i kiedy a wysle tam kilka osob bo moj kumpel mieszka w olsztynie.Moze nawet z kamerka wpadna...

Pozdro!!!

Sorry jezeli sie zle poczules czytajac moje bluzgi.Tak szczerze mowiac to na zeczy to ty sie nawet moze i znasz ale wedlug mnie jak narazie te 200km/h to bujda...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe Zakładam ze nigdy niewidziałes wyścigów skutrowych i niewidziales zabezpieczen. A zatem klatka bezpieczenstwa niechroni w przeciwienstwie do samochodowych kierowce, lecz jednak w skuterach jest ona montowana aby zwiekszyc wytrzymalosc skutera na wstrzasy, utwardnia zawieszenie, i przedewszystkich chroni przy wypadku caly skuter zeby nierozlecial z w kilkadziesat kawalkow gdyz wtedy remont bylby olbrzymie drogi.

Silnik wytrzyma tyle ile pisze mam nawet na to gwarancje

Sorx ale niechce mi sie dyskotowac nad tym ze jest to nierealne ze zawiszenie niewytrzyma itd. Wielu z was jesli niewszyscy niewierzycie i macie uzasadnione racje co do tego, ale ja mowie i taka jest rzeczywistosc jak ktos jest ciekawy i chcialby sie przekonac o tym to zapraszam na jazde pokazowa.

Bedzie to rondo Bema(bedzie nas kilku wiec latwo bedziemy zauwazalni) W olsztynie jak pisalem, a co do godziny to napewno bedzie to po 22.00 lecz jednak niemoge podac koladnej bo bedzie ona jeszcze dostosowana do paru osob. Jak cos to bede wiedzial w połodnie 3 maja dokladna godzine napisze na forum, a jak cos to moge wyslac sms`a badz tez na ggjakby ktos se zyczyl. :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj w szkole zastanawiałem sie nad tym Twoim skuterekiem weamil99 :wink: już wiem w czym tkwi Twoja tajemnica... zrobiłeś malutki błąd... pomyliłeś sie i zamiast ,,rakieta z silnikami odrzutowymi" napisałeś ,,skuterek" :) i wszystko staje sie jasne.... :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...